EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

KOMPEDIUM WIEDZY Z ZAKRESU FACHOWEJ OBSŁUGI  KLIENTA

KOMPEDIUM WIEDZY Z ZAKRESU FACHOWEJ OBSŁUGI  KLIENTA INDYWIDUALNEGO I INSTYTUCJONALNEGO          W URZĘDZIE PRACY W OPARCIU O USTAWĘ O RYNKU PRACY I SŁUŻBACH ZATRUDNIENIA

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

26 maja 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

09 czerwiec 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

30 czerwiec 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

14 lipiec 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

18 sierpień 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

08 wrzesień 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

29 wrzesień 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

14 październik 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

29 październik 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

12 listopad 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

28 listopad 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

11 grudzień 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kompetencji uczestników szkolenia w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wyposażenie w wiedzę na temat komunikacji z klientem i aktywizacji z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych zgodnie z nowymi przepisami. Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.

Adresaci szkolenia:  pracownicy urzędów pracy  w szczególności doradcy ds. zatrudnienia.

Prowadzący szkolenie: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu;  od  kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Podstawowe usługi rynku pracy w świetle nowych aktów prawnych;
2. Doradca ds. zatrudnienia – rola i zadania
3. Nowe wyzwania dla pracowników PUP w związku z poszerzeniem grup klientów o osoby bierne zawodowo..
4. Grupy klientów będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy i mających pierwszeństwo w skierowaniu do form pomocy określonych w ustawie.
5. Oczekiwania i potrzeby osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych , pracodawców oraz innych partnerów rynku pracy
6. Problemy występujące podczas obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
7. Skuteczne metody udzielania pomocy i motywowania klientów indywidualnych
8. Diagnoza potrzeb i potencjału osób zarejestrowanych i biernych zawodowo
9. Poprawna współpraca z klientem instytucjonalnym.
10. Pozyskiwanie ofert pracy oraz właściwa ich realizacja jako niezbędny czynnik wzmacniający współpracę pracodawców z PUP oraz skuteczną aktywizacje osób zarejestrowanych oraz osób nieaktywnych zawodowo.
11. Promocja usług i instrumentów rynku pracy
12. Optymalna organizacja giełd i targów pracy
13. Współpraca międzystanowiskowa pracowników urzędu jako filar profesjonalnej obsługi klientów.
14. Dokumentowanie poszczególnych usług i działań na rzecz klientów instytucjonalnych i indywidualnych
15. Podsumowanie szkolenia i odpowiedzi na pytania uczestników

Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Materiały szkoleniowe
Test
Karta zgłoszeniowa