Uwaga:
/x – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch , serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: Uporządkowanie i udoskonalenie wiedzy posiadanej już przez uczestników z zakresu obsługi i sprzedaży; Podniesienie efektywności pracy pracowników – pracują lżej, mają większe efekty i tym samym zarabiają więcej; Dostarczenie korzyści (dla pracodawcy, dla pracownika) ze stosowania nowych, skuteczniejszych technik sprzedaży
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący: trener biznesu, specjalista w zakresie efektywnych metod sprzedaży.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rodzaje sprzedaży
a) sprzedaż wiązana,
b) sprzedaż uzupełniająca,
c) styl współpracy z pacjentem/klientem – 5 stylów sprzedaży.
2. Co motywuje klientów do dokonania zakupów
a) rodzaje potrzeby: świadome, podświadome, nieuświadomione,
b) diagnoza potrzeb – dlaczego ludzie kupują,
c) pytania dokonujące 4 zmian w umyśle klienta,
d) dekalog dobrego słuchacza.
3. Jak wykorzystywać w firmie sprzedaż wiązaną i uzupełniającą (scenki), wypracowanie standardów postępowania dla danej firmy i instytucji
4. Jak radzić sobie z obiekcjami podczas sprzedaży
a) podział obiekcji: zastrzeżenia i wymówki,
b) obiekcje jako pozytywny i niezastąpiony element sprzedaży,
c) jak sobie radzić z zastrzeżeniami.
5. Finalizacja sprzedaży
a) sygnały zakupu,
b) zasady zamykania sprzedaży: 6 technik.
6. Zasady wywierania wpływu jako nieodłączny element sprzedaży – szczegółowe omówienie wszystkich zasad i dopasowanie ich do danej instytucji w celu zwiększenia zysku sprzedażowego (scenki)
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.