Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch , serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego.
Cele szkolenia: szkolenie pozwala na uzyskanie pełniejszego zakresu wiedzy sprzedażowej i poznanie sposobów jeszcze skuteczniejszej obsługi klienta. Celem jest wzrost rentowności firmy oraz zadowolenia pracodawców, pracowników i klientów. Ponadto: Uporządkowanie wiedzy z zakresu obsługi i sprzedaży posiadanej już przez uczestników. Dostarczenie nowej, praktycznej wiedzy, możliwej do skutecznego wykorzystania od razu w pracy. Udoskonalenie wybranych umiejętności z punktu widzenia obsługi klienta i samej sprzedaży. Dostarczenie korzyści (dla pracodawcy, dla pracownika) ze stosowania nowych, skuteczniejszych technik sprzedaży
Metody pracy: Wykład, ćwiczenia, dyskusja moderowana. Szkolenie polega na udoskonalaniu wybranych umiejętności na odpowiednio przygotowanych scenkach i przykładach, w których biorą udział uczestnicy szkolenia, a wnioski z wykonania lub niewykonania ćwiczenia są wstępem do dyskusji oraz szczegółowego omówienia i analizy zagadnień. Szkolenie jest adresowane dla wszystkich osób, które sprzedają jakiekolwiek produkty i/lub usługi, np. porady lekarskie, kosmetyczne, porady w instytucjach państwowych, urzędach, bankach, restauracjach, salonach, serwisach, sklepach czyli do sprzedawców wszystkich branż handlowych. Szkolenie zawsze dopasowane jest do potrzeb każdej indywidualnej grupy szkoleniowej.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I. Profesjonalna Obsługa Klienta
Moduł II. Sprzedaż wiązana i uzupełniająca
Finalizacja sprzedaży
Moduł III. Ofensywne Techniki Sprzedaży
Harmonogram szkolenia:
Dzień poprzedzający rozpoczęcie szkolenia:
-przyjazd w godz. popołudniowo-wieczornych(zakwaterowanie-wliczone w cenę szkolenia, odbiór materiałów)
-18:00-20:00-kolacja przyjazdowa(w zależności od godziny przyjazdu, w przypadku zgłoszenia na 2 dni przed szkoleniem późniejszej godziny przyjazdu – kolacja może oczekiwać w pokoju)
Dzień pierwszy
-07:30-08:30-sniadanie
-08:30-10:45-zajęcia szkoleniowe
-10:45-11:15-serwis kawowy
-11:15-12:45-zajęcia szkoleniowe
-13:00-14:00-obiad
-14:00-15:30-zajęcia szkoleniowe
-15:30-16:00-serwis kawowy
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00-uroczysta kolacja integracyjna
Dzień drugi
-07:30-08:30-sniadanie
-08:30-10:45-zajęcia szkoleniowe
-10:45-11:15-serwis kawowy
-11:15-12:45-zajęcia szkoleniowe
-12:45- zakończenie szkolenia, ewaluacja, wręczenie zaświadczeń,
-13:00-obiad,
-wyjazd uczestników
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.