EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
150/22 ZASADY FUNKCJONOWANIA PRACOWNIKA URZĘDU PRACY (KIEROWNICTWA I PODWŁADNYCH) W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI ZAWODOWEJ – PODCZAS ORAZ PO ZAKOŃCZENIU RESTRYKCJI I OGRANICZEŃ SPOWODOWANYCH PANDEMIĄ COVID-19

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

MAJ 

MAJ 

MAJ 

MAJ 

MAJ 

30.05 -01.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.05.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

1990,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

30.05 -02.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.05.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2790,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

01-03.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 31.05.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2230,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-09.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-10.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2130,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

06-10.06.2022 Przyjazd w dn. 06.06.2022 r. w godz. popołudniowych

Kołobrzeg, Hotel***

34 h. -4 noclegi

2740,00 zł - w pok. 2-os. 3240,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-10.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os. 2660,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.06.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2230,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 19.06.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

1990,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-23.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 19.06.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2790,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27-28.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 26.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27-29.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 26.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2130,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

04-06.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.07.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

25-27.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

25-28.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

24-26.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.08.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

29-31.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 28.08.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

05-06.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-09.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.09.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

20 h. -3 noclegi

2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-16.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

30 h. -4 noclegi

2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-21.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r.

Kołobrzeg, Hotel***

20 h. -3 noclegi

2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r.

Kołobrzeg, Hotel***

30 h. -4 noclegi

2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

21-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

21-23.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-29.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

10-11.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

14 h. - 2 noclegi

1870,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-12.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-13.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-14.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-26.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-27.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 25.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

07-09.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-10.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

16-18.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 15.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

28-30.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 27.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ  

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

30.11-02.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele główne:
– Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się oraz budowania profesjonalnej relacji z klientem PUP w perspektywie aktualnych ograniczeń oraz po ich zakończeniu.
– Kształtowanie umiejętności dotyczących zarządzania zmianą w realiach współczesnego rynku pracy w dobie i po
– Wzmocnienie kompetencji zawodowych na rzecz efektywniejszej komunikacji na zajmowanym stanowisku w odniesieniu do zaistniałych zmian.

Cele szczegółowe:
– Pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie technik i narzędzi skutecznej komunikacji interpersonalnej we współpracy z klientami PUP, innymi pracownikami urzędu oraz partnerami rynku pracy.
– Poszerzenie umiejętności skutecznego planowania, realizowania oraz monitorowania współpracy z klientem z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi w dobie ograniczeń oraz po ich ustaniu.
– Poznanie nowoczesnych metod oddziaływania na klienta PUP w celu nabycia przez niego umiejętności reagowania na otaczające zmiany oraz efektywnego funkcjonowania w nowej rzeczywistości.
– Wzrost zaangażowania i motywacji specjalistów urzędu w pełnieniu funkcji pomocowej oraz we wzajemnej współpracy na rzecz skutecznej aktywizacji klientów urzędu w trakcie i po pandemii.

Metody szkoleniowe: mini wykład, prezentacja, ćwiczenia, studium przypadku, symulacje sytuacji z życia codziennego, analiza doświadczenia, pogadanka, dyskusja moderowana, „burza mózgów”, odgrywanie ról, gry i zabawy, praca samodzielna i zespołowa, konsultacje indywidualne.

Prowadzący: Psycholog, socjolog, długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia; posiada wyższe wykształcenie psychologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczony-trener z uprawnieniami do prowadzenia zajęć merytorycznych dla kadr urzędów pracy oraz partnerów rynku pracy (Certyfikat nr 224/2005).

