Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC |
04-06.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.07.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
05-08.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.07.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2750,00 zł - w pok. 2-os. 2990,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 05.07.2022 | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2620,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 10.07.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.07.2022 r. | Sandomierz, Hotel Mały Rzym*** ul. Okrzei 9 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
18-20.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 17.07.2022 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 19.07.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
25-27.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
25-28.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ |
10-12.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.08.2022 r. | Sandomierz, Hotel Mały Rzym*** ul. Okrzei 9 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 10.08.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-17.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 14.08.2022 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
22-24.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 21.08.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-26.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.08.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
29-31.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 28.08.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ |
05-06.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
05-07.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
07-09.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.09.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
12-14.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.09.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r. | Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick*** | 20 h. -3 noclegi | 2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-16.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r. | Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick*** | 30 h. -4 noclegi | 2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-21.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r. | Kołobrzeg, Hotel*** | 20 h. -3 noclegi | 2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r. | Kołobrzeg, Hotel*** | 30 h. -4 noclegi | 2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
21-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. - 2 noclegi | 1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
21-23.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
26-28.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
26-29.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
PAŻDZIERNIK | PAŻDZIERNIK | PAŻDZIERNIK | PAŻDZIERNIK | PAŻDZIERNIK |
10-11.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 14 h. - 2 noclegi | 1870,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
10-12.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
12-13.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. - 2 noclegi | 1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
12-14.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r. | Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-26.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-27.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
26-28.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 25.10.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
07-09.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
07-10.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 30 h. -4 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2920,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
16-18.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 15.11.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
28-30.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 27.11.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
30.11-02.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.11.2022 r. | Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
05-07.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.11.2022 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2150,00 zł - w pok. 2-os. 2510,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: podniesienie kwalifikacji zawodowych i zwiększenie motywacyjności pracownika, nabycie biegłości w posługiwaniu się aktami regulującymi pracę sekretariatu, nabycie umiejętności wykonywania pracy na wysokim poziomie, prawidłowe posługiwanie się Instrukcją Kancelaryjną i Instrukcją Archiwum, doskonalenie umiejętności interpersonalnych i kształtowania wizerunku, zwiększenie efektywności współpracy i komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy, doskonalenie umiejętności organizacji pracy i planowania, umiejętność redagowania pism zgodnie z wizualizacją zawartą w Instrukcji, pobudzenie potrzeby stałego rozwoju.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący:
