Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
23-25.02.2025 Przyjazd do godziny 13:00 w dniu 23.02.2025 | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 18 h. - 3 dni 2 noclegi (Moduły: I-X) | WARIANT I 2280,00 zł - w pokoju 2 - os. 2480,00 zł - w pokoju 1 -os. Uwaga! Możliwość 2 faktur: FA 1- szkolenie(1500,00) FA 2-pobyt(780,00 lub 980,00) | + 23 % VAT |
23-26.02.2025 Przyjazd do godziny 13:00 w dniu 23.02.2025 | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. - 4 dni 3 noclegi (Moduły: I-XIII) | WARIANT II 2480,00 zł - w pokoju 2 - os. 2780,00 zł - w pokoju 1 -os. Uwaga! Możliwość 2 faktur: FA 1- szkolenie(1600,00) FA 2- pobyt(880,00 lub 1180,00) | + 23 % VAT |
Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652), zakwaterowanie, pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie aktualnych przepisów i ich interpretacji i stosowania w praktyce w zakresie prawa pracy, płac, ruchu kadrowego oraz bhp w placówce oświatowej
Mgr Bożenna Mojek – Król – specjalista i praktyk w dziedzinie praktycznego stosowania prawa oświatowego. Praktyk w zarządzaniu oświatą na różnych szczeblach. Wysoko oceniana jako wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach. Wieloletni Dyrektor Dep. Kadr KO, wieloletni Dyrektor Dep. Edukacji w Urzędzie Marszałkowskim.
Mgr Marek Garbacz– specjalista i praktyk w dziedzinie zarządzania bezpieczeństwem w szkole/placówce oświatowej
PROGRAM SZKOLENIA (UWAGA! Program będzie na bieżąco aktualizowany wraz ze zmianami w prawie oświatowym na dzień rozpoczęcia szkolenia)
Moduł I. Ustawa z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej – nowe zadania dla placówek oświatowych od 01 stycznia 2025 r.
Moduł II. Ruch kadrowy w praktyce
Moduł III. Prawo pracy w Placówce Oświatowej – Karta nauczyciela, Kodeks pracy , ustawa o pracownikach samorządowych z uwzględnieniem przepisów funkcjonowania Placówki w warunkach szczególnych i kryzysowych. Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
Moduł IV. Zmiany w prawie pracy, umowy, urlopy w 2025 roku
Moduł V. BHP w praktyce placówki oświatowej w 2025 roku
Moduł VI. Procedury antymobbingowe, przeciw dyskryminacyjne oraz w zakresie molestowania seksualnego
Moduł VII. Prawo i praktyka w zakresie zarzadzania bezpieczną szkołą/placówką – sposoby opracowywania oraz stosowania procedur zapewniających bezpieczeństwo uczniów w czasie zajęć organizowanych przez szkołę
Moduł VIII. Obowiązki Dyrektora oraz innych osób w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły/placówki
Moduł IX. Bezpieczeństwo informacji w szkole: RODO w szkole/placówce – wybrane praktyczne zagadnienia
Moduł X. Wynagrodzenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych
Moduł XI. ZFŚS w placówce oświatowej
Moduł XII. E-doręczenia w praktyce
Moduł XIII. Archiwizacja dokumentacji pedagogicznej i niepedagogicznej
Harmonogram konferencji szkoleniowej WARIANT I. (3 dni / 2 noclegi – moduły I-X)
Dzień pierwszy (przyjazdowy):
-do godz. 14:00-rejestracja uczestników, zakwaterowanie, odbiór materiałów
-12:30-14:00-obiad
-14:00-16:30-zajęcia szkoleniowe
-16:30-17:00-serwis kawowy
-17:00-19:00-zajęcia szkoleniowe
-19:00-kolacja
Dzień drugi:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00-uroczysta kolacja
Dzień trzeci:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-12:30-zajęcia szkoleniowe
-12:30-obiad, zakończenie szkolenia, wręczenie zaświadczeń, ewaluacja.
Harmonogram konferencji szkoleniowej WARIANT II. ( 4 dni /3 noclegi – moduły I-XIII )
Dzień pierwszy (przyjazdowy):
-do godz. 14:00-rejestracja uczestników, zakwaterowanie, odbiór materiałów
-12:30-14:00-obiad
-14:00-16:30-zajęcia szkoleniowe
-16:30-17:00-serwis kawowy
-17:00-19:00-zajęcia szkoleniowe
-19:00-kolacja
Dzień drugi:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00-uroczysta kolacja
Dzień trzeci:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00- kolacja
Dzień czwarty:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-12:30-zajęcia szkoleniowe
-12:30-obiad, zakończenie szkolenia, wręczenie zaświadczeń, ewaluacja.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.