Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego świadczenia usług rynku pracy klientom PUP.
Prowadzący: doświadczony pracownik urzędu pracy; posiada wyższe wykształcenie socjologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa zawodowego oraz coachingu; od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PSZ z zakresu objętego tematyką szkolenia.
Metody szkolenia: prezentacja multimedialna, mini wykład , ćwiczenia, przykłady dobrych praktyk, case study, dyskusja.
Adresaci szkolenia: pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów, obsługujący klientów i świadczący usługi rynku pracy w urzędach pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Usługi rynku pracy w świetle obowiązujących przepisów i planowanych zmian.
– Pośrednictwo pracy – podstawowa usługa rynku pracy;
– Rola i zadania poradnictwa zawodowego;
– Organizacja szkoleń – dostosowanie kompetencji osób bezrobotnych do rynku pracy;
– Realizacja projektów i programów specjalnych;
– Prawidłowa dokumentacja poszczególnych usług ;
– Planowane zmiany w obowiązujących przepisach z zakresu świadczenia usług rynku pracy.
2. Skuteczna współpraca z bezrobotnymi i poszukującymi pracy.
– Jak umiejętnie motywować klientów do działania;
– Optymalna diagnoza zasobów, potrzeb i oczekiwań klientów indywidualnych;
– Identyfikacja barier w aktywizacji;
– Indywidualny Plan Działania – narzędzie wspierające aktywizację;
– Prawidłowe działania w zakresie kierowania do pracy oraz na miejsca aktywizacji zawodowej i szkolenia;
3. Fachowa współpraca z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy
– Tradycyjne i nowoczesne źródła informacji o klientach instytucjonalnych;
– Strategie pozyskiwania pracodawców do współpracy;
– Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami instytucjonalnymi;
– Bariery występujące we współpracy z pracodawcami;
– Giełdy pracy i targi pracy jako narzędzia wspierające skuteczną współpracę z pracodawcami.
4. Współpraca międzystanowiskowa ważnym elementem wzmacniającym skuteczne świadczenie usług rynku pracy.
– Co zrobić aby klient od pierwszego kontaktu z urzędem czuł się dobrze;
– Urząd pracy jako całość;
– Rola stanowiska ds. informacji i rejestracji w profesjonalnym świadczeniu usług rynku pracy;:
– Efektywny przepływ informacji pomiędzy komórkami w PUP;
– Opracowanie optymalnej ścieżki klienta w urzędzie;
– Bariery utrudniające efektywną współpracę i komunikację pomiędzy poszczególnymi pracownikami w PUP;
– Trudne sytuacje w obsłudze klientów:
– Kadra urzędu pracy w projektowanych zmianach.
5. Dyskusja i podsumowanie szkolenia.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.