Uwaga:
/x – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch , serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: Zdobycie aktualnej wiedzy i nabycie umiejętności w zakresie stosowania nowoczesnych trendów i skutecznych metod marketingu.
Prowadzący: dr nauk ekonomicznych, specjalista w dziedzinie marketingu, praktyk, doświadczony wykładowca.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Strategia marketingowa Firmy
2. Zależności: firma – produkt – rynek – klienci – konkurenci
3. Zarządzanie produktem
4. Plan marketingowy
5. Analizy marketingowe i budowa strategii marketingowej
6. Materiały marketingowe i współpraca z działem sprzedaży
7. System identyfikacji wizualnej
8. Strona internetowa
9. Oferta handlowa
10. Rejestracja w katalogach internetowych
11. Reklama w google adwords
12. PR
13. Blog firmowy
14. ISO
15. Strona www – internetowa wizytówka firmy
16. Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał?
17. Reklama w google – skuteczny sposób pozyskiwania klientów
18. Studium przypadku
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.