EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1001/25 DYREKTOR PLACÓWKI OŚWIATOWEJ/SZKOŁY, PRZEDSZKOLA/ – JAKO ORGAN ZARZADZAJĄCY KADRAMI, DYDAKTYKĄ ORAZ BEZPIECZEŃSTWEM W 2025 ROKU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

23-25.02.2025 

Przyjazd do godziny 13:00 w dniu 23.02.2025

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

18 h. - 3 dni

2 noclegi

(Moduły: I-VI)

WARIANT I

2280,00 zł - w pokoju 2 - os.

2480,00 zł - w pokoju 1 -os. 

Uwaga! Możliwość 2 faktur:

FA 1- szkolenie(1500,00)

FA 2-pobyt(780,00 lub 980,00)

+ 23 % VAT

23-26.02.2025 

Przyjazd do godziny 13:00 w dniu 23.02.2025

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. - 4 dni

3 noclegi

(Moduły: I-IX)

WARIANT II

2480,00 zł - w pokoju 2 - os.

2780,00 zł - w pokoju 1 -os. 

Uwaga! Możliwość 2 faktur: 

FA 1- szkolenie(1600,00)

FA 2- pobyt(880,00 lub 1180,00)

+ 23 % VAT

Uwaga:

/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652), zakwaterowanie, pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele i korzyści ze szkolenia: poznanie aktualnych przepisów prawnych w zakresie spraw kadrowych, nadzoru oraz wymogów i zasad tworzenia bezpiecznych warunków pracy dla uczniów i pracowników. Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie zarządzania sprawami pracowniczymi( w odniesieniu do nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych), poznają zasady tworzenia i zarządzania ceremoniałem szkolnym, tworzenia procedur na wypadek agresji, ewakuacji, cyberbezpieczeństwa, postępowania na wypadek nagłego zdarzenia losowego(nagły wypadek), nadzoru nad procesem udzielania pierwszej pomocy w szkole, planu obrony cywilnej.

Ponadto: uczestnicy otrzymają/zdobędą aktualną wiedzę/nabędą umiejętności , a także otrzymają wzorcowe dokumenty i procedur w odniesieniu do:

-poznają i nabędą umiejętności w zakresie stosowania przepisów  prawa pracy, KN,

-poznają nowe obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i przeciwdziałania agresji w placówce,

-poznają specyficzne obowiązki Dyrektora oraz przedstawicieli Organów Nadzoru i Prowadzących w zakresie  RODO,  działań antykryzysowych

-otrzymają komplet wzorcowych, przykładowych rozwiązań i procedur do wdrożenia w szkole/placówce uwzgledniające szczególne zagrożenia i sytuacje nadzwyczajne

-zostaną wyposażeni w aktualną wiedzę i zdobędą nowe umiejętności w zakresie wdrażania kolejnych zmian prawnych w systemie oświaty, szkole/placówce oświatowej,

-Ponadto program szkolenia przewiduje poznanie procedur bhp,

Metody i środki dydaktyczne: Prezentacja, elementy wykładu, dyskusja moderowana , ćwiczenia, konsultacje. Zajęcia prowadzone w sposób interaktywny,

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Mgr Bożenna Mojek – Król – specjalista i praktyk w dziedzinie praktycznego stosowania prawa oświatowego. Praktyk w zarządzaniu oświatą na różnych szczeblach. Wysoko oceniana jako wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach. Wieloletni Dyrektor Dep. Kadr KO, wieloletni Dyrektor Dep. Edukacji w Urzędzie Marszałkowskim.

Mjr mgr Marek Garbacz – specjalista i praktyk w dziedzinie bezpieczeństwa, ratownictwa medycznego, ceremoniału oraz postępowania w sytuacjach nadzwyczajnych,

Mgr Marek Kowalczyk – wieloletni Dyrektor Zespołu Szkół, praktyk w dziedzinie nadzoru pedagogicznego, zarzadzania bazą lokalową placówki.

PROGRAM SZKOLENIA – (UWAGA! Program będzie na bieżąco aktualizowany wraz ze zmianami w prawie oświatowym na dzień rozpoczęcia szkolenia)

Moduł I. Ustawa z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej – nowe zadania dla placówek oświatowych od 01 stycznia 2025 r.

Moduł II. Dyrektor jako Organ nadzoru oraz w roli pracodawcy w stosunku do pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych

1. Aktualne zmiany w prawie oświatowym w 2025 roku

2. Obowiązki dyrektora w zakresie nadzoru pedagogicznego

3. Zatrudnianie i zwalnianie nauczycieli w placówkach publicznych i niepublicznych

4. Dyrektor w roli pracodawcy w stosunku do pracowników niepedagogicznych

5. Dyrektor jako dysponent ZFŚS

6. Współpraca Dyrektora z Organem Prowadzącym, Nadzoru oraz związkami zawodowymi

7. Odpowiedzialność dyrektora z tytułu prawidłowego gospodarowania środkami finansowymi.

Moduł III. Bezpieczna szkoła

1. Podstawy prawne zabezpieczenia medycznego placówki oświatowej. Sprzęt ratujący życie. Wyposażenie szkoleniowe w ramach pierwszej pomocy.

– stany zagrożenia życia. Procedury postępowania.

– sprzęt w szkole/zakładzie pracy ratujący życie i zdrowie.

