KLIENT INDYWIDUALNY I INSTYTUCJONALNY W UP. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I INSTYTUCJONALNEGO PRZEZ DORADCĘ KLIENTA W 2025 ROKU – SZKOLENIE DOSKONALĄCE UMIEJĘTNOŚCI POŚREDNIKÓW PRACY, DORADCÓW ZAWODOWYCH, SPECJALISTÓW DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO I SPECJALISTÓW DS.PROJEKTÓW I PROGRAMÓW
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
Dowolna data w 2025 r. | Online – samokształcenie kierowane, konsultacje mailowe z Konsultantem oraz testem zaliczeniowym. | 290,00zł | +23%VAT |
14 styczen 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
21 styczen 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kompetencji uczestników szkolenia w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wyposażenie w wiedzę na temat komunikacji z klientem i aktywizacji z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.
Prowadzący: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu; od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.
Adresaci szkolenia: pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów świadczący usługi rynku pracy w urzędach pracy
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawowe usługi rynku pracy w świetle obowiązujących przepisów;
2. Efektywne świadczenie usług rynku pracy również z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
3. Działania budujące satysfakcję i zaufanie klientów.
4. Rola i zadania pracowników PUP pełniących funkcję doradcy klienta: pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz specjalistów ds. programów;
5. Problemy występujące podczas obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
6. Oczekiwania i potrzeby osób bezrobotnych, pracodawców oraz innych partnerów rynku pracy.
7. Skuteczne metody udzielania pomocy i motywowania klientów indywidualnych.
8. Racjonalne metody aktywizacji i motywowania do działania osób zarejestrowanych;
9. Indywidualny Plan Działania – realizacja i monitoring
10. Poprawna współpraca z klientem instytucjonalnym.
11. Profesjonalna współpraca z klientem instytucjonalnym;
12. Tradycyjne i nowoczesne źródła informacji o pracodawcach;
13. Efektywne pozyskiwanie pracodawców do długofalowej współpracy;
14. Pozyskiwanie ofert pracy oraz właściwa ich realizacja jako niezbędny czynnik wzmacniający współpracę pracodawców z PUP oraz skuteczną aktywizacje osób zarejestrowanych.
15. Współpraca międzystanowiskowa pracowników urzędu jako filar profesjonalnej obsługi klientów.
16. Promocja usług i instrumentów rynku pracy;
17. Optymalna organizacja giełd i targów pracy.
18. Sytuacje problemowe występujące podczas obsługi klienta PUP;
19. Skuteczna współpraca pomiędzy poszczególnymi pracownikami urzędu pracy.
20. Dokumentowanie poszczególnych usług i działań na rzecz klientów instytucjonalnych i indywidualnych.
21. Podsumowanie szkolenia i odpowiedzi na pytania uczestników
Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: samokształcenie kierowane z konsultacjami mailowymi oraz testem zaliczeniowym odbywają się w dowolnym terminie wybranym przez Uczestnika lub Urząd.
–Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub Tel./fax: 81 534 60 65
2.W dniu zgłoszenia uczestnika do odbycia „szkolenia zdalnego” – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych oraz testu zaliczeniowego szkolenie – znajdujących się na stronie internetowej www.eceprestiz.pl,
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi przystępuje do rozwiązania testu zaliczeniowego, wypełnia go na podstawie materiałów szkoleniowych, przepisów prawnych, ewentualnie na podstawie uzyskanych dodatkowych informacji od Konsultanta/Trenera. Następnie podpisuje stosowne oświadczenie o samodzielnym rozwiązaniu testu – przesyła skan rozwiązanego testu na adres e mail : szkolenia@eceprestiz.pl
4.Uczestnik szkolenia w dowolnym momencie przed zaliczeniem testu może skierować do Konsultanta/Trenera pytania dotyczące wybranego szkolenia na adres e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
5.Data wysłania testu i jego zaliczenia – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
6.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151
Ad. 2. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151