KOMPETENCJE CYFROWE – ROZWIĄZANIA USTAWOWE ORAZ INNOWACYJNE PODEJŚCIE W PRAKTYCE UP 2024 ROKU – PRZEPROWADZENIE BADANIA ONLINE Z AUTOMATYCZNYM ZLICZANIEM WYNIKÓW I ZAPISEM W BAZIE DANYCH
Data Szkolenia | Forma | Cena netto:szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
26 listopad 2024 r. w godz.08:00-12:00 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
17 grudzień 2024 r. w godz.08:00-12:00 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cel szkolenia: szkolenie przeznaczone dla doradców zawodowych, doradców klienta, kadry kierowniczej UP i wszystkich pracowników zajmujących się diagnozą kompetencji cyfrowych. Uczestnicy poznają innowacyjny sposób badania kompetencji cyfrowych online z zastosowaniem ministerialnej ankiety z funkcją automatycznego zliczania wyników i zapisu do bazy danych. Ponadto zostanie omówiony proces dokumentacji kompetencji cyfrowych w systemie Syriusz, a także zostaną zaprezentowane przykładowe programy i tematy szkoleń do wykorzystania przez doradców zawodowych w ramach poradnictwa indywidualnego lub grupowego.
Prowadzący szkolenie: Kamil Kulawiec, psycholog, doradca zawodowy. Pracownik Urzędu Pracy z 15 letnim doświadczeniem. Koordynator działu pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Osoba posiadająca wiedzę praktyczną, przygotowanie informatyczne i doświadczenie trenerskie oraz charakteryzująca się nieszablonowym podejściem do omawianych zagadnień.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Ramy Kompetencji dla Obywateli – DigComp.
2. Kompetencje cyfrowe – rozwiązania ustawowe oraz cel badania.
3. Odpowiedzi na trudne pytania i wątpliwości związane z badaniem kompetencji cyfrowych – wyjaśnienia.
4. Dokumentacja kompetencji cyfrowych w systemie Syriusz.
5. Stosowanie ankiety do badania kompetencji cyfrowych w praktyce – w tym badanie na odległość.
6. Badanie kompetencji cyfrowych online, z automatycznym zliczaniem wyników i zapisem danych w pliku Excel.
7. Przykładowe programy porad grupowych i indywidualnych z zakresu kompetencji cyfrowych.
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151