EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
Tel 81 5346065, 81 5321001, 02, 03, 04,
tel. kom. 603402181, 601243961
fax. 81 4790816, 81 5346065,
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1303/20 ASYSTENT ZARZĄDU – PROFESJONALNY ORGANIZATOR PRACY ZARZĄDU, SZEFA ORAZ POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW KIEROWNICTWA
DATA SZKOLENIA
MIEJSCE SZKOLENIA
FORMA
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
Chęć udziału
PDF
DATA SZKOLENIA
01/12/2020 - 31/12/2020
MIEJSCE SZKOLENIA
GRUDZIEŃ
FORMA
GRUDZIEŃ
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
GRUDZIEŃ
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 08/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 09/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1880,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 10/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
30 h. - warsztaty - 4 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
2230,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
09/12/2020 - 10/12/2020
Przyjazd wieczorem 08.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Kraków, Hotel Demel*** ul. Głowackiego 22
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
09/12/2020 - 11/12/2020
Przyjazd wieczorem 08.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Kraków, Hotel Demel*** ul. Głowackiego 22
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1890,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
10/12/2020 - 11/12/2020
Przyjazd wieczorem 09.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
14/12/2020 - 15/12/2020
Przyjazd wieczorem 13.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
14/12/2020 - 16/12/2020
Przyjazd wieczorem 13.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1880,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału

Uwaga:

/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/c/– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym, pokój 1-osob. za dodatkową opłatą – 90,00 zł /doba,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Przekazanie wiedzy prawnej, socjologicznej, psychologicznej oraz nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi zarządu oraz wykonywania obowiązków asystenckich.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

Prowadzący:

Mgr Zofia Kukiełka – specjalista i praktyk w dziedzinie wykonywania zadań asystenckich, organizacji prac biurowych.

Mgr Bożenna Mojek-Król – specjalista w dziedzinie prawa pracy

Mgr Krzysztof Bułkowski – prawnik, finansista.

Mgr Marek Kowalczyk – prezes Zarządu ECE „Prestiż” sp. z o.o

Mgr Ryszard Kociński – specjalista i praktyk w dziedzinie ochrony danych osobowych, archiwizacji dokumentów.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją firmy – Obieg dokumentacji/instrukcja kancelaryjna, klasyfikacja dokumentów, archiwizowanie dokumentów, niszczenie.

2. Zarządzanie firmą – uprawnienia i obowiązki organów zarządczych i nadzorczych, relacje zewnętrzne i wewnętrzne firmy.

3. Prawo pracy, obowiązki i prawa pracodawców i pracowników, bezpieczeństwo i higiena pracy – w odniesieniu do członków Zarządu oraz pozostałych pracowników Firmy.

4. Psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych – procedury antymobbingowe

5. Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych.

6. Standardy korespondencji – jak korespondować na wysokim poziomie – treści i formy

7. Dokumentowanie pracy organów kierujących firmą (rady nadzorczej, zarządu, kolegium), formy uchwał, decyzji, oświadczeń woli, protokoły

8. Wizerunek firmy, formy promocji, współpraca ze środkami masowego przekazu.

9. Spotkania reprezentacyjne firmy, wystąpienia publiczne, prezentacje,

10. Funkcje asystenta w systemie nowoczesnego zarządzania Firma.

11. Dokumentacja kadrowa – akta pracownicze.

12. Jak poradzić sobie z trudnymi i stresującymi sytuacjami w relacjach z przełożonymi, klientami, współpracownikami.

13. Różnorodność kulturowa w międzynarodowych kontaktach służbowych.

14. Zarządzanie czasem własnym i przełożonych

Formularz zgłoszeniowy

Szkolenie
Nazwa Szkolenia:

Data Szkolenia:

Od:
Do:

Miejsce Szkolenia:

Cena:

Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

Dane zgłaszającego
Imię i nazwisko Zgłaszającego:

Stanowisko:

Telefon kontaktowy:

Email kontaktowy:

Dane firmy
Nazwa firmy:

Adres firmy:

NIP:

Dane o uczestnikach
Ilosc uczestników:

Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

Stanowisko(Stanowiska):

Adres e-mail osób zgłoszonych:

UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
wskazanych w Informacji.*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

* Wyrażenie zgody jest konieczne

Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

Organizacja

Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.