EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1308/24 PISMA URZĘDOWE I SŁUŻBOWE – ZASADY PROFESJONALNEGO REDAGOWANIA PISM W FORMIE TRADYCYJNEJ ORAZ E-KORESPONDENCJI

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

02-04.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

02-05.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Szkolenie pozwala na doskonalenie wiedzy i umiejętności redagowania i sporządzania pism służbowych i urzędowych. Poznanie i doskonalenie znajomości zasad redagowania pism. Doskonalenie umiejętności wykorzystywania funkcji edytora w sporządzaniu pism. Podniesienie skuteczności przekazu informacji przez korespondencję. Poznanie zasad kształtowania public relations przez korespondencję. Sprawne posługiwanie się językiem urzędowym w korespondencji. Podniesienie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności. Wymiana doświadczeń między uczestnikami. Zwiększenie motywacyjności pracownika. Doskonalenie metod pracy co wpływa na public relations. Właściwe posługiwanie się korespondencją elektroniczną. Zapoznanie z zasadami korespondencji w językach obcych.

Metody szkolenia: prezentacja, elementy wykładu, analiza przypadków, twórcza dyskusja, ćwiczenia, konsultacje, zajęcia prowadzone w sposób interaktywny,

Rezultaty: kształtowanie pozytywnego wizerunku poprzez korespondencję, sprawne stosowanie zasad redagowania pism i sporządzania dokumentów, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem Word w sporządzaniu pism.

Prowadzący: mgr Marta Mazur – wyższe mgr humanistyczne w zakresie technik prac biurowych, socjologii, uprawnienia pedagogiczne, studia podyplomowe z  komunikacji interpersonalnej. Staż pracy jak wykładowca 20 lat. Prowadzi szkolenia z zakresu korespondencji biurowej, komunikacji w biznesie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kształtowanie public relations przez korespondencję – standaryzacja pism

– Czego dowiemy się widząc pismo a nie jego autora?

– Układy graficzne tekstu

– Rodzaje blankietów urzędowych/firmowych sporządzanych na komputerze

– Pola stałe blankietów – rola wizualizacji w kształtowaniu public relations firmy

2. Wymogi i cechy stylu pism urzędowych i służbowych

– Cechy stylu urzędowego.

– Uprzejmość pisma

– Najczęściej popełniane błędy w redagowaniu pism

– Zwroty standardowe w korespondencji

– Części składowe treści pism: wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie i wnioski

– Metody redagowania pism

3. Zasady redagowania pism, edycja i typologia pism z wykorzystaniem edytora Word

– Zasady dzielenia wyrazów,

– Zasady stosowania znaków interpunkcyjnych i symboli

– Numerowanie

– Skróty i skrótowce w korespondencji

– Zasady typografii – edycja pism sporządzanych na komputerze, opcje Autokorekty, własne szablony i wzorce,

– Praktyczne wykorzystanie tabulatora, tabel, wcięć i akapitów w tworzeniu pism urzędowych

4. Redagowanie pism półurzędowych

– List gratulacyjny

– Życzenia

– Kondolencje

5. Zasady redagowania pism na wybranych przykładach

– Pismo przewodnie

– List intencyjny

– Zapytanie ofertowe

– Oferta

– Reklamacja

– Odpowiedź na reklamację

– Wezwanie do zapłaty

– Decyzja

6. Korespondencja wewnętrzna

– Notatki służbowe

– Zasady sporządzania aktów ogólnych, sprawozdań

– Protokoły sposoby ich sporządzania

7. Zasady pisania listów elektronicznych

 

– Zasady netykiety

– Wykorzystanie korespondencji seryjnej

8. Zasady korespondencji według różnych norm zagranicznych

9. Case study

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.