EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
111/23 KONTROLA ZEWNĘTRZNA / WIZYTY MONITORUJĄCE W 2023 ROKU PROWADZONE PRZEZ URZĘDY PRACY – PRAWO I PRAKTYKA

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2090,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os.  2750,00 zł - w pok. 1 os.

RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie

+ 23 % VAT

11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19

14 h. -2 noclegi

2090,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os.  2750,00 zł - w pok. 1 os.

RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie

+ 23 % VAT

13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r.

Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60

14 h. -2 noclegi

2290,00 zł - w pok. 2-os. 

2590,00 zł - w pok. 1 os. 

+ 23 % VAT

13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r.

Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os.  2750,00 zł - w pok. 1 os.

RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cel szkolenia: Podniesienie kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych i wykonujących kontrole zewnętrzne, eliminowanie błędów i nieprawidłowości w procesie kontroli, doskonalenie metod postępowania kontrolera oraz tworzenia dokumentacji kontrolnej.

Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do kierownictwa i pracowników Urzędów Pracy zajmujących się i zainteresowanych procesem kontroli zewnętrznych.

Prowadzący: Prof. dr hab. Artur Piaszczyk –praktyk i wybitny specjalista w dziedzinie kontroli zewnętrznej, wewnętrznej, audytu. Prekursor w zakresie opracowywania wzorców kontroli zewnętrznych prowadzonych przez PUP w Polsce. Autor licznych pozycji literatury z zakresu kontroli i audytu.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Podstawy prawne kontroli /wizyt monitorujących prowadzonych przez Urzędy Pracy. Odpowiedzialność Dyrekcji i Komórki kontroli w Urzędzie Pracy za proces kontroli udzielanego wsparcia.
2. Dodatkowe zapisy w nowych umowach z beneficjentami – rozszerzenie uprawnień kontrolnych w postaci dodatkowej dokumentacji. Aneksy do już zawartych umów.
3. Organizacja procesu kontroli w PUP – procedury kontroli w warunkach normalnych oraz w sytuacjach nadzwyczajnych – regulaminy, upoważnienia
4. Zawierane umowy dotyczące  poszczególnych instrumentów – weryfikacja realizacji podczas kontroli w warunkach wizyty bezpośredniej w podmiocie kontrolowanym oraz w warunkach kontroli na odległość.
4. Zespół kontrolerów – zadania.
5. Obszar kontrolowany – poszczególne formy wsparcia osób bezrobotnych i przedsiębiorców – dowody realizacji, ich zabezpieczanie.
6. Kontrole umów cywilnoprawnych – zwartych przed i w trakcie pandemii.
7. Regulamin kontroli zewnętrznych wykonywanych przez Powiatowy Urząd Pracy – przykład. Modyfikacje wynikające z powodu różnych zmian.
8. Zagadnienia związane z doborem próby do kontroli.
9. Dokumentacja z przebiegu procesu kontrolnego – przykładowe wzory dokumentów
10. Przykłady nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli.
11. Nieprawidłowości w; zabezpieczaniu dowodów kontroli, sporządzaniu dokumentacji, zbieraniu ustnych i pisemnych wyjaśnień, postępowaniu kontrolera w przypadku zaistniałych nieprawidłowości, postępowaniu odwoławczym.
12. Case study, dyskusja.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.