KOMPEDIUM WIEDZY Z ZAKRESU FACHOWEJ OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO I INSTYTUCJONALNEGO W URZĘDZIE PRACY W OPARCIU O USTAWĘ O RYNKU PRACY I SŁUŻBACH ZATRUDNIENIA
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
26 maja 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
09 czerwiec 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
30 czerwiec 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
14 lipiec 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
18 sierpień 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
08 wrzesień 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
29 wrzesień 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
14 październik 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
29 październik 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
12 listopad 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
28 listopad 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
11 grudzień 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kompetencji uczestników szkolenia w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wyposażenie w wiedzę na temat komunikacji z klientem i aktywizacji z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych zgodnie z nowymi przepisami. Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.
Adresaci szkolenia: pracownicy urzędów pracy w szczególności doradcy ds. zatrudnienia.
Prowadzący szkolenie: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu; od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawowe usługi rynku pracy w świetle nowych aktów prawnych;
2. Doradca ds. zatrudnienia – rola i zadania
3. Nowe wyzwania dla pracowników PUP w związku z poszerzeniem grup klientów o osoby bierne zawodowo..
4. Grupy klientów będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy i mających pierwszeństwo w skierowaniu do form pomocy określonych w ustawie.
5. Oczekiwania i potrzeby osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych , pracodawców oraz innych partnerów rynku pracy
6. Problemy występujące podczas obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
7. Skuteczne metody udzielania pomocy i motywowania klientów indywidualnych
8. Diagnoza potrzeb i potencjału osób zarejestrowanych i biernych zawodowo
9. Poprawna współpraca z klientem instytucjonalnym.
10. Pozyskiwanie ofert pracy oraz właściwa ich realizacja jako niezbędny czynnik wzmacniający współpracę pracodawców z PUP oraz skuteczną aktywizacje osób zarejestrowanych oraz osób nieaktywnych zawodowo.
11. Promocja usług i instrumentów rynku pracy
12. Optymalna organizacja giełd i targów pracy
13. Współpraca międzystanowiskowa pracowników urzędu jako filar profesjonalnej obsługi klientów.
14. Dokumentowanie poszczególnych usług i działań na rzecz klientów instytucjonalnych i indywidualnych
15. Podsumowanie szkolenia i odpowiedzi na pytania uczestników
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151