REALIZACJA OFERT – SELEKCJA I DOBÓR KANDYDATÓW. REALIZACJA KRAJOWYCH OFERT PRACY, SELEKCJE I DOBORY KANDYDATÓW
Data Szkolenia | Forma | Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych | Z pozostałych środków + VAT |
Dowolna data w 2024 r. | Online – samokształcenie kierowane, konsultacje mailowe z Konsultantem oraz testem zaliczeniowym. | 290,00zł | +23%VAT |
20 grudzień 2024 | Szkolenie - Online | 550,00 zł | +23%VAT |
Cel szkolenia: Nabycie, ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przyjmowania do realizacji oraz skutecznej realizacji krajowych ofert pracy oraz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Zapoznanie uczestników z procesem selekcji i doboru kandydatów do oferty pracy. Omówiony zostanie proces przyjęcia oferty, negocjacji z pracodawcą oraz upowszechnienia oferty. Zostanie podjęta próba odpowiedzi na pytanie czym jest „odpowiednia oferta pracy” dla bezrobotnego w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy i jak skutecznie realizować taką ofertę. Uczestnicy otrzymają przydatne przykłady „selekcji złożonej” oprogramowania SyriuszSTD, które będą mogli zastosować w praktyce i które usprawnią proces doboru kandydatów do oferty.
Prowadzący: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu; od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.
lub
mgr Kamil Kulawiec – psycholog, doradca zawodowy. Pracownik Urzędu Pracy z 15 letnim doświadczeniem. Koordynator działu pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Osoba posiadająca wiedzę praktyczną, doświadczenie trenerskie oraz charakteryzująca się nieszablonowym podejściem do omawianych zagadnień.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Unormowania prawne z zakresu pozyskiwania i realizacji krajowych ofert pracy
2. Przyjęcie i upowszechnienie oferty pracy.
3. Możliwości zgłaszania ofert pracy do urzędu z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
4. Techniki efektywnego tworzenia ogłoszeń rekrutacyjnych. Negocjacje z pracodawcą.
5. „Odpowiednia oferta pracy” – w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy.
6. Kiedy przedstawianie propozycji odpowiedniej oferty jest niezasadne.
7. Skierować czy poinformować o ofercie? Wady i zalety poszczególnych sposobów realizacji oferty pracy.
8. Negocjowanie z pracodawcą danych zawartych w zgłoszeniu oferty pracy oraz ich uzupełnianie w celu uzyskania kompletnych informacji.
9. Oczekiwania pracodawców od przyszłych pracowników.
10. Dobór kandydatów do oferty pracy w oparciu o „selekcję złożoną” Syriusz STD.
11. Zaprezentowanie przydatnych i praktycznych funkcji selekcji złożonej (np. selekcja osób które pracowały w danym zawodzie w ostatnich 5 latach, dobór po miejscu zamieszkania, pominięcie osób na stażach lub tych które zgłosiły brak gotowości z powodu urodzenia dziecka i wiele innych).
12. Giełdy pracy i targi pracy jako metody wspierające realizację ofert pracy.
13. Znaczenie współpracy międzystanowiskowej dla skutecznej realizacji ofert pracy zgłoszonych do urzędu.
14. Dokumentowanie poszczególnych działań z zakresu przyjmowania, upowszechniania i realizacji krajowych ofert pracy,
Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: samokształcenie kierowane z konsultacjami mailowymi oraz testem zaliczeniowym odbywają się w dowolnym terminie wybranym przez Uczestnika lub Urząd.
–Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./fax: 81 534 60 65
2.W dniu zgłoszenia uczestnika do odbycia „szkolenia zdalnego” – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych oraz testu zaliczeniowego szkolenie – znajdujących się na stronie internetowej www.eceprestiz.pl,
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi przystępuje do rozwiązania testu zaliczeniowego, wypełnia go na podstawie materiałów szkoleniowych, przepisów prawnych, ewentualnie na podstawie uzyskanych dodatkowych informacji od Konsultanta/Trenera. Następnie podpisuje stosowne oświadczenie o samodzielnym rozwiązaniu testu – przesyła skan rozwiązanego testu na adres e mail : szkolenia@eceprestiz.pl
4.Uczestnik szkolenia w dowolnym momencie przed zaliczeniem testu może skierować do Konsultanta/Trenera pytania dotyczące wybranego szkolenia na adres e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
5.Data wysłania testu i jego zaliczenia – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
6.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151
Ad. 2. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu
–Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)
– kolejne kroki:
1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65
2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego” w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.
3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.
Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151