Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.
Prowadzący:doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu; od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.
Metody szkoleniowe: Miniwykład, Prezentacja multimedialna, Ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study
PROGRAM SZKOLENIA
I. Podstawowe usługi rynku pracy w aspekcie ustawy o promocji (…) oraz projektu ustawy o aktywności zawodowej.
1. Pośrednictwo pracy – filar usług świadczonych klientom przez urzędy pracy;
2. Poradnictwo zawodowe w PUP – rola i zadania;
3. Organizacja szkoleń – dostosowanie kompetencji osób bezrobotnych do rynku pracy;
4. Realizacja projektów i programów specjalnych;
5. Dokumentowanie poszczególnych usług , korespondencji mailowej oraz kontaktów telefonicznych;
6. Usługi rynku pracy po nowemu – planowane zmiany w obowiązujących przepisach.
II. Efektywna współpraca z klientem indywidualnym.
1. Skuteczne metody aktywizacji klientów;
2. Jak motywować klientów do działania;
3. Kompleksowa diagnoza klientów urzędu- identyfikacja problemu zawodowego, analiza potrzeb i oczekiwań;
4. Indywidualny Plan Działania – przygotowanie, realizacja i monitoring;
5. Realizacja działań w zakresie kierowania do pracy oraz na giełdy i targi pracy;
6. Sytuacje problemowe występujące podczas obsługi klienta urzędu pracy.
III. Profesjonalna współpraca z klientem instytucjonalnym
1. Źródła informacji o klientach instytucjonalnych;
2. Skuteczne pozyskiwanie pracodawców do współpracy;
3. Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z partnerami rynku pracy;
4. Optymalna organizacja giełd i targów pracy.
IV. Współpraca między poszczególnymi pracownikami PUP
1. Rola rejestracji w skutecznej aktywizacji bezrobotnych i poszukujących pracy:
2. Efektywny przepływ informacji pomiędzy komórkami w PUP;
3. Współpraca pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów w celu niwelowania trudności w aktywizacji klientów;
4. Opracowanie racjonalnej ścieżki klienta w urzędzie;
5. Bariery utrudniające efektywną współpracę pomiędzy poszczególnymi stanowiskami w PUP;
6. Kadra urzędu pracy w projekcie ustawy o aktywizacji zawodowej.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.