EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

Obsługa klientam, sprzedaż i marketing
01. KURS JĘZYKA MIGOWEGO – PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA Z WADĄ SŁUCHU – CZ. 1
02. KURS JĘZYKA MIGOWEGO CZ. 2 – ROZSZERZONE SŁOWNICTWO J.MIGOWEGO NIEZBĘDNE DO OBSŁUGI KLIENTÓW Z WADĄ SŁUCHU
03. OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
04. STANDARDY I ZASADY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ / FIRMIE
05. SPRZEDAŻ WIĄZANA I UZUPEŁNIAJĄCA
06. OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
07. SKUTECZNY MARKETING – JAK UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU I POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW
08. SKUTECZNA SPRZEDAŻ – EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE TECHNIK OBSŁUGI KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
09. PUBLIC RELATIONS W INSTYTUCJI/FIRMIE – NOWE WYZWANIA
10. PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ. ZNACZENIE JAKOŚCI OBSŁUGI PACJENTA DLA WIZERUNKU PLACÓWKI I PRACOWNIKÓW