EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

PUBLICZNY REJESTR UMÓW

PUBLICZNY REJESTR UMÓW ZAWIERANYCH PRZEZ JEDNOSTKI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

30 styczeń 2025
w godz. 08:30-12:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

520,00 zł 

+23%VAT

Cele szkolenia: poznanie oraz wprowadzenie w życie zasad i trybu publikowania umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych. Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom zatrudnionym w administracji publicznej, zajmującym się zawieraniem umów, gospodarką finansową, kadry kierowniczej.

Prowadzący szkolenie: radca prawny, specjalista w zakresie zawierania umów, prawa zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych. Wieloletnia praktyka w jednostkach sektora finansów publicznych.

PROGRAM SZKOLENIA
1. Nowelizacja ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych rozszerzająca katalog form realizacji zasady jawności finansów publicznych

2. Wprowadzenie nowego narzędzia prawnego, które ma służyć przejrzystości i transparentności działań

3. Publiczny rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych w zakresie umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych

4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej;

5. Formy realizacji zasady jawności finansów publicznych

6. Publiczny rejestr umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych;

7. Podmiot zobowiązany w jednostce do umieszczania umów w Publicznym rejestrze umów,

8. Kryteria prawne decydujące o umieszczaniu w Publicznym rejestrze umów,

9. Terminy oraz elementy umowy, które muszą być umieszczane w Publicznym rejestrze umów,

10. Wyłączenia danych chronionych przez tajemnice ustawowe,

11. Odpowiedzialność karna – przesłanki podmiotowe i przedmiotowe,

12. Terminy wejścia w życie nowych regulacji oraz studium przypadku

Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Karta zgłoszeniowa