Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
04-06.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
04-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2850,00 zł - w pok. 2-os. 3200,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: nabywanie umiejętności wykorzystywania nowych nawyków, samoistnie nabytych kompetencji, poznanie metod skutecznego wspomagania rozwoju firmy, kompetencji pracowniczych dla tworzenia nowych standardów funkcjonowania i rozwoju pojedynczych pracowników, zespołów pracowniczych, firm i instytucji.
Prowadzący szkolenie: psycholog biznesu, socjolog z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie resocjalizacji społecznej. Doświadczony praktyk, trener i wykładowca w zakresie kształtowania zespołów pracowniczych, wysoko oceniany jako wykładowca.
Metody pracy: wykład, ćwiczenia, studium przypadku, odgrywanie ról, dyskusja moderowana.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Korzyści i niedogodności oraz pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej/hybrydowej po stronie pracodawców i pracowników:
1) elastyczny czas pracy,
2) poczucie odizolowania, samotności,
3) utrudnienia w komunikacji z innymi,
4) zachwianie stabilności zatrudnienia oraz finansowej,
5) obawy związane z nieprecyzyjnym sformalizowaniem nowych form pracy.
2. Wpływ rozwiązań pandemicznych na zacieranie się różnicy pomiędzy sferą zawodową a osobistą pracownika:
1) rewizja hierarchii potrzeb życiowych,
2) ryzyko aktywowania stereotypowych ról płciowych.
3. Nowe sposób komunikowania się z innymi a problem „zamknięcia” związany z pracą zdalną, wyobcowanie.
4. Najczęstsze utrudnienia wynikające ze świadczenia pracy w domu (warunki lokalowe, obecność innych domowników, samodyscyplina).
5. Aspekty zdrowotne i psychologiczne w kontekście pracy zdalnej:
1) problemy psychiczne odczuwane w związku z koniecznością adaptacji i dostosowania się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości,
2) konieczność zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń, postaw i zachowań jako przyczyna refleksji nad własnym dotychczasowym życiem,
3) samotność, wzrost niepokoju o zdrowie własne i osób bliskich a spadek satysfakcji z życia oraz objawy depresyjne,
4) reakcje i koszty emocjonalne związane z nowym zagrożeniem,
5) indywidualizm spowodowany odosobnieniem,
6) wpływ ograniczenia bądź wyeliminowania pewnych aktywności na codzienne funkcjonowanie,
7) wpływ strachu i innych emocji na egoizm, racjonalność, postrzeganie i gotowość do podjęcia ryzyka.
6. Sposoby redukcji skutków pandemii:
1) otoczenie pracowników i pracodawców opieką psychologiczną,
2) eliminowanie stresu wynikającego z konieczności funkcjonowania w świecie ograniczeń i obaw przed zachorowaniem.
7. Wyzwania związane z powrotem do starych metod pracy w zmienionych realiach i nowych nawykach pracowników:
1) zapobieganie wypaleniu zawodowemu wynikającemu ze specyfiki pracy zdalnej i hybrydowej.
8. Metody przywracania zasad grupowego współżycia i budowania zespołowego działania na nowo po pandemii.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.