PROGRAM SZKOLENIA

I. Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej
1. Kody i kanały przekazu. Formy komunikowania się z klientem w dobie pandemii – na co zwrócić uwagę w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i elektronicznym? Praktyczne kroki strategicznej komunikacji.
2. Sztuka rozmowy – umiejętne zadawanie pytań, meta model, komunikat „JA”, parafraza, klaryfikacja, model USZU, style słuchania, aktywne słuchanie, umiejętność kierowania rozmową.
3. Kontrolowany dialog – w jaki sposób uczynić trudne rozmowy konstruktywnymi?
4. Negocjacje we współpracy z klientem (m.in. style i techniki negocjacyjne, siła argumentacji i perswazji, techniki wywierania wpływu) – jak uniknąć manipulacji?
5. Bariery komunikacyjne i ich minimalizowanie w kontakcie z klientem w dobie i po pandemii.
6. Diagnozowanie sytuacji klienta – obszary diagnozy, identyfikacja poszczególnych zasobów klienta i ich wykorzystanie w planowaniu dalszego rozwoju zawodowego, bilans kompetencji osobistych i zawodowych ułatwiający dobór odpowiednich form wsparcia oraz skuteczną aktywizację zawodową.
7. Metody i narzędzia we współpracy z klientem służące skutecznej aktywizacji w czasie ograniczeń spowodowanych covid-19 oraz po ich zakończeniu.

II. Budowanie motywacji klientów do zmian
1. Rola, zadania i ograniczenia PUP w zarządzaniu zmianą u osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy w bieżącej sytuacji rynkowej oraz w rzeczywistości post pandemicznej.
2. Identyfikacja celów i wartości ukierunkowujących aktywność własną klientów oraz ich otwartość na pomoc.
3. Reakcje na zmianę. Adekwatne i nieadekwatne mechanizmy zaradcze jednostki wobec pojawiających się trudności i problemów życiowych – od stresu do kryzysu emocjonalnego. Znaczenie predyspozycji osobowych w radzeniu sobie klientów ze zmianą i oporem.
4. Budowanie świadomości potrzeby zmiany, jej przebiegu oraz skutków. Psychologiczne okno zmiany. Umiejętne planowanie zmian i dostosowanie się do nowych sytuacji zewnętrznych. Korzyści wynikające ze zmiany. Sposoby motywowania klientów i wzbudzania gotowości do zmian, udzielanie wsparcia, m.in. w okresie pandemii i po jej ustaniu.
5. Poszerzanie zasobów klienta (profilu kompetencyjnego) w dalszym rozwoju osobistym i zawodowym. Narzędzia wykorzystywane w Metodzie Hiszpańskiej i Bilansie Kompetencji służące budowaniu samoświadomości oraz umiejętności korzystania z własnych zasobów i doświadczeń.
6. „Towarzyszenie” klientom na dalszej drodze rozwoju osobistego i zawodowego. Budowanie motywacji osiągnięć – praca w procesie.

III. Sytuacje trudne w relacjach interpersonalnych
1. Trudne sytuacje we współpracy z klientem. Identyfikacja i analiza barier utrudniających proces aktywizacji zawodowej – kategoryzowanie problemów zawodowych i ich minimalizowanie.
2. Praca nad ograniczającymi przekonaniami. Wzmacnianie poczucia własnej wartości, gotowość do zmian, autoorganizacja i zarządzanie czasem w procesie poszukiwania pracy w nowej rzeczywistości.
3. Elementy Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) jako metody samopomocy w radzeniu sobie z negatywnymi myślami, emocjami i przekonaniami. Zasady zdrowego myślenia. Etapy współpracy z klientem w ramach metody. Zalety i wady RTZ.
4. Strategie rozwiązywania zidentyfikowanych problemów i konfliktów w kontaktach z klientem.

IV. Współpraca wewnętrzna i międzyinstytucjonalna
1. Znaczenie skutecznej komunikacji i systematycznej współpracy między pracownikami, PUP w odniesieniu do skutecznej pomocy klientom urzędu.
2. Rola i zadania poszczególnych specjalistów PSZ, w tym pośredników pracy i doradców zawodowych na rzecz skutecznej aktywizacji zawodowej klientów w bieżącej sytuacji rynkowej oraz w rzeczywistości post pandemicznej.
3. Tworzenie mapy instytucji i organizacji pomocowych funkcjonujących na lokalnym rynku pracy. Współpraca międzyinstytucjonalna służąca profesjonalnej realizacji zadań na rzecz wsparcia klienta dotkniętego negatywnymi skutkami pandemii we wszystkich sferach jego życia (fizycznej, psychicznej, społecznej, zawodowej).

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.