PROFESJONALNA WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCĄ – STRATEGICZNYM KLIENTEM URZĘDU PRACY W ŚWIETLE AKTÓW PRAWNYCH ORAZ ZMIENIAJĄCEGO SIĘ RYNKU PRACY W 2025 R.
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
23 kwiecień 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
22 maja 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
26 czerwiec 2025 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom instytucjonalnym, rozwinięcie umiejętności z zakresu nawiązywania i podtrzymywaniu optymalnych kontaktów z pracodawcami oraz pozyskiwania ofert pracy.
Prowadzący: praktyk Publicznych Służb Zatrudnienia, socjolog, trener biznesu i coach. Wysoko oceniany trener i wykładowca. Posiada ugruntowane doświadczenie w promocji usług i instrumentów rynku pracy, współpracy z pracodawcami, przyjmowaniu do realizacji ofert pracy oraz organizacji przedsięwzięć promujących usługi rynku pracy.
Adresaci szkolenia: doradcy ds. zatrudnienia oraz inni pracownicy urzędu pracy współpracujący z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rola i zadania pracowników PUP zajmujących się współpracą z klientami instytucjonalnymi w szczególności doradców ds. zatrudnienia wyznaczonych dla pracodawców
2. Tradycyjne i nowoczesne strategie pozyskiwania pracodawców do współpracy;
– Identyfikacja źródeł informacji o pracodawcach;
– Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów instytucjonalnych.
3. Elastyczne działania dostosowane do potrzeb pracodawców – na co zwrócić uwagę.
– Indywidualne podejście;
– Budowanie trwałych relacji z partnerami rynku pracy;
4. Trudności występujące we współpracy z pracodawcami;
5. Efektywne pozyskiwanie, przyjmowanie do realizacji, uzupełnianie krajowych ofert pracy – poszczególne działania;
6. Profesjonalne kontakty bezpośrednie i na odległość z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
– Korzyści z zewnętrznego pośrednictwa pracy dla PUP oraz pracodawców;
– Wizyty pracowników urzędu w siedzibach pracodawców;
– Reguły prezentacji u pracodawcy oraz zasady publicznych wystąpień także on-line;
– Standardy kontaktów z klientami instytucjonalnymi na odległość;
– Przeprowadzanie rozmów z pracodawcami w celu realizacji zgłoszonych ofert pracy.
7. Tworzenie pozytywnego wizerunku PUP jako godnej zaufania instytucji rynku pracy.
– Promocja usług i instrumentów rynku pracy;
– Profesjonalny marketing bezpośredni i pośredni;
– Zasady skutecznego telemarketingu;
– Media społecznościowe – nowoczesne narzędzie promocji i komunikacji z klientami PUP;
– Efektywne kampanie newsletterowe;
– Organizacja przedsięwzięć promujących usługi i instrumenty rynku pracy.
– Staranność i terminowość działań czynnikiem wspierającym przełamywanie stereotypów dotyczących urzędu pracy
8. Obowiązująca dokumentacja oraz poprawny obieg dokumentów z zakresu współpracy z klientami instytucjonalnymi.
10. Dyskusja i podsumowanie szkolenia.
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151