EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
01. SYSTEM KANCELARYJNO – ARCHIWALNY – NOWE ZASADY I PRAKTYKA FUNKCJONOWANIA W 2019 ROKU

Uwaga:

/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632),lunch, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: zdobycie wiedzy na temat najnowszych przepisów dotyczących wytwarzania, obiegu, przechowywania i archiwizowania akt w jednostce, udoskonalenie obiegu akt, dostosowanie obiegu dokumentów do współczesnych możliwości technologicznych.

Prowadzący: Wybitny specjalista i praktyk w dziedzinie wdrażania systemów kancelaryjno – archiwalnych, elektronicznego obiegu dokumentacji oraz w archiwizacji dokumentacji niejawnej, audiowizualnej i elektronicznej.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Nowe i aktualne regulacje prawne dotyczące funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego obowiązujące w 2019 r.

2. Struktura organizacyjna podmiotu na potrzeby funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego.

3. Rodzaje wytwarzanej dokumentacji

4. System kancelaryjno – archiwalny:

– Typy dokumentacji aktowej,

– Instrukcja Kancelaryjna – etapy przygotowania i tworzenia

– Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego.

5. Zasady organizacji pracy i obiegu dokumentów:

– Wpływ korespondencji i jej rozdział w systemie EZD oraz systemie tradycyjnym,

– Obowiązki pracowników i Komórek organizacyjnych – ochrona danych osobowych i informacji niejawnych,

– Jednolity rzeczowy wykaz akt i rejestracja spraw,

– Zbiory wspomagające,

– Wzory druków – strona tytułowa teczki, spis spraw, spis zdawczo – odbiorczy akt.

6. Zasady organizacji i pracy archiwum zakładowego:

– Materiały archiwalne i dokumentacja niearchiwalna oraz zasady jej porządkowania, klasyfikowania i kwalifikowania,

– Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,

– Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,

– Wzory druków – wykaz spisów zdawczo – odbiorczych, protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej, spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie, spis zdawczo – odbiorczy akt przekazywanych do archiwum państwowego, karta udostępniania akt

7. Warsztaty z dokumentacją.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.