Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
04-06.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
04-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2850,00 zł - w pok. 2-os. 3200,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kompetencji uczestników szkolenia w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wyposażenie w wiedzę na temat komunikacji z klientem i aktywizacji z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Metody szkoleniowe: Miniwykład, Prezentacja multimedialna, Ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study
Prowadzący: Praktyk Publicznych Służb Zatrudnienia. Zajmowała się pośrednictwem, poradnictwem, doradztwem zawodowym, realizacją staży. Od 2012 roku na stanowisku kierownika referatu promocji usług. Wysoko oceniany wykładowca na licznych kursach i szkoleniach dla pracowników publicznych służb zatrudnienia. Przeprowadziła 1400 godzin dydaktycznych kursów i szkoleń z zakresu pośrednictwa, poradnictwa, doradztwa, marketingu usług, współpracy z pracodawcami.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Aktualne przepisy oraz dobr4e praktyki z zakresu obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego w urzędzie pracy
2. Zasady i formy świadczenia usług rynku pracy, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
3. Sytuacje problemowe występujące podczas obsługi klienta (m. in. różne oczekiwania, bariera językowa itp.)
4. Obecne trudności w skutecznej aktywizacji osób bezrobotnych związane z brakiem możliwości bezpośredniego z nimi kontaktu oraz sposoby ich niwelowania.
5. Jak motywować klientów do działania i współpracy z urzędem na odległość.
6. Indywidualny Plan Działania i jego realizacja w obecnym czasie.
7. Identyfikowanie informacji na temat propozycji pracy i form wsparcia oferowanych przez inne instytucje rynku pracy oraz przekazywanie ich klientom drogą teleinformatyczną klientom urzędu.
8. Innowacyjne działania promocyjne z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego oraz z wykorzystaniem telefonu i Internetu.
9. Pozyskiwanie ofert pracy (także dla uchodźców z Ukrainy)oraz właściwa ich realizacja bez bezpośredniego kontaktu z pracodawcą i pracobiorcą.
10. Obszary efektywnej współpracy pomiędzy poszczególnymi pracownikami PUP i jej wpływ na profesjonalną obsługę klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
11. Dokumentowanie poszczególnych usług , korespondencji mailowej oraz kontaktów telefonicznych z klientami urzędu.
12. Odpowiedzi na pytania uczestników i dyskusja.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.