EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
REALIZACJA OFERT – SELEKCJA I DOBÓR KANDYDATÓW. REALIZACJA KRAJOWYCH OFERT PRACY, SELEKCJE I DOBORY KANDYDATÓW

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

04-06.12.2024 

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

24 h. -2 noclegi

2450,00 zł za osobę

W tym 6 pokoi 2 os. oraz 3 pokoje 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, zwrot kosztów przejazdu w wysokości 150,00 zł dla każdego uczestnika, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cel szkolenia: Nabycie, ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przyjmowania do realizacji oraz skutecznej realizacji krajowych ofert pracy oraz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Zapoznanie uczestników z procesem selekcji i doboru kandydatów do oferty pracy. Omówiony zostanie proces przyjęcia oferty, negocjacji z pracodawcą oraz upowszechnienia oferty. Zostanie podjęta próba odpowiedzi na pytanie czym jest „odpowiednia oferta pracy” dla bezrobotnego w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy i jak skutecznie realizować taką ofertę. Uczestnicy otrzymają przydatne przykłady „selekcji złożonej” oprogramowania SyriuszSTD, które będą mogli zastosować w praktyce i które usprawnią proces doboru kandydatów do oferty.

Prowadzący: mgr Kamil Kulawiec – psycholog, doradca zawodowy. Pracownik Urzędu Pracy z 15 letnim doświadczeniem. Koordynator działu pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Osoba posiadająca wiedzę praktyczną, doświadczenie trenerskie oraz charakteryzująca się nieszablonowym podejściem do omawianych zagadnień. Prekursor wykorzystywania sztucznej inteligencji w realizacji ofert pracy, doborze kandydatów do ofert.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Unormowania prawne z zakresu pozyskiwania i realizacji krajowych ofert pracy

2. Przyjęcie i upowszechnienie oferty pracy.

3. Możliwości zgłaszania ofert pracy do urzędu z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.

4. Techniki efektywnego tworzenia ogłoszeń rekrutacyjnych. Negocjacje z pracodawcą.

5. „Odpowiednia oferta pracy” – w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy.

6. Kiedy przedstawianie propozycji odpowiedniej oferty jest niezasadne.

7. Skierować czy poinformować o ofercie? Wady i zalety poszczególnych sposobów realizacji oferty pracy.

8. Negocjowanie z pracodawcą danych zawartych w zgłoszeniu oferty pracy oraz ich uzupełnianie w celu uzyskania kompletnych informacji.

9. Oczekiwania pracodawców od przyszłych pracowników.

10. Dobór kandydatów do oferty pracy w oparciu o „selekcję złożoną” Syriusz STD.

11. Zaprezentowanie przydatnych i praktycznych funkcji selekcji złożonej (np. selekcja osób które pracowały w danym zawodzie w ostatnich 5 latach, dobór po miejscu zamieszkania, pominięcie osób na stażach lub tych które zgłosiły brak gotowości z powodu urodzenia dziecka i wiele innych).

12. Giełdy pracy i targi pracy jako metody wspierające realizację ofert pracy.

13. Znaczenie współpracy międzystanowiskowej dla skutecznej realizacji ofert pracy zgłoszonych do urzędu.

14. Dokumentowanie poszczególnych działań z zakresu przyjmowania, upowszechniania i realizacji krajowych ofert pracy,

15.Case study, dyskusja

Harmonogram organizacyjny

Dzień I – 04 grudzień 2024 r.

-przyjazd do Zakopanego

-13:00-14:00-obiad

-14:00-19:00- zajęcia szkoleniowe

1. Unormowania prawne z zakresu pozyskiwania i realizacji krajowych ofert pracy

2. Przyjęcie i upowszechnienie oferty pracy.

3. Możliwości zgłaszania ofert pracy do urzędu z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.

4. Techniki efektywnego tworzenia ogłoszeń rekrutacyjnych. Negocjacje z pracodawcą.

19:00-kolacja

Dzień II – 05 grudzień 2024 r.

-07:00-08:00-śniadanie

-08:00-13:00-zajęcia szkoleniowe

5. „Odpowiednia oferta pracy” – w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy.

6. Kiedy przedstawianie propozycji odpowiedniej oferty jest niezasadne.

7. Skierować czy poinformować o ofercie? Wady i zalety poszczególnych sposobów realizacji oferty pracy.

8. Negocjowanie z pracodawcą danych zawartych w zgłoszeniu oferty pracy oraz ich uzupełnianie w celu uzyskania kompletnych informacji.

-13:00-14:00-obiad

-14:00-19:00-zajęcia szkoleniowe

9. Oczekiwania pracodawców od przyszłych pracowników.

10. Dobór kandydatów do oferty pracy w oparciu o „selekcję złożoną” Syriusz STD.

11. Zaprezentowanie przydatnych i praktycznych funkcji selekcji złożonej (np. selekcja osób które pracowały w danym zawodzie w ostatnich 5 latach, dobór po miejscu zamieszkania, pominięcie osób na stażach lub tych które zgłosiły brak gotowości z powodu urodzenia dziecka i wiele innych).

12. Giełdy pracy i targi pracy jako metody wspierające realizację ofert pracy.

Dzień III – 06 grudzień 2024 r.

-07:00-08:00-śniadanie

-08:00-12:00-zajęcia szkoleniowe

13. Znaczenie współpracy międzystanowiskowej dla skutecznej realizacji ofert pracy zgłoszonych do urzędu.

14. Dokumentowanie poszczególnych działań z zakresu przyjmowania, upowszechniania i realizacji krajowych ofert pracy,

15.Case study, dyskusja

12:30-13:30—obiad

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.