EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1301/24 NOWOCZESNY SEKRETARIAT / BIURO ZARZĄDU – PROFESJONALIZM W OBSŁUDZE CENTRUM DECYZYJNEGO FIRMY/INSTYTUCJI

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Szkolenie pozwala na nabycie sprawnej umiejętności obsługi Sekretariatu oraz doskonalenie posiadanych umiejętności merytorycznych i interpersonalnych wspierających zarządzanie firmą/instytucją.

Metody pracy: prezentacja, elementy wykładu, analiza przypadków, elementy inscenizacji, twórcza dyskusja, praca zespołowa, trening interpersonalny i asertywności, ćwiczenia, konsultacje. Zajęcia prowadzone w sposób interaktywny, w formie warsztatowej.

Prowadzący:

mgr Zofia Kukiełka – wybitny specjalista w dziedzinie organizacji oraz doskonalenia pracy sekretariatu/biura zarządu. Doświadczony i bardzo wysoko oceniany trener.

Mgr Luiza Mądrowska – psycholog biznesu. Doświadczony i bardzo wysoko oceniany trener.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Sekretariat – „mózg firmy” – łącznik pomiędzy „Centrum Kompetencyjnym” a pozostałą częścią komórek i wydziałów w strukturze firmy/instytucji.
    • Rodzaje struktur organizacyjnych.
    • Schematy organizacyjne i więzi organizacyjne
    • Obieg informacji wewnętrznej i zewnętrznej a zadania Sekretariatu
  2. Model kompetencyjny pracownika Sekretariatu
    • Główne zadania, umiejętności, kompetencje osobiste, biurowe, kierownicze, prawnicze, informatyczne i branżowe pracownika
    • uprawnienia, obowiązki i odpowiedzialność pracownika według Regulaminu Organizacyjnego, Przydziału Czynności; referencje
  3. Sekretariat/biuro zarządu – centrum kształtowania kultury organizacyjnej.
    • Typy kultur organizacyjnych występujących w organizacji
    • Funkcje kultury organizacyjnej
    • Zarządzanie informacją – sekretariat Centrum Informacyjnym firmy
    • Przekazywanie informacji
    • Proces decyzyjny
    • rola informacji w procesie decyzyjnym, cechy dobrej informacji, udzielanie informacji,
    • znaczenie informacji niejawnych, dyskrecja, nośniki informacji,
  4. Komunikacja w firmie – rola sekretariatu/biura zarządu
    • podstawowe podmioty i pojęcia komunikacji,
    • mowa niewerbalna, ,
    • styl i techniki stosowane przez nadawcę,
    • kanały komunikacyjne,
    • bariery w komunikacji,
    • efektywność komunikacji,
    • techniki wywierania wpływu,
    • Sposoby podniesienia skuteczności komunikacji, praca w zespole
    • Trening indywidualny i zespołowy,
  5. Savoir vivre w sekretariacie firmy/biurze zarządu
    • przedstawianie, powitanie, pukanie, zakończenie wizyty;
    • zasady etykiety w kontaktach ze zwierzchnikiem, gościem, współpracownikiem;
    • przekazywanie informacji w “trudnych sytuacjach”
    • savoir vivre w samochodzie i podróży,
    • kody zachowań w kontaktach z cudzoziemcami
  6. Podstawy protokołu dyplomatycznego.
    • Precedencja służbowa i towarzyska w firmie.
    • Zasada pierwszeństwa i prawej strony
    • Zasady protokołu dyplomatycznego
  7. Kultura organizacyjna sekretariatu/biura zarządu – miejsca pracy wyrażana: wyglądem, strojem służbowym i wystrojem wnętrza
    • Ergonomiczne stanowisko pracy, wyposażenie i estetyka wnętrza
    • wygląd dostosowany do okoliczności, rola stroju w życiu zawodowym,
    • kreowanie pierwszego wrażenia,
    • sposób siedzenia, postawa, dystans
  8. Kreatywność pracownika sekretariatu/biura zarządu
    • trening kreatywnego myślenia
    • źródła i inspiracje kreatywności
    • Przykłady i ćwiczenia
  9. Kontakty z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    • Indywidualne podejście do interesanta – typologia klientów,
    • asertywność,
    • błędy atrybucji,
