Uwaga:
/x – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch , serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: Uporządkowanie i udoskonalenie wiedzy już posiadanej przez uczestników z zakresu aktywnego pozyskiwania klientów; Przygotowanie pracownika do efektywnego działania w sposób wykorzystujący potencjał firmy i klienta; Udoskonalenie umiejętności podnoszących skuteczność pracownika w sprzedaży poprzez techniki ofensywne.; Zwiększenie efektywności pracy poprzez wdrożenie standardu sprzedaży .
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący: trener biznesu, specjalista w zakresie efektywnych metod sprzedaży.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Planowanie czasu pracy i efektywniejsza organizacja czasu pracy (test)
2. Typologia klientów wg 3 klasyfikacji – rozpoznanie umożliwiające skuteczniejsze działanie
a) profile klienta,
b) sposoby postępowania z klientami.
3. Zachowanie Klienta – mowa ciała (scenki)
a) czy mowa ciała ma wpływ osiągniecie sukcesu,
b) czy mowa ciała sygnalizuje nasze kompetencje,
c) jak osądy na temat innych powstają w ułamkach sekund.
4. Potrzeby Klienta
a) zaspokajanie potrzeb klienta technika: cecha, zaleta, korzyść.
5. Wywieranie wpływu – od problemu do korzyści (scenki)
a) odpowiednie zadawanie pytań: sytuacyjne, problemowe, o następstwa problemów i o korzyści z rozwiązania problemów.
6. Trudne sytuacje (scenki)
a) nie ma trudnych klientów, są trudne dla nas sytuacje,
b) rodzaje obaw: przed zmianą, przed cena i kosztami, pozornym rozwiązaniem, natury emocjonalne, z tytułu złych doświadczeń,
c) nauka reagowania w trudnych sytuacjach.
7. Skuteczna finalizacja
a) jak sprawić aby klient chciał powrócić do danej instytucji,
b) jak rozpoznać gotowość do podjęcia decyzji,
c) techniki finalizacji.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.