Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom instytucjonalnym, rozwinięcie umiejętności z zakresu nawiązywania i podtrzymywaniu optymalnych kontaktów z pracodawcami oraz pozyskiwania ofert pracy.
Prowadzący: praktyk Publicznych Służb Zatrudnienia, socjolog, trener biznesu i coach. Wysoko oceniany trener i wykładowca. Posiada ugruntowane doświadczenie w promocji usług i instrumentów rynku pracy, współpracy z pracodawcami, przyjmowaniu do realizacji ofert pracy oraz organizacji przedsięwzięć promujących usługi rynku pracy.
Metody szkolenia: prezentacja multimedialna, mini wykład , ćwiczenia, przykłady dobrych praktyk, case study, dyskusja.
Adresaci szkolenia: doradcy klienta instytucjonalnego oraz inni pracownicy urzędu pracy współpracujący z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rola i zadania pracowników PUP zajmujących się współpracą z klientami instytucjonalnymi.
2. Tradycyjne i nowoczesne strategie pozyskiwania pracodawców do współpracy;
– Identyfikacja źródeł informacji o pracodawcach;
– Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów instytucjonalnych.
3. Elastyczne działania dostosowane do potrzeb pracodawców – na co zwrócić uwagę.
– Indywidualne podejście;
– Budowanie trwałych relacji z partnerami rynku pracy;
4. Trudności występujące we współpracy z pracodawcami;
5. Efektywne pozyskiwanie, przyjmowanie do realizacji, uzupełnianie krajowych ofert pracy – poszczególne działania;
6. Profesjonalne kontakty bezpośrednie i na odległość z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
– Korzyści z zewnętrznego pośrednictwa pracy dla PUP oraz pracodawców;
– Wizyty pracowników urzędu w siedzibach pracodawców;
– Reguły prezentacji u pracodawcy oraz zasady publicznych wystąpień także on-line;
– Standardy kontaktów z klientami instytucjonalnymi na odległość;
– Przeprowadzanie rozmów z pracodawcami w celu realizacji zgłoszonych ofert pracy.
7. Tworzenie pozytywnego wizerunku PUP jako godnej zaufania instytucji rynku pracy.
– Promocja usług i instrumentów rynku pracy;
– Profesjonalny marketing bezpośredni i pośredni;
– Zasady skutecznego telemarketingu;
– Media społecznościowe – nowoczesne narzędzie promocji i komunikacji z klientami PUP;
– Efektywne kampanie newsletterowe;
– Organizacja przedsięwzięć promujących usługi i instrumenty rynku pracy.
– Staranność i terminowość działań czynnikiem wspierającym przełamywanie stereotypów dotyczących urzędu pracy
8. Obowiązująca dokumentacja oraz poprawny obieg dokumentów z zakresu współpracy z klientami instytucjonalnymi.
9. Przewidywane zmiany w obowiązujących przepisach z zakresu współpracy z pracodawcami.
10. Dyskusja i podsumowanie szkolenia.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.