    • sytuacje stresowe a postawa pracownika sekretariatu/biura zarządu,
  10. Rola słowa mówionego – rozmowy i pytania,
    • parafraza informacje zwrotne,
    • zadawanie właściwych pytań,
    • negatywne postawy i błędy podczas rozmowy,
    • manipulacja,
    • język kobiecy i męski,
    • kontakt wzrokowy i słuchowy,
    • aktywne słuchanie;
  11. Sztuka rozmowy sekretarki z klientem wewnętrznym i zewnętrznym– narzędzie zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.
    • przeprowadzenie wywiadu,
    • anonsowanie,
    • obsługa gościa oczekującego na spotkanie z szefem: profesjonalna obsługa gościa zapowiedzianego i niezapowiedzianego,
  12. „Trudny” interesant/współpracownik,
    • Dlaczego klient jest “trudny”,
    • Postępowanie z agresywnym klientem
    • umiejętność zadawania pytań, parafrazy ćwiczenia
  13. Telefon w sekretariacie/biurze zarządu jako narzędzie komunikacji z klientem
    • pośredniczenie w kontaktach telefonicznych szefa,
    • rejestrowanie telefonów i przekazywanie informacji,
    • anonsowanie rozmów,
    • plan rozmówców i rozmowy – lista pytań przy przyjmowaniu telefonów,
    • znaczenie dykcji – podstawowe ćwiczenia kształtujące dykcję.
    • Telefon komórkowy a zasady savoir vivre’u
  14. Współpraca pracownika sekretariatu/biura zarządu z przełożonym
    • Pośredniczenie w osobistych kontaktach zwierzchnika z interesantami i współpracownikami:
    • oczekiwania szefa wobec sekretarki/asystentki,
    • zasady zachowania wobec szefa,
    • pośredniczenie w kontaktach szefa z pracownikami,
    • współpraca z wieloma przełożonymi,
    • zasady poufności i lojalności,
    • przyjmowanie gości i organizacja poczęstunku w sekretariacie i gabinecie, zasady podawania,
    • przerwanie przedłużającej się wizyty gościa.
    • prowadzenie terminarza
    • przygotowanie podróży służbowej szefa,
    • przygotowanie i obsługa wizyty delegacji (gości) w firmie
  15. Sekretariat/biuro zarządu a instrukcja kancelaryjno – archiwalna
    • Zarządzanie dokumentacją/obieg korespondencji: dokumenty prawne regulujące obieg: Instrukcja kancelaryjna – najnowsze zmiany prawne,
    • prowadzenie dokumentacji według różnych systemów kancelaryjnych, rejestracja komputerowa,
    • Wykaz akt, rejestry kancelaryjne, rejestracja faksów i poczty elektronicznej,
    • przyjmowanie, znakowanie, przekazywanie i wysyłanie korespondencji według różnych systemów,
    • przydatne formularze – usprawnianie pracy,
    • postępowanie z korespondencją tajną i poufną
  16. Zadania asystenckie pracownika Sekretariatu
    • Przygotowanie zebrania, narady, konferencji, formy zebrań, czynności przygotowawcze, przygotowanie sali i środków technicznych, porządek zebrania, zaproszenia, materiały, protokoły
    • przygotowanie i przeprowadzenie konferencji prasowej: zaproszenia, przygotowanie materiałów, zbieranie informacji prasowych;
    • wizyta delegacji krajowej i zagranicznej, przygotowanie programu, przygotowanie sali konferencyjnej, poczęstunek, wizyty, różnice kulturowe.
  17. Przyjęcia i spotkania służbowe,
    • organizowanie przyjęć,
    • formy przyjęć,
    • savoir vivre przy stole,
    • poczęstunek i jego przygotowanie w zależności od rodzaju i rangi spotkania,
    • karty wizytowe, zaproszenia i ich rodzaje,
    • rozmieszczenie przy stole gości i gospodarzy, menu, dobór napojów.
  18. Zasady tworzenia i wykorzystania poczty elektronicznej.
    • forma i poprawność poczty elektronicznej,
    • efektywność przekazu,
    • zasady redagowania pism
  1. E-sekretariat w świetle przepisów Instrukcji Kancelaryjnej oraz nowoczesne komunikatory społeczne
    • Netykieta w Internecie

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.