Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: zdobycie wiadomości w zakresie obowiązków, prawnych aspektów, a także nabycie umiejętności niezbędnych w wykonywaniu pracy na stanowisku sekretarki medycznej i pokrewnych.
Metody szkolenia: wykład, ćwiczenia, pokaż, studium przypadku
Prowadzący szkolenie: mgr Violetta Siemieniec – specjalistka w dziedzinie organizacji obsługi sekretarsko – medycznej. Wysoko oceniana jako wykładowca na licznych kursach i szkoleniach dla służby zdrowia.
PROGRAM SZKOLENIA
1.Obowiązki Sekretarki Medycznej:
• zarządzanie czasem i zadaniami
• przyjmowanie pacjentów/klientów, gości
• rozmowa telefoniczna
• rozmowa bezpośrednia
• postawa asertywna
2.Prawne i organizacyjne aspekty funkcjonowania podmiotów leczniczych:
• rodzaje działalności leczniczej
• zarządzanie podmiotami leczniczymi
• organy działające w ZOZ-ach
3.Organizacja współpracy z personelem medycznym
4.Standardy korespondencji:
• przyjmowanie korespondencji
• rejestracja korespondencji
• wysyłanie korespondencji
• korespondencja elektroniczna
5.Wizerunek osobisty Sekretarki Medycznej:
• zasady savoir-vivre
• etykieta w biurze
• makijaż w biurze
• dresscode
6.Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych a dokumentacja medyczna
7.Psychologia pracy:
• zapobieganie konfliktom wewnętrznym i zewnętrznym
• rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych
• komunikacja werbalna i niewerbalna
• mnemotechniki pamięci
8.Sporządzanie miesięcznych raportów dyżurów lekarskich
9.Instrukcja Kancelaryjna
• zasady obiegu dokumentacji
10.Archiwizacja:
• przygotowanie dokumentacji medycznej do Archiwum szpitala
11.Obsługa urządzeń biurowych
12.Systemy Zarządzania Jakością
13.Prawa Pacjenta:
• etyka w funkcjonowaniu podmiotów leczniczych
• tryb rozpatrywania skarg i wniosków pacjentów
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.