Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Podniesienie kwalifikacji zawodowych i zwiększenie motywacyjności pracownika, nabycie biegłości w posługiwaniu się aktami regulującymi pracę sekretariatu, nabycie umiejętności wykonywania pracy na wysokim poziomie, prawidłowe posługiwanie się Instrukcją Kancelaryjną i Instrukcją Archiwum, doskonalenie umiejętności interpersonalnych i kształtowania wizerunku, zwiększenie efektywności współpracy i komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy, doskonalenie umiejętności organizacji pracy i planowania, umiejętność redagowania pism zgodnie z wizualizacją zawartą w Instrukcji, pobudzenie potrzeby stałego rozwoju.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja
Prowadzący:
Zofia Kukiełka – Wybitny specjalista z dziedziny organizacji pracy sekretariatu, wysoko oceniany trener na licznych kursach i szkoleniach
Paweł Adamczyk – wizażysta, stylista, architektura i wystrój wnętrz pomieszczeń biurowych
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zadania asystenckie
2. Sekretariat – „mózg firmy” – łącznik pomiędzy „Centrum Kompetencyjnym” a pozostałą częścią komórek i wydziałów w strukturze firmy/instytucji.
3. Sztuka rozmowy sekretarki z klientem wewnętrznym i zewnętrznym– narzędzie zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.
4. Model kompetencyjny współczesnego pracownika sekretariatu/ umiejętności: biurowe, kierownicze, psychologiczne, prawnicze, informatyczne i branżowe/
5. Sekretarka – „prawa ręka szefa” – czy bardziej jak „pierwsza dama Firmy” – oczekiwania społeczne i środowisk pracodawców na podstawie ostatnich badań naukowych
6. Kompetencje przyszłości pracownika sekretariatu/ w małej, średniej i dużej firmie oraz w urzędzie/.
7. Kultura organizacyjna miejsca pracy wyrażana: wyglądem, strojem służbowym i wystrojem wnętrza.
8. Precedencja służbowa i savoir vivre w sekretariacie firmy
9. Pośredniczenie sekretariatu w organizacji spotkań biznesowych w firmie wg najlepszych praktyk światowych
10. Sekretariat a instrukcja kancelaryjno – archiwalna
11. Elementy protokołu dyplomatycznego.
12. Co wolno, a czego nie należy w kontaktach z cudzoziemcami.
13. Sekretariat – współczesne Centrum Informacji Firmy – przepływ wewnętrzny i zewnętrzny
14. Zadania sekretariatu firmy w utrzymywaniu kontaktu z otoczeniem i mediami – nowe podejście
15. Zarządzanie wiedzą oraz zarządzanie czasem w pracy sekretariatu
16. „E – sekretariat” – w teorii i praktyce dziś i w przyszłości.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.