Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
31 styczeń 2025 | Szkolenie - Online | 650,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: Poznanie aktualnych przepisów oraz przygotowanie pracowników Urzędu/Firmy zaangażowanych w proces realizacji inwentaryzacji do skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji.
Prowadzący: Audytor sektora finansów publicznych, ekonomista z doświadczeniem księgowym. Wysoko oceniany jako wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zasady i terminy przeprowadzania inwentaryzacji.
– podstawy prawne przeprowadzania inwentaryzacji,
– cel inwentaryzacji,
– metody inwentaryzacji,
– typy i rodzaje inwentaryzacji,
– terminy przeprowadzania inwentaryzacji poszczególnych składników majątku,
– zasady przeprowadzania inwentaryzacji: spis z natury, weryfikacja dokumentów, potwierdzenie sald, pozostałe
2. Przygotowanie rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów.
– czynności przygotowawcze,
– przygotowanie pracowników uczestniczących w procesie inwentaryzacji.
3. Kompetencje organów i osób powołanych do wykonywania czynności inwentaryzacyjnych.
4. Etapy prac inwentaryzacyjnych.
– organizacja inwentaryzacji,
– kontrola przebiegu inwentaryzacji,
– dokumentacja inwentaryzacyjna.
5. Rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych.
– zasady kompensaty różnic inwentaryzacyjnych,
6. Ujęcie różnic w ewidencji księgowej.
7. Najczęściej popełniane błędy w procesie inwentaryzacji.
8. Specyficzne problemy związane z procesem inwentaryzacji w Firmach i Urzędach uczestników zgłoszone przed lub na szkoleniu.
9. Panel dyskusyjny.
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151