Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: przekazanie wiedzy z zakresu nowej regulacji prawnej dotyczącej doręczeń elektronicznych; wprowadzenie do tematyki doręczeń elektronicznych poprzez przedstawienie podstawowych pojęć w tym zakresie; szczegółowe omówienie zasad doręczeń elektronicznych; przedstawienie zmian w ustawie – Kodeks postępowania administracyjnego obowiązujących po wejściu w życie ustawy o doręczeniach elektronicznych.
Prowadzący: mgr prawa, praktyk w dziedzinie stosowania KPA.
1. E-doręczenia według przepisów prawa
2.Zmiany dotyczące uregulowań kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Omówienie założeń ustawy z dnia 18.11.2020 r. o doręczeniach elektronicznych
4. Doręczenie elektroniczne : zasady doręczeń, oraz ich skutki
a) Przedmiot regulacji
b) Definicje
c) Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji
d) Adres do doręczeń elektronicznych wykorzystywany do doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego
e) Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej
f) Wyłączenie stosowania przepisów o adresie do doręczeń elektronicznych oraz o wykorzystaniu publicznej usługi hybrydowej
g) Skutki prawne wpisu adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych
h) Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych
i) Inne podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych
j) Uprawnienie do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych
k) Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka doręczeń
– Sposoby utworzenia adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego i przyporządkowania do niego skrzynki do doręczeń
– Utworzenie dla podmiotu publicznego adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
– Utworzenie dla podmiotu niepublicznego adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
– Elementy wniosku o utworzenie dla podmiotu niepublicznego adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
– Usługa online do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego; dokumenty dołączane do wniosku
– Dane uzyskiwane przy tworzeniu w sposób automatyczny adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
– Aktualizacja danych w bazie adresów elektronicznych
– Administrator skrzynki doręczeń; zarządzanie skrzynką doręczeń
– Podmioty mające dostęp do zasobów skrzynki doręczeń
– Rezygnacja z publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego
5. Sposoby doręczeń przewidziane w ustawie o doręczeniach elektronicznych
6. Doręczenia wraz z doręczeniem elektronicznym po zmianach w tym doręczenia decyzji (podstawy prawne, obowiązki podmiotów publicznych, baza adresów elektronicznych, usługa rejestrowanego
doręczenia i publicznej usługi hybrydowej, zasady doręczeń elektronicznych)
7. Baza adresów elektronicznych
– dane przetwarzane w bazie
– Skutki prawne wpisu do bazy adresów elektronicznych; domniemanie prawdziwości wpisanych danych; prostowanie oczywistych błędów
– Wykreślenie adresu do doręczeń elektronicznych z bazy adresów elektronicznych
8. Świadczenie usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej
– Odpowiedzialność operatora wyznaczonego oraz postępowanie reklamacyjne
– zasady odpowiedzialności,
– odszkodowania,
9. System teleinformatyczne wspierające świadczeń usług doręczeń elektronicznych
– ćwiczenia na wybranych przykładach w różnych narzędziach elektronicznych,
10.Poczta Polska jako operator wyznaczony do 2025 r.- wykonawca hybrydowej usługi
a) wykorzystanie skrzynki ePUAP do 30 września 2029r
b) prywatni dostawcy usług zaufania
c) administrator skrzynki doręczeń
11. Prowadzenie postępowania administracyjnego po wejściu w życie ustawy o e-doręczeniach
12. Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego.
13. Nowe zasady liczenia terminów załatwienia sprawy.
14. Skutki doręczeń e-korespondencji.
15. Wezwanie po zmianach.
16. Wszczęcie postępowania w sprawie po zmianach.
17. Zmiany w sposobie wniesienia postępowania.
18. Ustalenie skuteczności doręczenia.
19. Uwierzytelnienie kopii dokumentu.
20. Zmiany we wznowieniu postępowania.
21. Zmiany w procedurze wydawania zaświadczeń po zmianach.
22. Inne zmiany KPA związane z wejściem w życie ustawy o doręczeniach.
23. Zmiany w przepisach (na przykładzie specyfiki Urzędów Pracy oraz innych Instytucji)
24. Przepisy przejściowe, dostosowujące i przepis końcowy
25. Orzecznictwo w zakresie kpa z uwzględnieniem rozstrzygnięć TK
26. Pytania uczestników szkolenia. Konsultacje.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.