EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

PROFESJONALNA WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCĄ

PROFESJONALNA WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCĄ – STRATEGICZNYM KLIENTEM URZĘDU PRACY W ŚWIETLE AKTÓW PRAWNYCH ORAZ ZMIENIAJĄCEGO SIĘ RYNKU PRACY W 2025 R.

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

23 kwiecień 2025 
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

22 maja 2025 
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

26 czerwiec 2025 
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom instytucjonalnym, rozwinięcie umiejętności z zakresu nawiązywania i podtrzymywaniu optymalnych kontaktów z pracodawcami oraz pozyskiwania ofert pracy.

Prowadzący:  praktyk Publicznych Służb Zatrudnienia, socjolog, trener biznesu i coach. Wysoko oceniany trener i wykładowca. Posiada ugruntowane doświadczenie w promocji usług i instrumentów rynku pracy, współpracy z pracodawcami, przyjmowaniu do realizacji ofert pracy oraz organizacji przedsięwzięć promujących usługi rynku pracy.

Adresaci szkolenia: doradcy ds. zatrudnienia  oraz inni pracownicy urzędu pracy współpracujący z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rola i zadania pracowników PUP zajmujących się współpracą z klientami instytucjonalnymi w szczególności doradców ds. zatrudnienia wyznaczonych dla pracodawców

2. Tradycyjne i nowoczesne strategie pozyskiwania pracodawców do współpracy;

– Identyfikacja źródeł informacji o pracodawcach;

– Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów instytucjonalnych.

3. Elastyczne działania dostosowane do potrzeb pracodawców – na co zwrócić uwagę.

– Indywidualne podejście;

– Budowanie trwałych relacji z partnerami rynku pracy;

 4. Trudności występujące we współpracy z pracodawcami;

5. Efektywne pozyskiwanie, przyjmowanie do realizacji, uzupełnianie krajowych ofert pracy – poszczególne działania;

6. Profesjonalne kontakty bezpośrednie i na odległość z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.

– Korzyści z zewnętrznego pośrednictwa pracy dla PUP oraz pracodawców;

– Wizyty pracowników urzędu w siedzibach pracodawców;

– Reguły prezentacji u pracodawcy oraz zasady publicznych wystąpień także on-line;

– Standardy kontaktów z klientami instytucjonalnymi na odległość;

– Przeprowadzanie rozmów z pracodawcami w celu realizacji zgłoszonych ofert pracy.

7. Tworzenie pozytywnego wizerunku PUP jako godnej zaufania instytucji rynku pracy.

– Promocja usług i instrumentów rynku pracy;

– Profesjonalny marketing bezpośredni i pośredni;

– Zasady skutecznego telemarketingu;

– Media społecznościowe – nowoczesne narzędzie promocji i komunikacji z klientami PUP;

– Efektywne kampanie newsletterowe;

– Organizacja przedsięwzięć promujących usługi i instrumenty rynku pracy.

– Staranność i terminowość działań czynnikiem wspierającym przełamywanie stereotypów dotyczących urzędu pracy

8. Obowiązująca dokumentacja oraz poprawny obieg dokumentów z zakresu współpracy z klientami instytucjonalnymi.

10. Dyskusja i podsumowanie szkolenia.

Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Karta zgłoszeniowa