Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LUTY | LUTY | LUTY | LUTY | LUTY |
13-14.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-16.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
16-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 15.02.2023 r. | Katowice, Hotel *** centrum | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.02.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
27.02-01.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 26.02.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC |
02-03.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 01.03.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-07.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.03.2023 r. | Gdańsk, Hotel *** centrum | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2780,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-17.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.03.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.03.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
23-24.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 22.03.2023 r. | Katowice, Hotel *** centrum | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
29-30.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
29-31.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ |
17-19.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.04.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2320,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-20.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 1890,00 zł - w pok. 2-os. 2090,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-21.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2350,00 zł - w pok. 2-os. 2680,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kompetencji uczestników szkolenia w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wyposażenie w wiedzę na temat komunikacji z klientem i aktywizacji z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Metody szkoleniowe: Miniwykład, Prezentacja multimedialna, Ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study
Prowadzący: Praktyk Publicznych Służb Zatrudnienia. Zajmowała się pośrednictwem, poradnictwem, doradztwem zawodowym, realizacją staży. Od 2012 roku na stanowisku kierownika referatu promocji usług. Wysoko oceniany wykładowca na licznych kursach i szkoleniach dla pracowników publicznych służb zatrudnienia. Przeprowadziła 1400 godzin dydaktycznych kursów i szkoleń z zakresu pośrednictwa, poradnictwa, doradztwa, marketingu usług, współpracy z pracodawcami.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Aktualne przepisy oraz dobr4e praktyki z zakresu obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego w urzędzie pracy
2. Zasady i formy świadczenia usług rynku pracy, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
3. Sytuacje problemowe występujące podczas obsługi klienta (m. in. różne oczekiwania, bariera językowa itp.)
4. Obecne trudności w skutecznej aktywizacji osób bezrobotnych związane z brakiem możliwości bezpośredniego z nimi kontaktu oraz sposoby ich niwelowania.
5. Jak motywować klientów do działania i współpracy z urzędem na odległość.
6. Indywidualny Plan Działania i jego realizacja w obecnym czasie.
7. Identyfikowanie informacji na temat propozycji pracy i form wsparcia oferowanych przez inne instytucje rynku pracy oraz przekazywanie ich klientom drogą teleinformatyczną klientom urzędu.
8. Innowacyjne działania promocyjne z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego oraz z wykorzystaniem telefonu i Internetu.
9. Pozyskiwanie ofert pracy (także dla uchodźców z Ukrainy)oraz właściwa ich realizacja bez bezpośredniego kontaktu z pracodawcą i pracobiorcą.
10. Obszary efektywnej współpracy pomiędzy poszczególnymi pracownikami PUP i jej wpływ na profesjonalną obsługę klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
11. Dokumentowanie poszczególnych usług , korespondencji mailowej oraz kontaktów telefonicznych z klientami urzędu.
12. Odpowiedzi na pytania uczestników i dyskusja.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.