Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: Podniesienie kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych i wykonujących kontrole zewnętrzne, eliminowanie błędów i nieprawidłowości w procesie kontroli, doskonalenie metod postępowania kontrolera oraz tworzenia dokumentacji kontrolnej.
Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do kierownictwa i pracowników Urzędów Pracy zajmujących się i zainteresowanych procesem kontroli zewnętrznych.
Prowadzący: Prof. dr hab. Artur Piaszczyk –praktyk i wybitny specjalista w dziedzinie kontroli zewnętrznej, wewnętrznej, audytu. Prekursor w zakresie opracowywania wzorców kontroli zewnętrznych prowadzonych przez PUP w Polsce. Autor licznych pozycji literatury z zakresu kontroli i audytu.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawy prawne kontroli /wizyt monitorujących prowadzonych przez Urzędy Pracy. Odpowiedzialność Dyrekcji i Komórki kontroli w Urzędzie Pracy za proces kontroli udzielanego wsparcia.
2. Dodatkowe zapisy w nowych umowach z beneficjentami – rozszerzenie uprawnień kontrolnych w postaci dodatkowej dokumentacji. Aneksy do już zawartych umów.
3. Organizacja procesu kontroli w PUP – procedury kontroli w warunkach normalnych oraz w sytuacjach nadzwyczajnych – regulaminy, upoważnienia
4. Zawierane umowy dotyczące poszczególnych instrumentów – weryfikacja realizacji podczas kontroli w warunkach wizyty bezpośredniej w podmiocie kontrolowanym oraz w warunkach kontroli na odległość.
4. Zespół kontrolerów – zadania.
5. Obszar kontrolowany – poszczególne formy wsparcia osób bezrobotnych i przedsiębiorców – dowody realizacji, ich zabezpieczanie.
6. Kontrole umów cywilnoprawnych – zwartych przed i w trakcie pandemii.
7. Regulamin kontroli zewnętrznych wykonywanych przez Powiatowy Urząd Pracy – przykład. Modyfikacje wynikające z powodu różnych zmian.
8. Zagadnienia związane z doborem próby do kontroli.
9. Dokumentacja z przebiegu procesu kontrolnego – przykładowe wzory dokumentów
10. Przykłady nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli.
11. Nieprawidłowości w; zabezpieczaniu dowodów kontroli, sporządzaniu dokumentacji, zbieraniu ustnych i pisemnych wyjaśnień, postępowaniu kontrolera w przypadku zaistniałych nieprawidłowości, postępowaniu odwoławczym.
12. Case study, dyskusja.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.