EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
Tel 81 5346065, 81 5321001, 02, 03, 04,
tel. kom. 603402181, 601243961
fax. 81 4790816, 81 5346065,
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1307/20 SYSTEM KANCELARYJNO – ARCHIWALNY – NOWE ZASADY I PRAKTYKA FUNKCJONOWANIA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW 2020
DATA SZKOLENIA
MIEJSCE SZKOLENIA
FORMA
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
Chęć udziału
PDF
DATA SZKOLENIA
01/12/2020 - 31/12/2020
MIEJSCE SZKOLENIA
GRUDZIEŃ
FORMA
GRUDZIEŃ
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
GRUDZIEŃ
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 08/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 09/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1880,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
07/12/2020 - 10/12/2020
Przyjazd wieczorem 06.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
30 h. - warsztaty - 4 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
2230,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
09/12/2020 - 10/12/2020
Przyjazd wieczorem 08.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Kraków, Hotel Demel*** ul. Głowackiego 22
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
09/12/2020 - 11/12/2020
Przyjazd wieczorem 08.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Kraków, Hotel Demel*** ul. Głowackiego 22
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1890,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
10/12/2020 - 11/12/2020
Przyjazd wieczorem 09.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
14/12/2020 - 15/12/2020
Przyjazd wieczorem 13.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
14 h. - 2 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1600,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału
DATA SZKOLENIA
14/12/2020 - 16/12/2020
Przyjazd wieczorem 13.12.2020 r.
MIEJSCE SZKOLENIA
Zakopane, Hotel Hyrny***/Hotel Boruta*** /Hotel Biały Potok***
FORMA
20 h. - 3 noclegi
Cena: szkolenie finansowane ze środków publicznych /x/y
1880,00 zł
Cena: szkolenie finansowane z pozostałych środków (z VAT)
+ 23% VAT
Chęć udziału

Uwaga:

/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/c/– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632), zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym, pokój 1-osob. za dodatkową opłatą – 90,00 zł /doba,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy na temat najnowszych przepisów dotyczących wytwarzania, obiegu, przechowywania i archiwizowania akt w jednostce, udoskonalenie obiegu akt, dostosowanie obiegu dokumentów do współczesnych możliwości technologicznych.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

Prowadzący: Wybitny specjalista i praktyk w dziedzinie wdrażania systemów kancelaryjno – archiwalnych, elektronicznego obiegu dokumentacji oraz w archiwizacji dokumentacji niejawnej, audiowizualnej i elektronicznej.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Nowe i aktualne regulacje prawne dotyczące funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego – stan aktualny

2. Struktura organizacyjna podmiotu na potrzeby funkcjonowania Systemu kancelaryjno – archiwalnego.

3. Rodzaje wytwarzanej dokumentacji

4. System kancelaryjno – archiwalny:

– Typy dokumentacji aktowej,

– Instrukcja Kancelaryjna – etapy przygotowania i tworzenia

– Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego.

5. Zasady organizacji pracy i obiegu dokumentów:

– Wpływ korespondencji i jej rozdział w systemie EZD oraz systemie tradycyjnym,

– Obowiązki pracowników i Komórek organizacyjnych – ochrona danych osobowych i informacji niejawnych,

– Jednolity rzeczowy wykaz akt i rejestracja spraw,

– Zbiory wspomagające,

– Wzory druków – strona tytułowa teczki, spis spraw, spis zdawczo – odbiorczy akt.

6. Zasady organizacji i pracy archiwum zakładowego:

– Materiały archiwalne i dokumentacja niearchiwalna oraz zasady jej porządkowania, klasyfikowania i kwalifikowania,

– Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej (nowe procedury i dokumenty),

– Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego (nowe procedury i dokumenty),

– Wzory druków – spis zdawczo – odbiorczy, wykaz spisów zdawczo – odbiorczych, dokumentacja brakowania materiałów niearchiwalnych, spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie, dokumentacja i spis zdawczo – odbiorczy akt przekazywanych do archiwum państwowego, karta udostępniania akt

7. Warsztaty z dokumentacją.

Formularz zgłoszeniowy

Szkolenie
Nazwa Szkolenia:

Data Szkolenia:

Od:
Do:

Miejsce Szkolenia:

Cena:

Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

Dane zgłaszającego
Imię i nazwisko Zgłaszającego:

Stanowisko:

Telefon kontaktowy:

Email kontaktowy:

Dane firmy
Nazwa firmy:

Adres firmy:

NIP:

Dane o uczestnikach
Ilosc uczestników:

Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

Stanowisko(Stanowiska):

Adres e-mail osób zgłoszonych:

UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
wskazanych w Informacji.*

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

* Wyrażenie zgody jest konieczne

Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

Organizacja

Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.