Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Szkolenie pozwala na doskonalenie wiedzy i umiejętności redagowania i sporządzania pism służbowych i urzędowych. Poznanie i doskonalenie znajomości zasad redagowania pism. Doskonalenie umiejętności wykorzystywania funkcji edytora w sporządzaniu pism. Podniesienie skuteczności przekazu informacji przez korespondencję. Poznanie zasad kształtowania public relations przez korespondencję. Sprawne posługiwanie się językiem urzędowym w korespondencji. Podniesienie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności. Wymiana doświadczeń między uczestnikami. Zwiększenie motywacyjności pracownika. Doskonalenie metod pracy co wpływa na public relations. Właściwe posługiwanie się korespondencją elektroniczną. Zapoznanie z zasadami korespondencji w językach obcych.
Metody szkolenia: prezentacja, elementy wykładu, analiza przypadków, twórcza dyskusja, ćwiczenia, konsultacje, zajęcia prowadzone w sposób interaktywny,
Rezultaty: kształtowanie pozytywnego wizerunku poprzez korespondencję, sprawne stosowanie zasad redagowania pism i sporządzania dokumentów, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem Word w sporządzaniu pism.
Prowadzący: mgr Marta Mazur – wyższe mgr humanistyczne w zakresie technik prac biurowych, socjologii, uprawnienia pedagogiczne, studia podyplomowe z komunikacji interpersonalnej. Staż pracy jak wykładowca 20 lat. Prowadzi szkolenia z zakresu korespondencji biurowej, komunikacji w biznesie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Kształtowanie public relations przez korespondencję – standaryzacja pism
– Czego dowiemy się widząc pismo a nie jego autora?
– Układy graficzne tekstu
– Rodzaje blankietów urzędowych/firmowych sporządzanych na komputerze
– Pola stałe blankietów – rola wizualizacji w kształtowaniu public relations firmy
2. Wymogi i cechy stylu pism urzędowych i służbowych
– Cechy stylu urzędowego.
– Uprzejmość pisma
– Najczęściej popełniane błędy w redagowaniu pism
– Zwroty standardowe w korespondencji
– Części składowe treści pism: wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie i wnioski
– Metody redagowania pism
3. Zasady redagowania pism, edycja i typologia pism z wykorzystaniem edytora Word
– Zasady dzielenia wyrazów,
– Zasady stosowania znaków interpunkcyjnych i symboli
– Numerowanie
– Skróty i skrótowce w korespondencji
– Zasady typografii – edycja pism sporządzanych na komputerze, opcje Autokorekty, własne szablony i wzorce,
– Praktyczne wykorzystanie tabulatora, tabel, wcięć i akapitów w tworzeniu pism urzędowych
4. Redagowanie pism półurzędowych
– List gratulacyjny
– Życzenia
– Kondolencje
5. Zasady redagowania pism na wybranych przykładach
– Pismo przewodnie
– List intencyjny
– Zapytanie ofertowe
– Oferta
– Reklamacja
– Odpowiedź na reklamację
– Wezwanie do zapłaty
– Decyzja
6. Korespondencja wewnętrzna
– Notatki służbowe
– Zasady sporządzania aktów ogólnych, sprawozdań
– Protokoły sposoby ich sporządzania
7. Zasady pisania listów elektronicznych
– Zasady netykiety
– Wykorzystanie korespondencji seryjnej
8. Zasady korespondencji według różnych norm zagranicznych
9. Case study
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.