EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

POŚREDNIK, DORADCA, SPECJALISTA – WARSZTAT W 2024 R.

POŚREDNIK, DORADCA, SPECJALISTA – WARSZTAT W 2024 R. – USŁUGI RYNKU PRACY W 2024 R. ŚWIADCZONE PRZEZ POŚREDNIKÓW PRACY, DORADCÓW ZAWODOWYCH, SPECJALISTÓW DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ SPECJALISTÓW DS. PROGRAMÓW W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH AKTÓW PRAWNYCH  ORAZ PROJEKTOWANYCH ZMIAN

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

Dowolna data w 2024 r.

Online – samokształcenie kierowane, konsultacje mailowe z Konsultantem oraz testem zaliczeniowym.
Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email

290,00zł

+23%VAT

11 grudzień 2024 
w godz. 08:00-12:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.
Prowadzący: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu;  od  kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Nowe podejście do podstawowych usług rynku pracy w aspekcie ustawy o promocji (…) – aktualny stan prawny oraz przewidywane zmiany

2. Nowoczesny warsztat i narzędzia pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego oraz specjalisty ds. programów;

3. Zasady i nowoczesne podejście w dokumentowanie poszczególnych usług, korespondencji mailowej oraz kontaktów telefonicznych;

4. Usługi rynku pracy po nowemu – planowane zmiany w obowiązujących przepisach.

5. Efektywna współpraca z klientem indywidualnym;

6. Skuteczne metody aktywizacji i motywowania do działania klientów;

7. Diagnoza klientów urzędu- identyfikacja problemu zawodowego, analiza potrzeb i oczekiwań;

8. Indywidualny Plan Działania – przygotowanie, realizacja i monitoring – nowe podejście

9. Skuteczna współpraca z klientem instytucjonalnym;

10. Zakres źródeł informacji o klientach instytucjonalnych;

11. Skuteczne pozyskiwanie pracodawców do długofalowej współpracy;

12. Nowe podejście do promocji usług i instrumentów rynku pracy;

13. Organizacja giełd i targów pracy.

14. Sytuacje problemowe występujące podczas obsługi klienta urzędu pracy;

15. Współpraca między pracownikami PUP w realizacji usług rynku pracy

16. Case study

Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: samokształcenie kierowane z konsultacjami mailowymi oraz testem zaliczeniowym odbywają się w dowolnym terminie wybranym przez Uczestnika lub Urząd.

Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email

kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub Tel./fax: 81 534 60 65

2.W dniu zgłoszenia uczestnika do odbycia „szkolenia zdalnego” – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych oraz testu zaliczeniowego szkolenie – znajdujących się na stronie internetowej www.eceprestiz.pl,

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi przystępuje do rozwiązania testu zaliczeniowego, wypełnia go na podstawie materiałów szkoleniowych, przepisów prawnych, ewentualnie na podstawie uzyskanych dodatkowych informacji od Konsultanta/Trenera. Następnie podpisuje stosowne oświadczenie  o samodzielnym rozwiązaniu testu – przesyła skan rozwiązanego testu na adres e mail : szkolenia@eceprestiz.pl

4.Uczestnik szkolenia w dowolnym momencie przed zaliczeniem testu może skierować do Konsultanta/Trenera  pytania dotyczące wybranego szkolenia na adres e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl

5.Data wysłania testu i jego zaliczenia – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

6.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Ad. 2. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Materiały szkoleniowe
Test
Karta zgłoszeniowa