– sprzęt szkoleniowy i treningowy

2.Ceremoniał szkolny, scenariusze uroczystości szkolnych:

– ślubowanie na sztandar, pożegnanie ostatnich klas, jubileusze, wręczenie sztandaru, dekoracje szkół medalami, akademie okolicznościowe,

– zasady szkolenia pocztów sztandarowych do uroczystości szkolnych i pozaszkolnych

– komendy do uroczystości szkolnych

– oprawa muzyczna uroczystości

3. Czynności Dyrektora (przełożonego) na miejscu nagłego wypadku. Ocena i analiza oddechu u osób poszkodowanych, chorych i nieprzytomnych. Cukrzyca u dzieci i dorosłych.

– schemat postępowania na miejscu wypadku

– ocena sytuacji i bezpieczeństwa,

– medyczna analiza i ocena oddechu

– zaburzenia oddychania, ocena urazu powypadkowego

– zasady postępowania z chorymi na cukrzycę typu I.

– zasady postępowania z chorymi na cukrzycę typu II.

– zasady podawania chorym insuliny i Glukagonu.

4. Agresja w szkole. Procedury reagowania i zapobiegania.

– rodzaje agresji

– agresja równorzędna

– przyczyny i skutki agresji, czynniki ryzyka

– reagowanie na agresję i przemoc w szkole

Moduł IV. Systemy bezpieczeństwa i higieny pracy w szkołach i zakładach pracy w 2025 roku

1. Plany Obrony Cywilnej, Plan Ewakuacji Szkoły.

Bezpieczeństwo i higiena pracy w szkole.

– wybrane zagadnienia prawa bhp

– procedury bhp

2.Bezpieczeństwo i higiena pracy w szkole. Zasady i plan ochrony przeciwpożarowej obiektu

– wybrane zagadnienia prawa bhp

– procedury bhp

– plan ochrony przeciwpożarowej szkoły

– sprzęt przeciwpożarowy w zakładzie pracy

– środki gaśnicze

– zasady rozmieszczenia gaśnic i hydrantów wewnętrznych

3. Systemy ostrzegania i alarmowania.

– sygnały alarmowania i ostrzegania

– komunikaty ostrzegawcze

– wewnątrzszkolny system powiadamiania i alarmowania

– rejony ewakuacyjne

4. Ewakuacja szkoły/placówki w trybie alarmowym.

– zasady ogłoszenia ewakuacji

– obowiązki uczniów i nauczycieli w trakcie ewakuacji

– obowiązki osób funkcyjnych

5. Procedury postępowania w sytuacjach nadzwyczajnych. Indywidualne i zbiorowe środki ochrony.

– atak terrorystyczny

– niebezpieczna przesyłka

– użycie środków obezwładniających i dusząco-łzawiących

– zagrożenia naturalne i techniczne

– indywidualny sprzęt oczyszczający

– indywidulany sprzęt izolujący

– zbiorowe środki ochrony

– bezpieczne miejsca ukrycia na terenie szkoły/zakładu pracy w przypadku ataku lotniczego

6. Ocena obciążenia fizycznego pracownika według metody Lehmanna.

– wydatek energetyczny w zależności od pozycji ciała

– wydatek energetyczny w zależności od rodzaju wykonywanej pracy

– klasyfikacja ciężkości pracy na podstawie efektywnego wydatku energetycznego

Moduł V. Optymalizacja procesu nadzoru w myśl przepisów prawa w 2025 roku

Moduł VI. Case study, wzorcowe procedury w odniesieniu do  poszczególnych placówek oraz zdarzeń losowych, nadzwyczajnych w placówce oświatowej

Moduł VII. Archiwizowanie dokumentacji w placówce oświatowej

Moduł VIII. Sygnaliści

Moduł IX.E-doręczenia

Harmonogram konferencji szkoleniowej WARIANT I. (3 dni / 2 noclegi – moduły I-VI) 

Dzień pierwszy (przyjazdowy):
-do godz. 14:00-rejestracja uczestników, zakwaterowanie, odbiór materiałów

-12:30-14:00-obiad
-14:00-16:30-zajęcia szkoleniowe
-16:30-17:00-serwis kawowy
-17:00-19:00-zajęcia szkoleniowe
-19:00-kolacja
Dzień drugi:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00-uroczysta kolacja
Dzień trzeci:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-12:30-zajęcia szkoleniowe
-12:30-obiad, zakończenie szkolenia, wręczenie zaświadczeń, ewaluacja.

Harmonogram konferencji szkoleniowej WARIANT II. ( 4 dni /3 noclegi – moduły I-IX ) 

Dzień pierwszy (przyjazdowy):
-do godz. 14:00-rejestracja uczestników, zakwaterowanie, odbiór materiałów

-12:30-14:00-obiad
-14:00-16:30-zajęcia szkoleniowe
-16:30-17:00-serwis kawowy
-17:00-19:00-zajęcia szkoleniowe
-19:00-kolacja
Dzień drugi:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00-uroczysta kolacja
Dzień trzeci:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-13:30-zajęcia szkoleniowe
-13:30-14:30-obiad
-14:30-16:00-zajęcia szkoleniowe
-16:00-17:30-zajęcia szkoleniowe
-19:00- kolacja
Dzień czwarty:
-07:30-08:30-śniadanie
-08:30-10:30-zajęcia szkoleniowe
-10:30-11:00-serwis kawowy
-11:00-12:30-zajęcia szkoleniowe
-12:30-obiad, zakończenie szkolenia, wręczenie zaświadczeń, ewaluacja.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.