DORADCA PUP – KLIENT ON-LINE, PRACA DORADCY INDYWIDUALNEGO I INSTYTUCJONALNEGO ONLINE BEZ KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO KLIENTA Z DORADCĄ I URZĘDEM Z UWZGLĘDNIEMIEM OBSŁUGI OBYWATELI UKRAINY
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
Dowolna data w 2022 r. | 1.Online – samokształcenie kierowane, konsultacje mailowe z Konsultantem oraz testem zaliczeniowym. | 290,00 zł | +23%VAT |
23 czerwiec 2022r. | 2.Online – wideokonferencja | 490,00 zł Aktualna promocja 400,00 zł | +23%VAT |
21 lipiec 2022r. | 3.Online – wideokonferencja | 490,00 zł Aktualna promocja 400,00 zł | +23%VAT |
25 sierpień 2022r. | 4.Online – wideokonferencja | 490,00 zł Aktualna promocja 400,00 zł | +23%VAT |
22 wrzesień 2022r. | 5.Online – wideokonferencja | 490,00 zł | +23%VAT |
27 październik 2022r. | 6.Online – wideokonferencja | 490,00 zł | +23%VAT |
24 listopad 2022r. | 7.Online – wideokonferencja | 490,00 zł | +23%VAT |
15 grudzień 2022r. | 8.Online – wideokonferencja | 490,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: nabycie i pogłębienie wiedzy na temat skutecznej strategii obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego on-line bez bezpośredniego kontaktu; usystematyzowanie wiedzy dotyczącej roli i zadań realizowanych przez doradcę klienta w urzędzie pracy;
Prowadzący: Doświadczony pracownik urzędu pracy, posiadający ugruntowaną wiedzę i umiejętności z zakresu tematyki objętej szkoleniem, socjolog , licencjonowany trener i wykładowca od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PUP.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawy prawne dotyczące obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego PUP, w tym Obywateli Ukrainy.
2. Usługi świadczone klientom PUP bez konieczności wychodzenia z domu.
3. Formy kontaktu z osobami bezrobotnymi i poszukującymi również Obywatelami Ukrainy zgodnie z obowiązującymi przepisami i sposoby jej dokumentowania.
4. Możliwości świadczenia pomocy klientom indywidualnym przez telefon i Internet przez doradców klienta (szczególnie psychologów) w sytuacji stresu związanego z brakiem pracy, sytuacją zdrowotną lub rodzinną.
5. Obecne trudności w efektywnej aktywizacji klientów w związku z ograniczeniami spowodowanymi pandemią
6. Planowanie podejmowania i utrzymywania kontaktu z pracodawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami i sposoby ich dokumentowania.
7. Możliwości dotyczące promocji usług urzędu bez bezpośredniego kontaktu z klientami instytucjonalnymi.
8. Wypracowanie skutecznych metod kontaktu z pracodawcami za pomocą sieci teleinformatycznych.
9. Pozyskiwanie i przyjmowanie do realizacji krajowych ofert pracy bez bezpośredniego kontaktu z pracodawcą i przedsiębiorcą.
10. Zasady dokumentowania poszczególnych usług rynku pracy
11. Współpraca między stanowiskowa/międzywydziałowa i jej znaczenie dla efektywnego świadczenia usług urzędu pracy.
Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: samokształcenie kierowane z konsultacjami mailowymi oraz testem zaliczeniowym odbywają się w dowolnym terminie wybranym przez Uczestnika lub Urząd.
–Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub Tel./fax: 81 534 60 65
2.W dniu zgłoszenia uczestnika do odbycia „szkolenia zdalnego” – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych oraz testu zaliczeniowego szkolenie – znajdujących się na stronie internetowej www.eceprestiz.pl,
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi przystępuje do rozwiązania testu zaliczeniowego, wypełnia go na podstawie materiałów szkoleniowych, przepisów prawnych, ewentualnie na podstawie uzyskanych dodatkowych informacji od Konsultanta/Trenera. Następnie podpisuje stosowne oświadczenie o samodzielnym rozwiązaniu testu – przesyła skan rozwiązanego testu na adres e mail : szkolenia@eceprestiz.pl
4.Uczestnik szkolenia w dowolnym momencie przed zaliczeniem testu może skierować do Konsultanta/Trenera pytania dotyczące wybranego szkolenia na adres e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
5.Data wysłania testu i jego zaliczenia – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
6.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151
Ad.2.Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – W FORMIE WIDEOKONFERENCJI – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z kamerką oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub Tel./fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie WIDEOKONFERENCJI – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie WIDEOKONFERENCJI – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie WIDEOKONFERENCJI – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151