Mgr Zofia Kukiełka – wybitny specjalista i praktyk w dziedzinie organizacji i zarządzania nowoczesnym sekretariatem. Bardzo wysoko oceniany trener na licznych szkoleniach, kursach i konferencjach.
Mgr Mirosława Ostasz – wybitny specjalista i praktyk w dziedzinie organizacji i zarządzania nowoczesnym sekretariatem. Bardzo wysoko oceniany trener na licznych szkoleniach, kursach i konferencjach.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Etykieta i dyplomacja: rola pracownika w kształtowaniu public relations firmy, kultura organizacyjna miejsca pracy i wizerunku osobistego pracownika. główne zadania, umiejętności, kompetencje osobiste, uprawnienia, obowiązki i odpowiedzialność pracownika według Regulaminu Organizacyjnego, Przydziału Czynności; tworzenie referencji, rola pracownika w kształtowaniu public relations firmy,
2. Zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych: wygląd dostosowany do okoliczności, rola stroju w życiu zawodowym, kreowanie pierwszego wrażenia, sposób siedzenia, postawa, dystans. Zasady etykiety w komunikacji: przedstawianie, powitanie, pukanie, zakończenie wizyty; zasada pierwszeństwa i prawej strony, zasady etykiety w kontaktach ze zwierzchnikiem, gościem, współpracownikiem; savoir vivre w samochodzie i podróży, savoir vivre w kontaktach z cudzoziemcami,
3. Pośredniczenie w osobistych kontaktach zwierzchnika z interesantami i współpracownikami: oczekiwania szefa wobec sekretarki/asystentki, zasady zachowania wobec szefa, pośredniczenie w kontaktach szefa z pracownikami, współpraca z wieloma przełożonymi, zasady poufności i lojalności, przyjmowanie gości i organizacja poczęstunku w sekretariacie i gabinecie, zasady podawania, przerwanie przedłużającej się wizyty gościa. przygotowanie podróży służbowej szefa, przygotowanie i obsługa wizyty delegacji (gości) w firmie,
4. Indywidualne podejście do interesanta: typologia interesantów, przeprowadzenie wywiadu, anonsowanie, obsługa gościa oczekującego na spotkanie z szefem: profesjonalna obsługa gościa zapowiedzianego i niezapowiedzianego, „trudny” rozmówca, umiejętność zadawania pytań, parafrazy,
5. Zarządzanie wiedzą w sekretariacie i firmie: rola informacji w procesie decyzyjnym, cechy dobrej informacji, udzielanie informacji, znaczenie informacji niejawnych, dyskrecja, nośniki informacji, przekazywanie informacji,
6. Telefon jako narzędzie komunikacji: pośredniczenie w kontaktach telefonicznych szefa, rejestrowanie telefonów i przekazywanie informacji, anonsowanie rozmów, plan rozmówców i rozmowy – lista pytań przy przyjmowaniu telefonów, rejestracja rozmów i przekazywanie ich treści, znaczenie dykcji – podstawowe ćwiczenia dykcyjne. Telefon komórkowy a zasady savoir vivre’u.
7. Efektywne zarządzanie czasem własnym i zwierzchnika: prowadzenie terminarza własnego i szefa, zasady współpracy z szefem w prowadzeniu terminarza, kody kolorów w prowadzeniu terminarza, notatnik, siatka pilności, „złodzieje czasu”, znaczenie planowania dla podniesienia efektywności pracy, ustalanie priorytetów.
8. Zadania asystenckie: przygotowanie i przeprowadzenie konferencji prasowej: zaproszenia, przygotowanie materiałów, zbieranie informacji prasowych; przygotowanie zebrania, narady, konferencji, formy zebrań, czynności przygotowawcze, przygotowanie sali i środków technicznych, porządek zebrania, zaproszenia, materiały, protokoły; wizyta delegacji krajowej i zagranicznej, przygotowanie programu, przygotowanie sali konferencyjnej, poczęstunek, wizyty, różnice kulturowe.
9. Zarządzanie dokumentacją/obieg korespondencji: dokumenty prawne regulujące obieg: Instrukcja kancelaryjna – najnowsze zmiany prawne, prowadzenie dokumentacji według różnych systemów kancelaryjnych, rejestracja komputerowa, Wykaz akt, rejestry kancelaryjne, rejestracja faksów i poczty elektronicznej, przyjmowanie, znakowanie, przekazywanie i wysyłanie korespondencji według różnych systemów, przydatne formularze – usprawnianie pracy, postępowanie z korespondencją tajną i poufną,
10. Archiwizacja dokumentów bieżących i załatwionych: wykaz akt, klasyfikacja dokumentów, zakładanie teczek i segregatorów, kategorie archiwalne, podstawowe formularze, przekazywanie akt do archiwum,
11. Redagowanie korespondencji: rodzaje blankietów korespondencyjnych według normy polskiej, układy graficzne tekstu, cechy stylu pism urzędowych, części składowe pism, zwroty grzecznościowe, korespondencja półurzędowa – list gratulacyjny, korespondencja wewnętrzna, znaczenie korespondencji w wizualizacji firmy, zasady redagowania korespondencji z organami władzy i administracji państwowej, pismo przewodnie.
12. Pisanie listów elektronicznych: forma i poprawność poczty elektronicznej, efektywność przekazu, zasady netykiety.
13. Osobowość sekretarki/pracownika biurowego – pożądane cechy
14.Wygląd i strój urzędowy oraz na różne okazje.
15.Nowoczesne komunikatory oraz media w pracy sekretariatu
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.