Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC |
12-14.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 11.06.2023 r. | Sopot, Hotel Aqua ul. Zamkowa Góra 35 | 20 h. -3 noclegi | 2520,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
14-15.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 13.06.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
14-16.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 13.06.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-20.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.06.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-21.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.06.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
21-22.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 20.06.2023 r. | Jelenia Góra, Hotel Mercure*** ul. Sudecka 63 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
21-23.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 20.06.2023 r. | Jelenia Góra, Hotel Mercure*** ul. Sudecka 63 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
26-28.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 25.06.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | Wyjątkowa promocja!!! -2320,00 zł /osoba- w pok. 2-os. (każda następna osoba -2150,00zł ) -2590,00 zł /osoba - w pok. 1 os. (każda następna osoba -2390,00zł) | + 23 % VAT |
26-29.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 25.06.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | Wyjątkowa promocja!!! 2780,00 zł/osoba - w pok. 2-os. (każda następna osoba -2500,00zł )
3080,00 zł osoba- w pok. 1 os. (każda następna osoba -2800,00zł ) | + 23 % VAT |
LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC |
03-05.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 02.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2420,00 zł - w pok. 2-os. 2690,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
03-06.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 02.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
10-11.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 09.07.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
10-12.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 09.07.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
17-18.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.07.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
17-19.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.07.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-26.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 23.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2420,00 zł - w pok. 2-os. 2690,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-27.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 23.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ |
07-08.08.2023 Przyjazd po południu w dn. 06.08.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
07-09.08.2023 Przyjazd po południu w dn. 06.08.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
28-30.08.2023 Przyjazd po południu w dn. 27.08.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2420,00 zł - w pok. 2-os. 2690,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
28-31.08.2023 Przyjazd po południu w dn. 27.08.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ |
06-07.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.09.2023 r. | Warszawa, Hotel *** centrum | 14 h. -2 noclegi | 2190,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.09.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-14.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
18-20.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 17.09.2023 r. | Gdańsk/Sopot, Hotel *** centrum | 20 h. -3 noclegi | 2520,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-21.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.09.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.09.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
25-27.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
25-28.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK |
04-05.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
04-06.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
09-11.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 08.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
09-12.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 08.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
16-17.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 15.10.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
16-18.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 15.10.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
23-25.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 22.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
23-26.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 22.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-07.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-14.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.11.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-23.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.11.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
04-06.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
04-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2780,00 zł - w pok. 2-os. 3080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele główne:
– Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się oraz budowania profesjonalnej relacji z klientem Firmy/Instytucji w perspektywie aktualnych ograniczeń oraz po ich zakończeniu.
– Kształtowanie umiejętności dotyczących zarządzania zmianą w realiach współczesnego rynku pracy w dobie i po
– Wzmocnienie kompetencji zawodowych na rzecz efektywniejszej komunikacji na zajmowanym stanowisku w odniesieniu do zaistniałych zmian.
Cele szczegółowe:
– Pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie technik i narzędzi skutecznej komunikacji interpersonalnej we współpracy z klientami, innymi pracownikami urzędu/firmy oraz partnerami rynku pracy.
– Poszerzenie umiejętności skutecznego planowania, realizowania oraz monitorowania współpracy z klientem z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi w dobie ograniczeń oraz po ich ustaniu.
– Poznanie nowoczesnych metod oddziaływania na klienta w celu nabycia przez niego umiejętności reagowania na otaczające zmiany oraz efektywnego funkcjonowania
w nowej rzeczywistości.
– Wzrost zaangażowania i motywacji specjalistów urzędu/firmy w pełnieniu funkcji pomocowej oraz we wzajemnej współpracy na rzecz skutecznej aktywizacji klientów w trakcie i po pandemii.
Metody szkoleniowe: mini wykład, prezentacja, ćwiczenia, studium przypadku, symulacje sytuacji z życia codziennego, analiza doświadczenia, pogadanka, dyskusja moderowana, „burza mózgów”, odgrywanie ról, gry i zabawy, praca samodzielna i zespołowa, konsultacje indywidualne.
Prowadzący: Psycholog, socjolog, długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia; posiada wyższe wykształcenie psychologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczony-trener z uprawnieniami do prowadzenia zajęć merytorycznych dla kadr urzędów pracy oraz partnerów rynku pracy (Certyfikat nr 224/2005).
PROGRAM SZKOLENIA
I. Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej
1. Kody i kanały przekazu. Formy komunikowania się z klientem w dobie pandemii – na co zwrócić uwagę w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i elektronicznym? Praktyczne kroki strategicznej komunikacji.
