PROGRAM PŁATNIK 2024 – NOWA MOŻLIWOŚĆ KOREKTY SKŁADEK do XII 2021 i od I 2022 ROKU ORAZ ZGŁOSZENIE DO UBEZPIECZEŃ I ROZLICZEŃ Z ZUS
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
17 grudzień 2024 | Szkolenie - Online | 590,00 zł | +23%VAT |
Cel szkolenia: szkolenie ma na celu wskazanie na nowość w robieniu korekt jakie dopuszcza od niedawna centrala ZUS tylko w stosunku Urzędów Pracy uczestnicy szkolenia otrzymają najnowszą wiedzę dotyczącą funkcjonalności programu płatnik
Prowadzący szkolenie: Marek Stańczuk – praktyk publicznych służb zatrudnienia, ekspert w dziedzinie obsługi programu PŁATNIK, wykonywania korekt i współpracy UP z ZUS.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do programów Płatnik i Syriusz
2. Omówienie i weryfikacja dokumentów ZZA, ZUA, ZWUA, ZCNA, ZIUA – zmiany w trybie korekty
3. Występowanie kodów zgłoszeniowych w Płatniku – bardzo istotny wpływ na prawidłowe konto w ZUS jak i deklarację rozliczeniową
4. Wyrejestrowanie z ubezpieczeń
5. Pobieranie kompletów rozliczeniowych (t/z REPLIK)
6. Przygotowanie deklaracji rozliczeniowej DRA (Syriusz, Płatnik)
7. Zgon świadczeniobiorcy
8. Analiza świadczeń przedawnionych
9. Utworzenie decyzji i naliczanie korekty przedawnionego świadczenia
10. Nowe zasady korekty dokumentów rozliczeniowych DRA, RCA w okresie 01.1999 – 12.2021 r. oraz 01.2022 r. nadal
11. Porządkowanie kont ubezpieczonych
12. Rozwiązywanie i zapobieganie błędom krytycznym
13. Zastosowanie świadczenia SWI
14. Przekroczenie 30-krotności składek
15. Praca na platformie ZUS PUE
16. Nowe zasady rozliczania nadpłat składek
17. Nowe zasady dochodzenia należności przez ZUS
18. Weryfikacja salda z Zakładek Ubezpieczeń Społecznych
19. Dyskusja i konsultacje ze słuchaczami
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151