
Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
17-19.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
17-20.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-25.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-26.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
01-03.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
01-04.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-09.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-10.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-11.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-12.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie; program szkoleń w wersji 14 h. omówienie zagadnień zawartych w programie szkolenia)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu profilu kompetencyjnego pracowników PUP pod kątem efektywnej współpracy wewnętrznej oraz jakości obsługi klientów urzędu. Podwyższenie umiejętności intrapsychicznych i interpersonalnych w budowaniu profesjonalizmu na zajmowanym stanowisku we współpracy zespołowej. Wypracowywanie lepszej współpracy międzystanowiskowej w PUP na rzecz skutecznej realizacji celów i misji urzędu.
Prowadzący: długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia; posiada wyższe wykształcenie psychologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczony trener z uprawnieniami do prowadzenia zajęć merytorycznych dla kadr urzędów pracy oraz partnerów rynku pracy (Certyfikat nr 224/2005).
Metody szkolenia: pokaz, prezentacja dobrych praktyk, ćwiczenia, dyskusja.
PROGRAM SZKOLENIA
I. Rola i zadania pracowników PUP na rzecz realizacji wspólnych celów i misji urzędu
1. Organizacja pracy w PUP (aspekty formalne, merytoryczne i kompetencje pracowników PUP, zadania wynikające z zajmowanego stanowiska pod kątem zmian ustawowych).
2. Umiejętne zarządzanie czasem pracy:
– organizacja pracy własnej /automotywacja, stres i radzenie sobie w sytuacjach trudnych, w tym pod presją czasu, absenteizm i prezenteizm, prokrastynacja, rozpraszacze i pożeracze czasu/;
– zarządzanie czasem pracy /zasady, narzędzia do planowania czasu pracy, przeciwdziałanie zmęczeniu psychofizycznemu i wypaleniu zawodowemu /.
II. Współpraca międzystanowiskowa w PUP
1. Komunikacja interpersonalna a różnice indywidualne:
– skuteczna komunikacja interpersonalna w zespole pracowniczym /typologia osobowości i temperamentów, funkcje, rodzaje i kanały komunikacji, techniki komunikacyjne, zasady dobrej komunikacji
międzyludzkiej, trudne rozmowy i umiejętne ich prowadzenie, czynniki osłabiające proces komunikacji, modyfikowanie zachowań/;
– konflikt w zespole /rodzaje, poziomy i style reagowania, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów/.
2. Budowanie współpracy wewnętrznej w PUP na rzecz efektywnej realizacji zadań:
– wpływ zespołu na kreowanie kultury organizacyjnej instytucji /role w grupie, znaczenie, rodzaje i funkcje kultury organizacyjnej/;
– przyczyny braku współpracy /dysfunkcje w pracy zespołowej, nastawienia, przekonania, blokady komunikacyjne/;
– informacja kluczem do efektywnej współpracy /wymiana informacji oraz udzielanie informacji zwrotnej/;
– tworzenie i usprawnianie ram współpracy wewnętrznej ułatwiających sprawną realizację zadań /sposoby na poprawę współpracy, efektywność zespołu pracowniczego/;
– wypracowywanie wewnętrznych procedur usprawniających skuteczne współdziałanie.
III. Job crafting metodą humanizacji i efektywności pracy
1. Czym jest job crafting?
– przegląd podstawowych koncepcji teoretycznych dotyczących modelowania pracy;
– zasady dopasowania jednostki do pracy, organizacji i grupy pracowniczej;
– wpływ jednostki na kreowanie własnego środowiska pracy. Kwestionariusz Kształtowania Pracy (KKPracy).
2. Postawy sprzyjające poczuciu dobrostanu i satysfakcji z pracy.
– proaktywność a poczucie kontroli nad pracą, tworzeniu pozytywnego jej obrazu oraz identyfikowaniu się z grupą pracowniczą;
– efektywność w pracy a poczucie dobrostanu;
– korzyści dla pracowników i zarządzających wynikające z praktycznego stosowania job craftingu w miejscu pracy.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.