2. Sztuka rozmowy – umiejętne zadawanie pytań, meta model, komunikat „JA”, parafraza, klaryfikacja, model USZU, style słuchania, aktywne słuchanie, umiejętność kierowania rozmową.
3. Kontrolowany dialog – w jaki sposób uczynić trudne rozmowy konstruktywnymi?
4. Negocjacje we współpracy z klientem (m.in. style i techniki negocjacyjne, siła argumentacji i perswazji, techniki wywierania wpływu) – jak uniknąć manipulacji?
5. Bariery komunikacyjne i ich minimalizowanie w kontakcie z klientem w dobie i po pandemii.
6. Diagnozowanie sytuacji klienta – obszary diagnozy, identyfikacja poszczególnych zasobów klienta i ich wykorzystanie w planowaniu dalszego rozwoju zawodowego, bilans kompetencji osobistych i zawodowych ułatwiający dobór odpowiednich form wsparcia oraz skuteczną aktywizację zawodową.
7. Metody i narzędzia we współpracy z klientem służące skutecznej aktywizacji w czasie ograniczeń spowodowanych covid-19 oraz po ich zakończeniu.
II. Budowanie motywacji klientów do zmian
1. Rola, zadania i ograniczenia PUP w zarządzaniu zmianą u osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy w bieżącej sytuacji rynkowej oraz w rzeczywistości post pandemicznej.
2. Identyfikacja celów i wartości ukierunkowujących aktywność własną klientów oraz ich otwartość na pomoc.
3. Reakcje na zmianę. Adekwatne i nieadekwatne mechanizmy zaradcze jednostki wobec pojawiających się trudności i problemów życiowych – od stresu do kryzysu emocjonalnego. Znaczenie predyspozycji osobowych w radzeniu sobie klientów ze zmianą i oporem.
4. Budowanie świadomości potrzeby zmiany, jej przebiegu oraz skutków. Psychologiczne okno zmiany. Umiejętne planowanie zmian i dostosowanie się do nowych sytuacji zewnętrznych. Korzyści wynikające ze zmiany. Sposoby motywowania klientów i wzbudzania gotowości do zmian, udzielanie wsparcia, m.in. w okresie pandemii i po jej ustaniu.
5. Poszerzanie zasobów klienta (profilu kompetencyjnego) w dalszym rozwoju osobistym i zawodowym. Narzędzia wykorzystywane w Metodzie Hiszpańskiej i Bilansie Kompetencji służące budowaniu samoświadomości oraz umiejętności korzystania z własnych zasobów i doświadczeń.
6. „Towarzyszenie” klientom na dalszej drodze rozwoju osobistego i zawodowego. Budowanie motywacji osiągnięć – praca w procesie.
III. Sytuacje trudne w relacjach interpersonalnych
1.Trudne sytuacje we współpracy z klientem. Identyfikacja i analiza barier utrudniających proces aktywizacji zawodowej – kategoryzowanie problemów zawodowych i ich minimalizowanie.
2. Praca nad ograniczającymi przekonaniami. Wzmacnianie poczucia własnej wartości, gotowość do zmian, autoorganizacja i zarządzanie czasem w procesie poszukiwania pracy w nowej rzeczywistości.
3. Elementy Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) jako metody samopomocy w radzeniu sobie z negatywnymi myślami, emocjami i przekonaniami. Zasady zdrowego myślenia. Etapy współpracy z klientem w ramach metody. Zalety i wady RTZ.
4. Strategie rozwiązywania zidentyfikowanych problemów i konfliktów w kontaktach z klientem.
IV. Współpraca wewnętrzna i międzyinstytucjonalna
1. Znaczenie skutecznej komunikacji i systematycznej współpracy między pracownikami, w odniesieniu do skutecznej pomocy klientom urzędu.
2. Rola i zadania poszczególnych specjalistów PSZ, w tym pośredników pracy i doradców zawodowych na rzecz skutecznej aktywizacji zawodowej klientów w bieżącej sytuacji rynkowej oraz w rzeczywistości post pandemicznej.
3. Tworzenie mapy instytucji i organizacji pomocowych funkcjonujących na lokalnym rynku pracy. Współpraca międzyinstytucjonalna służąca profesjonalnej realizacji zadań na rzecz wsparcia klienta dotkniętego negatywnymi skutkami pandemii we wszystkich sferach jego życia (fizycznej, psychicznej, społecznej, zawodowej).
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.