Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632),lunch, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: zdobycie wiedzy na temat najnowszych przepisów dotyczących wytwarzania, obiegu, przechowywania i archiwizowania akt w jednostce, udoskonalenie obiegu akt, dostosowanie obiegu dokumentów do współczesnych możliwości technologicznych.
Prowadzący: Wybitny specjalista i praktyk w dziedzinie wdrażania systemów kancelaryjno – archiwalnych, elektronicznego obiegu dokumentacji oraz w archiwizacji dokumentacji niejawnej, audiowizualnej i elektronicznej.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Nowe i aktualne regulacje prawne dotyczące funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego obowiązujące w 2019 r.
2. Struktura organizacyjna podmiotu na potrzeby funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego.
3. Rodzaje wytwarzanej dokumentacji
4. System kancelaryjno – archiwalny:
– Typy dokumentacji aktowej,
– Instrukcja Kancelaryjna – etapy przygotowania i tworzenia
– Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego.
5. Zasady organizacji pracy i obiegu dokumentów:
– Wpływ korespondencji i jej rozdział w systemie EZD oraz systemie tradycyjnym,
– Obowiązki pracowników i Komórek organizacyjnych – ochrona danych osobowych i informacji niejawnych,
– Jednolity rzeczowy wykaz akt i rejestracja spraw,
– Zbiory wspomagające,
– Wzory druków – strona tytułowa teczki, spis spraw, spis zdawczo – odbiorczy akt.
6. Zasady organizacji i pracy archiwum zakładowego:
– Materiały archiwalne i dokumentacja niearchiwalna oraz zasady jej porządkowania, klasyfikowania i kwalifikowania,
– Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
– Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
– Wzory druków – wykaz spisów zdawczo – odbiorczych, protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej, spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie, spis zdawczo – odbiorczy akt przekazywanych do archiwum państwowego, karta udostępniania akt
7. Warsztaty z dokumentacją.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.