Moduł VI – Marketing w małej firmie
Harmonogram dla modułu VI
-rozpoczęcie samokształcenia modułu VI -22 maja 2020r.
-zakończenie samokształcenia z modułu VI -25 maja 2020r.
-samokontrola stopnia zrozumienia materiału poprzez pytania kontrolne, a także wykonanie i nadesłanie zadań i ćwiczeń 22-24 maja 2020r.
-ewentualne konsultacje mailowe 22-23 maja 2020r.
-nadesłanie testu kompetencji z zakresu modułu VI – do dnia 23 maja 2020r. do godz. 10:00
-po przesłaniu rozwiązanego testu kompetencji – wyślemy kody dostępu do materiałów VII.
Zakres tematyczny modułu :
1.Zakładam firmę i co dalej czyli jak dobrze „wystartować” w biznesie.
2.Podstawowe zasady marketingu, a współczesne narzędzia marketingowe.
3.Kreowanie wizerunku i budowanie marki.
4.Promocja firmy na stronie internetowej i na blogu.
5.Social media i e-marketing jako filary marketingu nowoczesnej firmy.
6.Płatne kampanie reklamowe.
7.Test zaliczeniowy modułu 6