JEDNORAZOWE ŚRODKI NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY – OD WNIOSKU DO ZAKOŃCZENIA UMOWY; DOBÓR ODPOWIEDNIEJ FORMY ZABEZPIECZENIA UMOWY, ROZLICZANIE PODATKU VAT, POMOC DE MINIMIS z uwzględnieniem zmian w przepisach wykonawczych i pomocy de minimis w 2024r.
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
10 grudzień 2024 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cele szkolenia: omówienie dotacji i refundacji od strony praktycznej i przystępnej dla osób, które zajmują się tymi formami wsparcia. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z wybranymi wzorami dokumentów wytwarzanych w procesie udzielania dotacji i refundacji.
Prowadzący szkolenie: Absolwentka prawa administracyjnego UMCS, pracownik urzędu pracy z długoletnim stażem pracy, od kilkunastu lat pełniący funkcję kierownika referatu, praktyk w zakresie realizacji poszczególnych form wsparcia. Studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu realizacji instrumentów rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
Dotacja na podjęcie działalności gospodarczej
Refundacja kosztów doposażenia stanowiska pracy
Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151