EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1308/22 PISMA URZĘDOWE I SŁUŻBOWE – ZASADY PROFESJONALNEGO REDAGOWANIA PISM W FORMIE TRADYCYJNEJ ORAZ E-KORESPONDENCJI

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

04-06.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2022 r.

Sopot, Aqua House*** ul. Zamkowa Góra 21

20 h. -3 noclegi

2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

04-07.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2022 r.

Sopot, Aqua House*** ul. Zamkowa Góra 21

30 h. -4 noclegi

2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-11.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

14 h. - 2 noclegi

1870,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-12.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-13.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1870,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-14.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-26.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os.  2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-27.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os.  3020,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 25.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

07-09.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os.  2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-10.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os.  3020,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

16-18.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 15.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

28-30.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 27.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os.  2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ  

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

30.11-02.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os.  2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Szkolenie pozwala na doskonalenie wiedzy i umiejętności redagowania i sporządzania pism służbowych i urzędowych. Poznanie i doskonalenie znajomości zasad redagowania pism. Doskonalenie umiejętności wykorzystywania funkcji edytora w sporządzaniu pism. Podniesienie skuteczności przekazu informacji przez korespondencję. Poznanie zasad kształtowania public relations przez korespondencję. Sprawne posługiwanie się językiem urzędowym w korespondencji. Podniesienie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie umiejętności. Wymiana doświadczeń między uczestnikami. Zwiększenie motywacyjności pracownika. Doskonalenie metod pracy co wpływa na public relations. Właściwe posługiwanie się korespondencją elektroniczną. Zapoznanie z zasadami korespondencji w językach obcych.

Metody szkolenia: prezentacja, elementy wykładu, analiza przypadków, twórcza dyskusja, ćwiczenia, konsultacje, zajęcia prowadzone w sposób interaktywny,

Rezultaty: kształtowanie pozytywnego wizerunku poprzez korespondencję, sprawne stosowanie zasad redagowania pism i sporządzania dokumentów, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem Word w sporządzaniu pism.

Prowadzący: wyższe mgr humanistyczne w zakresie socjologii, uprawnienia pedagogiczne,  informatyczne, studia podyplomowe z  komunikacji interpersonalnej. Staż pracy jak wykładowca 20 lat.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kształtowanie public relations przez korespondencję – standaryzacja pism

– Czego dowiemy się widząc pismo a nie jego autora?

– Układy graficzne tekstu

– Rodzaje blankietów urzędowych/firmowych sporządzanych na komputerze

– Pola stałe blankietów – rola wizualizacji w kształtowaniu public relations firmy

2. Wymogi i cechy stylu pism urzędowych i służbowych

– Cechy stylu urzędowego.

– Uprzejmość pisma

– Najczęściej popełniane błędy w redagowaniu pism

– Zwroty standardowe w korespondencji

– Części składowe treści pism: wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie i wnioski

– Metody redagowania pism

3. Zasady redagowania pism, edycja i typologia pism z wykorzystaniem edytora Word

– Zasady dzielenia wyrazów,

– Zasady stosowania znaków interpunkcyjnych i symboli

– Numerowanie

– Skróty i skrótowce w korespondencji

– Zasady typografii – edycja pism sporządzanych na komputerze, opcje Autokorekty, własne szablony i wzorce,

– Praktyczne wykorzystanie tabulatora, tabel, wcięć i akapitów w tworzeniu pism urzędowych

4. Redagowanie pism półurzędowych

– List gratulacyjny

– Życzenia

– Kondolencje

5. Zasady redagowania pism na wybranych przykładach

– Pismo przewodnie

– List intencyjny

– Zapytanie ofertowe

– Oferta

– Reklamacja

– Odpowiedź na reklamację

– Wezwanie do zapłaty

– Decyzja

6. Korespondencja wewnętrzna

– Notatki służbowe

– Zasady sporządzania aktów ogólnych, sprawozdań

– Protokoły sposoby ich sporządzania

7. Zasady pisania listów elektronicznych

– Zasady netykiety

– Wykorzystanie korespondencji seryjnej

8. Zasady korespondencji według różnych norm zagranicznych

– Rozmieszczenie elementów pisma w języku angielskim (Wielka Brytania i USA)

– Rozmieszczenie elementów pisma w języku niemieckim

– Rozmieszczenie elementów pisma w języku francuskim

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.