EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

INDYWIDUALNY PLAN DZIAŁANIA

INDYWIDUALNY PLAN DZIAŁANIA NARZĘDZIEM  W KREOWANIU ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-ZAWODOWEJ KLIENTÓW PUP

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

27 listopad 2024 
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

18 grudzień 2024 
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cel szkolenia: Wzmocnienie kompetencji specjalistów PUP umożliwiające efektywniejszą współpracę
z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy w ramach Indywidualnego Planu Działania.
Metody pracy: Prezentacja multimedialna, aktualne akty prawne

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Czynniki i elementy warunkujące wysoki poziom świadczonych usług oraz zasady i zakres współpracy wewnątrz instytucjonalnej.

2. Zadania oraz kompetencje pośrednika pracy i doradcy zawodowego w procesie pracy z klientem urzędu.

3. Warsztat pracy ukierunkowany na efektywną pomoc osobom bezrobotnym i poszukującym pracy – prowadzenie rozmowy, budowanie relacji oraz prawidłowe rozpoznawanie problemu zawodowego oraz   potrzeb klientów urzędu. Praca nad wartościami i celami klientów ukierunkowana na motywację do zmiany ich sytuacji bytowej i zawodowej.

4. Aktywizacja zawodowa osób poszukujących zatrudnienia. Diagnozowanie sytuacji klienta warunkiem skutecznej realizacji założeń IPD – kompetencje osoby bezrobotnej, diagnoza aktualnej sytuacji życiowej, bilans potencjału osobistego i zawodowego oraz barier i postaw klientów na rynku pracy.

5. Koncepcje, założenia, cele oraz akty prawne regulujące tworzenie IPD.

6. Zasady przygotowywania profesjonalnego Indywidualnego Planu Działania dla określonych grup klientów.

7. Określanie celu zawodowego.

8. Etapy pracy z klientem w ramach opracowanego IPD. Monitoring i ewaluacja postępów klienta. Modyfikowanie jego oddziaływań na poszczególnych etapach opracowanego planu.

9. Zalety i wady stosowania narzędzia w codziennej pracy doradców klienta indywidualnego.

10. Najczęściej popełniane błędy w tworzeniu i realizacji IPD.

Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151
Materiały szkoleniowe
Test
Karta zgłoszeniowa