PUBLICZNY REJESTR UMÓW ZAWIERANYCH PRZEZ JEDNOSTKI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
30 styczeń 2025 | Szkolenie - Online | 520,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: poznanie oraz wprowadzenie w życie zasad i trybu publikowania umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych. Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom zatrudnionym w administracji publicznej, zajmującym się zawieraniem umów, gospodarką finansową, kadry kierowniczej.
Prowadzący szkolenie: radca prawny, specjalista w zakresie zawierania umów, prawa zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych. Wieloletnia praktyka w jednostkach sektora finansów publicznych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Nowelizacja ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych rozszerzająca katalog form realizacji zasady jawności finansów publicznych
2. Wprowadzenie nowego narzędzia prawnego, które ma służyć przejrzystości i transparentności działań
3. Publiczny rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych w zakresie umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych
4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej;
5. Formy realizacji zasady jawności finansów publicznych
6. Publiczny rejestr umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych;
7. Podmiot zobowiązany w jednostce do umieszczania umów w Publicznym rejestrze umów,
8. Kryteria prawne decydujące o umieszczaniu w Publicznym rejestrze umów,
9. Terminy oraz elementy umowy, które muszą być umieszczane w Publicznym rejestrze umów,
10. Wyłączenia danych chronionych przez tajemnice ustawowe,
11. Odpowiedzialność karna – przesłanki podmiotowe i przedmiotowe,
12. Terminy wejścia w życie nowych regulacji oraz studium przypadku
Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151