Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: jest przekazanie pracownikom odpowiedzialnym za proces udzielania zamówień publicznych wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej zmian w prawie zamówień publicznych, które nastąpiły po wejściu w życie nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych. Omówienie aktualnych interpretacji i dobrych praktyk.
Prowadzący: konsultant i członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. 20 lat stażu, w tym administracja samorządowa i rządowa, organizacje pozarządowe, wykształcenie wyższe prawnicze, certyfikowany Project manager – IPMA Polska Level D Certyfikat nr 286/2009, auditor wewnętrzny (ISO) zaświadczenie nr AW/2557/10, doświadczenie zawodowe w tematyce szkolenia, wieloletnie doświadczenie w zamówieniach publicznych (od 1999r.) oraz we wdrażaniu projektów z dofinansowaniem zewnętrznym (od 2004r.), prowadzi szkolenia od 11 lat z zakresu ustawy PZP,
PROGRAM SZKOLENIA (omówienie praktyczne zmian wraz z warsztatami i przykładami):
1. Nowa ustawa PZP- zupełnie nowe podejście, założenia, systematyka, nowe definicje, analiza porównawcza nowych i starych przepisów;
2. Zakres spraw regulowanych w ustawie. Stosowanie nowej ustawy. Zakres podmiotowy i przedmiotowy, wyłączenia podmiotowe i przedmiotowe, ograniczenie stosowania przepisów do niektórych zamówień;
3. Komunikacja zamawiającego z wykonawcami. Elektronizacja zamówień publicznych. Dokument elektroniczny, forma elektroniczna, postać elektroniczna, podpis zaufany, podpis osobisty;
4. Zasady przygotowania, przeprowadzenia i udzielania zamówień w nowym PZP (uczciwa konkurencja, równe traktowanie wykonawców, przejrzystość, proporcjonalność). Zasady udzielania zamówień. Zasada efektywności. Pisemność postępowania;
5. Planowanie zamówień publicznych. Plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym projekt rozporządzenia w sprawie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych);
6. Szacowanie wartości zamówienia. Szacowanie podobnych dostaw. Podział zamówienia, dozwolony, zabroniony? Zamówienia udzielane w częściach;
7. Opis przedmiotu zamówienia (sporządzanie, kryteria stosowane w celu oceny równoważności) ;
8. Polityka zakupowa państwa. Analiza potrzeb i wymagań (termin dokonania analizy, dokumentowanie analizy). Konsultacje rynkowe;
9. Tryby postępowania o udzielenie zamówienia w zależności od wartości zamówienia oraz szczególne instrumenty i procedury;
10. Rodzaje ogłoszeń, zmiana ogłoszenia oraz przedstawienie projektu rozporządzenia w sprawie ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (zakres informacji, tryb przekazywania ogłoszeń);
11. Zamówienia bagatelne (nowa instytucja, jednorazowy zakup, projekt rozporządzenia);
12. Tryb podstawowy w zamówieniach poniżej progów unijnych (bez negocjacji, z możliwością negocjacji oraz z obowiązkiem negocjacji);
13. Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi. Obecne i nowe rozwiązania w zakresie zamówień o mniejszej wartości;
14. Warunki udziału w postępowaniu (konstruowanie warunków, zmiana przesłanek wykluczenia wykonawcy, podmiotowe środki dowodowe, uzupełnianie i wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych) kryteria oceny ofert;
15. Badanie i ocena ofert (wezwanie w przedmiocie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych) oraz nowe podstawy odrzucenia oferty;
16. Unieważnienie postępowania (nowe przesłanki w zakresie unieważnienia, ogłoszenie o wyniku postępowania- unieważnienie postępowania);
17. Umowy o zamówienie publiczne (obligatoryjne elementy umowy, współdziałanie przy realizacji zamówienia, klauzule zakazane, waloryzacja, podwykonawstwo, ogłoszenie o wyniku postępowania- udzielenie zamówienia, raport, ogłoszenie o wykonaniu umowy). Zmiana umowy o zamówienie publiczne (ogłoszenie o zmianie umowy);
18. Środki ochrony prawnej (postępowanie odwoławcze i postępowanie skargowe);
19. Pozasądowe rozwiązywanie sporów. Mediacja i koncyliacja;
20. Kontrola udzielania zamówień publicznych. Nowe regulacje. Kontrola doraźna i uprzednia;
21. Przedstawienie innych dostępnych projektów rozporządzeń dotyczących zamówień;
22. Odpowiedzi na zadane przez uczestników szkolenia pytania przekazane osobie prowadzącej szkolenie- w trakcie szkolenia.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.