Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch , serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: Poznanie skutecznych technik komunikacyjnych w sytuacjach handlowych/oczekiwanego kompromisu.. Rozumienie procesów komunikacyjnych w celu zmniejszenia podatności na manipulację i gry stosowane przez partnerów negocjacyjnych. Ćwiczenie sztuki przekonywania. Rozwijanie umiejętności rozumienia zasad negocjacji. Doskonalenie umiejętności zastosowania technik negocjacji. Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi. Nauka odczytywania mowy ciała, rozpoznawania nieświadomych wzorców językowych oraz radzenie sobie z technikami manipulacji.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący: Psycholog, specjalista w zakresie komunikacji interpersonalnej, relacji interpersonalnych, negocjacji, wypalenia zawodowego, emocji i motywacji, zawodowy mediator.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Skuteczna rozmowa handlowa:
– Sytuacja handlowa jako konflikt interesów.
– Techniki komunikacyjne wspierające porozumienie w grze handlowej.
– Rodzaje argumentacji i techniki sprzedaży.
2. Negocjacje:
– Proces negocjacji i jego etapy.
– BATNA – opracowanie alternatywy swojej i partnera.
– Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.
– Zasady stylu rzeczowego.
– Techniki negocjacyjne.
– Perswazja jako wsparcie sztuki przekonywania w negocjacjach.
– Etyka negocjacji ,rożne podejście do manipulacji.
– Trudni partnerzy i trudne sytuacje.
3. Pułapki i manipulacje w negocjacjach – zasady postępowania w negocjacjach: przygotowanie się do negocjacji, ustalanie reguł i przebiegu jako zabezpieczenie przed manipulacją.
4. Wybrane techniki manipulacji i sposoby ich pokonywania.
– Zasada kontrastu.
– Reguła wzajemności.
– Zaangażowanie i konsekwencja.
– Społeczny dowód słuszności.
– Lubienie i sympatia.
– Rozmyślne oszustwo.
– Niejasny mandat.
– Fałszywe fakty.
– Wątpliwe intencje.
– Ataki personalne .
– Procedura dobry/ zły policjant.
– Groźby – rozkazy, zastraszanie.
– Odmowa negocjacji – postawienie żądań i nie podjęcie rozmów.
– inne.
5. Komunikacja interpersonalna w trakcie negocjacji:
– komunikacja werbalna,
– komunikacja niewerbalna,
– elementy aktywnego słuchania,
– rola obserwacji w procesie negocjacji,
– konstruowanie pytań w negocjacjach.
6. Sztuka opanowania stresu w sytuacjach trudnych.
7. Wizerunek negocjatora:
– Kultura wyglądu.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.