EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

PROMOCJA I MARKETING W CAZ

PROMOCJA I MARKETING CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ

Data Szkolenia

Forma

Cena netto: szkolenie finansowane ze środków publicznych

Z pozostałych środków + VAT

14 maja 2024 
w godz. 11:30-15:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

28 maja 2024 
w godz. 11:30-15:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

11 czerwiec 2024 
w godz. 11:30-15:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

25 czerwiec 2024 
w godz. 11:30-15:30

Szkolenie - Online 
Uczestnik otrzymuje link w celu nawiązania kontaktu bezpośredniego z prowadzącym szkolenie,
możliwość bieżącego zadawania pytań w trakcie wykładu.

550,00 zł 

+23%VAT

Cel szkolenia: szkolenie przeznaczone dla pracowników urzędów pracy zajmujących się promocją i współpracą z pracodawcami. Uczestnicy zapoznają się z zasadami budowania wizerunku urzędu jako profesjonalnej i efektywnej instytucji działającej w obszarze rekrutacji pracowników.

Prowadzący: mgr Kamil Kulawiec, psycholog, doradca zawodowy. Pracownik Urzędu Pracy z 15 letnim doświadczeniem. Koordynator działu pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Osoba posiadająca wiedzę praktyczną i doświadczenie trenerskie oraz charakteryzująca się nieszablonowym podejściem do omawianych zagadnień.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wizerunek urzędu pracy, co jest „produktem” urzędu pracy?

2. Komunikacja marketingowa.

3. Urząd pracy w social mediach.

4. Nowoczesne pośrednictwo pracy – innowacyjne metody doboru kandydatów i realizacji ofert pracy.

5. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem. Współpraca międzystanowiskowa.

6. Dobre praktyki przy współpracy z pracodawcami.

7. Organizacja spotkań, eventów, paneli informacyjnych.

8. Profesjonalne giełdy pracy.

9. Organizacja targów pracy.

10. Przewidywane zmiany w obowiązujących przepisach z zakresu współpracy z klientem.

Ad. 1. Szkolenie w formie „zdalnej”: ONLINE  – szkolenia otwarte w datach ustalonych , lub w terminach zamkniętych dla danego urzędu

Wymogi sprzętowe: komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu(w przypadku szkoleń zamkniętych możliwość uczestniczenia Pracowników pojedynczo ze swoich komputerów oraz pokoi , lub na 1 Sali w grupie)

 kolejne kroki:

1.Urząd zgłasza Pracownika/Pracowników wysyłając skan zgłoszenia, oświadczenia o formie finansowania oraz oświadczenia dotyczące praw autorskich materiałów szkoleniowych mailem na adres : szkolenia@eceprestiz.pl,lub tel./ fax: 81 534 60 65

2.Po otrzymaniu zgłoszenia uczestnika/uczestników do odbycia „szkolenia zdalnego”  w formie ONLINE – na podany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej – zostanie wysłany kod dostępu do  materiałów szkoleniowych, link do połączenia w trakcie szkolenia z Prowadzącym szkolenie.

3.Uczestnik po zapoznaniu się z materiałami szkoleniowymi oraz po zakończeniu udziału w szkoleniu w formie Szkolenia ONLINE – otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

4.Data odbytego szkolenia w formie Szkolenia ONLINE – jest jednocześnie datą odbycia szkolenia i wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

5.Skan zaświadczenia oraz FV – wysyłane zostaną na wskazany adres e-mail w karcie zgłoszeniowej, oryginał zaświadczenia wraz z oryginałem FA pocztą tradycyjną na adres Urzędu/Firmy.

Informacje szczegółowe: 601 243 961, 603 402 181, 502 879 151

Karta zgłoszeniowa