EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
02. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – JAK BYĆ SOBĄ A JEDNOCZEŚNIE WZBUDZAĆ NIEPRZECIĘTNE ZAINTERESOWANIE.

Uwaga:

/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), lunch, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Jest pokazanie głównych elementów, dzięki którym wystąpienie będzie interesujące dla odbiorców. Uczestnicy będą mogli poznać również główne błędy jakie pojawiają się wśród prelegentów aby uchronić się przed nimi w sytuacji własnych wystąpień.

Prowadzący: Politolog, specjalista w zakresie wystąpień publicznych, wizerunku. Wysokiej klasy ekspert oraz ceniony trener.

Metody pracy: Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, gdzie uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, w scenkach z odgrywaniem ról prezentera. Będą również „burze mózgów’, mini-wykłady trenerskie oraz prezentacje na forum, praca z kamerą.

PROGRAM SZKOLENIA
  1. Wprowadzenie do tematu wystąpień publicznych
    • Czym są w praktyce wystąpienia publiczne?
    • Wystąpienia publiczne kontra umiejętność sprzedawania samego siebie-prawdy i mity
    • Odbiorca i prezenter jako dwa odrębne światy czyli o potrzebach i oczekiwaniach odbiorcy wobec prezentera oraz o oczekiwaniach prezentera dotyczące odbiorców
    • Sposoby zbierania informacji o odbiorcach prezentacji aby lepiej przygotować się do wystąpienia
  2. Podstawowe zasady skutecznej prezentacji
    • Dobrze sprecyzowany cel czyli co konkretnie chcemy zyskać poprzez prezentację
    • Efekt pierwszego wrażenia wśród słuchaczy czyli na co zwrócić szczególną uwagę przed rozpoczęciem wykładu?
    • Co buduje autorytet mówcy oraz w jaki sposób można go stracić?
    • Struktura prezentacji w podziale na otwarcie, temat główny i podsumowanie najważniejszych treści
  3. Co składa się na sukces interesującej prezentacji?
    • Komunikacja werbalna czyli w jaki sposób wzbudzić zainteresowanie słuchaczy poprzez anegdoty, narracje i ciekawe fakty z życia
    • Techniki prezentacyjne ułatwiające zapamiętanie prezentowanej treści (porównania, poruszanie wyobraźni, triady, powtórki)
    • Umiejętność aktywnego słuchania, zadawania pytań oraz parafrazy aby lepiej zrozumieć uczestników
    • Zastosowanie dyskusji moderowanej jako omówienie fragmentów filmowych lub case study
    • Umiejętność budowania dynamiki podczas wystąpienia
    • Gry i zabawy, podnoszące poziom energetyczny odbiorców
  4. Narzędzia wspomagające prezentację, czyli co i w jaki sposób przygotować aby wystąpienie było ciekawsze
    • Prezentacja multimedialna-w jaki sposób ją stworzyć aby była atrakcyjna dla odbiorców
    • Aspekty pracy z tablicą (white board) aby nie popełniać błędów
    • Optymalne materiały dla uczestników, plusy i minusy obecnie stosowanych formatów
    • Sposoby ustawienia sali aby prezenter czuł się komfortowo
    • Weryfikacja sprzętu multimedialnego i tworzenie zabezpieczeń w sytuacji awarii
  5. Najczęstsze błędy prezenterów i sposoby aby im zapobiec
    • Wchodzenie w konfrontację werbalną z uczestnikami
    • Brak odpowiedzi na zadawane pytania
    • Brak umiejętności słuchania uczestników
    • Ignorowanie chęci wypowiedzi ze strony uczestników
    • Brak przestrzegania stref dystansu, poprzez wchodzenie w strefy przestrzenne uczestników
  6. Rady dla początkujących prezenterów
    • Jak poradzić sobie z krytyką dotyczącej przekazywanej treści?
    • Jak zareagować na zarzuty natury personalnej?
    • Jak poradzić sobie z liderami, którzy przyćmiewają swoją osobowością lub merytoryką prelegenta?
    • Jak załagodzić sytuację, kiedy uczestnicy weszli w konflikt ze sobą?
    • Jak poradzić sobie z rozproszeniem i brakiem uwagi odbiorców
    • Wykaz najczęściej pojawiających się trudności mogących wystąpić podczas wystąpienia
  7. Autoanaliza SWOT czyli określenie swoich mocnych i słabszych stron, szans i zagrożeń jako prelegenta
  8. Studium przypadku.

 

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.