Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: uzyskanie wiedzy dotyczącej obecnego Prawa zamówień publicznych i założeń aktualnego Prawa zamówień publicznych w zakresie małych zamówień, nowych obowiązków instytucji zamawiających nie stosujących obecnie ustawy PZP, RODO.
Prowadzący: 24 lat stażu w zakresie stosowania prawa zamówień, konsultant i członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. w tym administracja samorządowa i rządowa, organizacje pozarządowe, wykształcenie wyższe prawnicze, certyfikowany Project manager – IPMA Polska Level D Certyfikat nr 286/2009, auditor wewnętrzny (ISO) zaświadczenie nr AW/2557/10, doświadczenie zawodowe w tematyce szkolenia, wieloletnie doświadczenie w zamówieniach publicznych (od 1999r.) oraz we wdrażaniu projektów z dofinansowaniem zewnętrznym (od 2004r.), prowadzi szkolenia od 14 lat z tematyki zamówień publicznych.
Ryszard Kociński – specjalista i praktyk w dziedzinie zarządzania procesami zamówień publicznych, autor licznych procedur i audytów w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych w projektach współfinansowanych ze środków UE.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Pojęcie zamówień publicznych
1.1. Zamówienia publiczne do 20 000,00 złotych netto
1.2. Zamówienia publiczne od 20 000,00 złotych netto do 50 000,00 złotych netto
1.3. Zamówienia publiczne od 50 000,00 złotych netto do 130 000,00 złotych netto
1.4. Zmiany procedur wewnętrznych regulujących udzielania zamówień o wartości do 130 000,00 złotych netto
1.5. Projekt „Regulaminu wewnętrznego dotyczącego zamówień do 130 000,00 złotych netto”
2. Zakres stosowania ustawy Pzp
2.1. Zakres podmiotowy
2.2. Progi kwotowe
2.3. Zamówienia bagatelne
2.4. Ustalanie wartości zamówienia publicznego
3. Zasady zamówień publicznych
3.1. Zasada konkurencyjności, proporcjonalności i przejrzystości
3.2. Zasada efektywności
3.3. Zasada jawności
3.4. Zasada prowadzenia postępowania w języku polskim
3.5. Zasada bezstronności
4. Organizacja systemu zamówień publicznych
4.1. Plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
4.2. Odpowiedzialność za przygotowanie i prowadzenie postępowania
4.3. Pomocnicze działania zakupowe
5. Komunikacja i dokumentowanie postępowania
5.1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami
5.2. Dokumentowanie postępowania
6. Przygotowanie postępowania
6.1. Analiza potrzeb Zamawiającego
6.2. Współpraca z Wykonawcami przed wszczęciem postępowania
6.3. Warunki zamówienia
6.4. Opis przedmiotu zamówienia
6.5. Przedmiotowe środki dowodowe
7. Weryfikacja podmiotowa Wykonawców
7.1. Podstawy wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu
7.2. Warunku udziału w postępowaniu
7.3. Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
7.4. Podmiotowe środki dowodowe
8. Kryteria oceny ofert
9. Postępowanie o wartości od 130 000,00 złotych netto do wartości nie przekraczających progów unijnych. Tryb podstawowy.
9.1. Ogłoszenie
9.2. Specyfikacja warunków zamówienia
9.3. Termin składania ofert
9.4. Składanie ofert
9.5. Termin związania ofertą
9.6. Otwarcie ofert
9.7. Przebieg postępowania
9.8. Ocena ofert
9.9. Odrzucenie oferty
9.10. Wybór najkorzystniejszej ofert w terminie związania
9.11. Obowiązki informacyjne Zamawiającego po wyborze oferty
9.12. Zakończenie postępowania
9.13. Unieważnienie postępowania
9.14. Termin zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
9.15. Publikacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego
10. Umowy o zamówienie publiczne
11.Zamówienia w projektach 2021-2027
12. Środki ochrony prawnej
13.Case study
14. Odpowiedzi na zadane przez uczestników pytania przekazane osobie prowadzącej szkolenie w trakcie szkolenia
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.