Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji i współpracy z klientem indywidualnym i instytucjonalnym oraz aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych również na odległość.
Prowadzący: Doświadczony pracownik urzędu pracy, posiadający ugruntowaną wiedzę i umiejętności z zakresu tematyki objętej szkoleniem, socjolog , licencjonowany trener i wykładowca od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PUP.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zasady i formy świadczenia usług rynku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
2. Trudne sytuacje w obsłudze klienta oraz bariery w aktywizacji związane z brakiem bezpośredniego kontaktu.
3. Indywidualny Plan Działania – przygotowanie oraz realizacja z wykorzystaniem telefonu oraz poczty elektronicznej.
4. Pozyskiwanie ofert pracy oraz skuteczna ich realizacja w okresie pandemii.
5. Racjonalne działania promocyjne prowadzone za pomocą nowoczesnych technologii.
6. Prawidłowa dokumentacja współpracy z klientem (również tej na odległość)
7. Dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.