EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

ELEMENTY PORADNICTWA ZAWODOWEGO

ELEMENTY PORADNICTWA ZAWODOWEGO DLA POŚREDNIKÓW PRACY PUP

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

12 wrzesień 2022r.
poniedziałek w godz.11:30-15:30

1.Online – wideokonferencja
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu video z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu. 

490,00 zł 

+23%VAT

10 październik 

2022r.
poniedziałek w godz.11:30-15:30

2.Online – wideokonferencja
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu video z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu. 

490,00 zł 

+23%VAT

14 listopad 2022r.
poniedziałek w godz.11:30-15:30

3.Online – wideokonferencja
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu video z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu. 

490,00 zł 

+23%VAT

12 grudzień 

2022r.
poniedziałek w godz.11:30-15:30

4.Online – wideokonferencja
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu video z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu. 

490,00 zł 

+23%VAT

Cel szkolenia: poszerzenie wiedzy pośredników pracy z zakresu podstaw poradnictwa zawodowego na rzecz efektywniejszej współpracy z klientem urzędu
Prowadzący: mgr psychologii, socjolog, doradca zawodowy z 20-letnim stażem pracy w PUP. Bardzo wysoko oceniana jako wykładowca i praktyk na licznych szkoleniach dla pracowników publicznych służb zatrudnienia.

PROGRAM SZKOLENIA
I. Istota poradnictwa zawodowego świadczonego klientom na gruncie urzędu pracy (definicja, cele, funkcje, zadania, style doradcze i efektywność ich zastosowania).
II. Identyfikacja potrzeb, oczekiwań i możliwości klientów (diagnozowanie sytuacji bytowej
i społeczno-zawodowej klientów warunkiem doboru skutecznych form pomocy i wsparcia – obszary diagnozy, dokonywanie bilansu kompetencji osobistych i zawodowych klientów, zasady pracy z osobami bezrobotnymi sposobem na profesjonalizację usług urzędu).
III. Indywidualizowanie pomocy oferowanej przez publiczne służby zatrudnienia (dobór form pomocy dostosowanych do potencjału i oczekiwań osób bezrobotnych, metody i narzędzia pracy na rzecz skutecznej aktywizacji zawodowej klientów, m.in. rozmowa kierowana, IPD, zbieranie
i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł, projekty i programy na rzecz wspierania osób bezrobotnych itp., budowanie motywacji klientów do zmian).
IV. Coaching w poradnictwie zawodowym.
V. Dobra współpraca wewnątrz instytucjonalna gwarantem profesjonalnych oddziaływań urzędu na rzecz klientów (zadania i czynności stanowiskowe pracowników w procesie aktywizacji zawodowej klientów, ścieżka osoby bezrobotnej w urzędzie pracy, bariery utrudniające efektywną współpracę, integracja oddziaływań wszystkich pracowników PUP, wypracowywanie nowych rozwiązań służących wysokiej jakości usług w realizacji wspólnego celu).
VI. Zaangażowanie partnerów rynku pracy w działania na rzecz aktywizacji osób (tworzenie mapy instytucji i organizacji działających na lokalnym rynku pracy na rzecz osób bezrobotnych jako element służący skutecznej aktywizacji zawodowej, wymiana informacji między instytucjami rynku pracy
i organizacjami pozarządowymi, współpraca z pracodawcami).

Ad.1.Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – W FORMIE WIDEOKONFERENCJI – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z kamerką oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub Tel./fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie WIDEOKONFERENCJI – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie WIDEOKONFERENCJI – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie WIDEOKONFERENCJI – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Karta zgłoszeniowa