EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

REALIZACJA OFERT – SELEKCJA I DOBÓR KANDYDATÓW

REALIZACJA OFERT – SELEKCJA I DOBÓR KANDYDATÓW. REALIZACJA KRAJOWYCH OFERT PRACY, SELEKCJE I DOBORY KANDYDATÓW 

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

Dowolna data w 2024 r.

Online – samokształcenie kierowane, konsultacje mailowe z Konsultantem oraz testem zaliczeniowym.
Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email

290,00zł

+23%VAT

23 kwiecień 2024 
w godz. 11:00-15:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

14 maja 2024 
w godz. 11:00-15:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

28 maja 2024 
w godz. 11:00-15:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

11 czerwiec 2024 
w godz. 11:00-15:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

25 czerwiec 2024 
w godz. 11:00-15:00

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cel szkolenia: Nabycie, ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przyjmowania do realizacji oraz skutecznej realizacji krajowych ofert pracy oraz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Zapoznanie uczestników z procesem selekcji i doboru kandydatów do oferty pracy. Omówiony zostanie proces przyjęcia oferty, negocjacji z pracodawcą oraz upowszechnienia oferty. Zostanie podjęta próba odpowiedzi na pytanie czym jest „odpowiednia oferta pracy” dla bezrobotnego w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy i jak skutecznie realizować taką ofertę. Uczestnicy otrzymają przydatne przykłady „selekcji złożonej” oprogramowania SyriuszSTD, które będą mogli zastosować w praktyce i które usprawnią proces doboru kandydatów do oferty.

Prowadzący: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu;  od  kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.

lub

mgr Kamil Kulawiec – psycholog, doradca zawodowy. Pracownik Urzędu Pracy z 15 letnim doświadczeniem. Koordynator działu pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Osoba posiadająca wiedzę praktyczną, doświadczenie trenerskie oraz charakteryzująca się nieszablonowym podejściem do omawianych zagadnień.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Unormowania prawne z zakresu pozyskiwania i realizacji krajowych ofert pracy

2. Przyjęcie i upowszechnienie oferty pracy.

3. Możliwości zgłaszania ofert pracy do urzędu z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.

4. Techniki efektywnego tworzenia ogłoszeń rekrutacyjnych. Negocjacje z pracodawcą.

5. „Odpowiednia oferta pracy” – w kontekście aktualnej sytuacji na rynku pracy.

6. Kiedy przedstawianie propozycji odpowiedniej oferty jest niezasadne.

7. Skierować czy poinformować o ofercie? Wady i zalety poszczególnych sposobów realizacji oferty pracy.

8. Negocjowanie z pracodawcą danych zawartych w zgłoszeniu oferty pracy oraz ich uzupełnianie w celu uzyskania kompletnych informacji.

9. Oczekiwania pracodawców od przyszłych pracowników.

10. Dobór kandydatów do oferty pracy w oparciu o „selekcję złożoną” Syriusz STD.

11. Zaprezentowanie przydatnych i praktycznych funkcji selekcji złożonej (np. selekcja osób które pracowały w danym zawodzie w ostatnich 5 latach, dobór po miejscu zamieszkania, pominięcie osób na stażach lub tych które zgłosiły brak gotowości z powodu urodzenia dziecka i wiele innych).

12. Giełdy pracy i targi pracy jako metody wspierające realizację ofert pracy.

13. Znaczenie współpracy międzystanowiskowej dla skutecznej realizacji ofert pracy zgłoszonych do urzędu.

14. Dokumentowanie poszczególnych działań z zakresu przyjmowania, upowszechniania i realizacji krajowych ofert pracy,

Ad.1. Szkolenie w formie „zdalnej”: samokształcenie kierowane z konsultacjami mailowymi oraz testem zaliczeniowym odbywają się w dowolnym terminie wybranym przez Uczestnika lub Urząd. 

Wymogi sprzętowe: dostęp do komputera z Internetem, dostęp do poczty email

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./fax: 81 534 60 65

2.W dniu zgłoszenia uczestnika do odbycia „szkolenia zdalnego” – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych oraz testu zaliczeniowego szkolenie – znajdujących się na stronie internetowej www.eceprestiz.pl,

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi przystępuje do rozwiązania testu zaliczeniowego, wypełnia go na podstawie materiałów szkoleniowych, przepisów prawnych, ewentualnie na podstawie uzyskanych dodatkowych informacji od Konsultanta/Trenera. Następnie podpisuje stosowne oświadczenie  o samodzielnym rozwiązaniu testu – przesyła skan rozwiązanego testu na adres e mail : szkolenia@eceprestiz.pl

4.Uczestnik szkolenia w dowolnym momencie przed zaliczeniem testu może skierować do Konsultanta/Trenera  pytania dotyczące wybranego szkolenia na adres e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl

5.Data wysłania testu i jego zaliczenia – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

6.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Ad. 2. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Materiały szkoleniowe
Test
Karta zgłoszeniowa