EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
121/23 AKTYWIZACJA I ADAPTACJA KLIENTÓW PRZEZ DORADCĘ DS. ZATRUDNIENIA I DORADCĘ ZAWODOWEGO PUP W ODNIESIENIU DO ZMIAN USTAWOWYCH

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

LUTY

LUTY

LUTY

LUTY

LUTY

13-14.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2680,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

15-16.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

15-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2680,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

16-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 15.02.2023 r.

Katowice, Hotel *** centrum

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.02.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os.  2590,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27.02-01.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 26.02.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os.  2590,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

MARZEC

MARZEC

MARZEC

MARZEC

MARZEC

02-03.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 01.03.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

06-07.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

06-08.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2680,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.03.2023 r.

Gdańsk, Hotel *** centrum

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os.  2780,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

15-17.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.03.2023 r.

Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2650,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.03.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os.  2590,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

23-24.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 22.03.2023 r.

Katowice, Hotel *** centrum

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

29-30.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

29-31.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2680,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

17-19.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.04.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os.  2590,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-20.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

1890,00 zł - w pok. 2-os.  2090,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-21.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2680,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cel szkolenia: zdobycie/wzmocnienie kompetencji zawodowych na rzecz efektywniejszej współpracy z różnymi grupami klientów PUP w ramach zmian ustawowych.

Prowadzący:  długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia; posiada wyższe wykształcenie psychologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczony trener z uprawnieniami do prowadzenia zajęć merytorycznych dla kadr urzędów pracy oraz partnerów rynku pracy (Certyfikat nr 224/2005).

Metody szkolenia: pokaz, prezentacja dobrych praktyk, ćwiczenia, dyskusja.

PROGRAM SZKOLENIA:

I. Rola i zadania PUP w zarządzaniu zmianą w sytuacji rynkowej osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy

1. Organizacja pracy w CAZ w świetle zadań wynikających z nowej ustawy.

2. Aspekty formalne, merytoryczne i kompetencje pracowników PUP na stanowiskach pomocowych.

3. Procedury i stosowana dokumentacja.

4. Zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny prowadzące do zmiany sytuacji bytowej i zawodowej klientów PUP. Identyfikacja i analiza barier utrudniających proces aktywizacji zawodowej – kategoryzowanie problemów osobistych i zawodowych oraz ich minimalizowanie w celu wejścia lub powrotu na rynek pracy.

5. Rola i ograniczenia PUP w adaptacji i aktywizacji klientów na dynamicznym rynku pracy.

6. Reakcje na zmianę. Adekwatne i nieadekwatne mechanizmy zaradcze jednostki wobec pojawiających się trudności i problemów życiowych – od stresu do kryzysu emocjonalnego.

7. Znaczenie predyspozycji osobowych w radzeniu sobie klientów ze zmianą i oporem.

8. Możliwości i potrzeby pokolenia X, Y, Z.

9. Budowanie świadomości potrzeby zmiany, jej przebiegu oraz skutków. Psychologiczne okno zmiany.

10. Umiejętne planowanie zmian i dostosowanie się do nowych sytuacji. Korzyści wynikające ze zmiany.

II. Metody pracy z osobami w zmianie

1. Zasady pracy z klientem w budowaniu relacji z osobą bezrobotną i poszukującą pracy na stanowisku pomocowym.

2. Profesjonalne diagnozowanie obszarów funkcjonowania jednostki w otoczeniu warunkiem skutecznej pomocy oraz doboru optymalnych form wsparcia.

3. IPD narzędziem współpracy z klientem urzędu – dobre praktyki.

4. Rodzaje wsparcia. Dobór odpowiednich form pomocy, metod i narzędzi dostosowanych do potrzeb i możliwości klientów z różnych grup – indywidualizacja pomocy.

5. Zasady opracowywania programu specjalnego – organizacja, dobór grupy docelowej i form wsparcia; realizacja, monitorowanie i ewaluacja programu specjalnego.

6. Elementy Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) jako metody samopomocy w radzeniu sobie z negatywnymi myślami, emocjami i przekonaniami. Zasady zdrowego myślenia. Etapy współpracy z klientem w ramach metody. Zalety i wady RTZ.

7. Poszerzanie zasobów klienta (profilu kompetencyjnego) w dalszym rozwoju osobistym i zawodowym. Narzędzia wykorzystywane w Metodzie Hiszpańskiej i Metodzie Edukacyjnej służące budowaniu samoświadomości oraz umiejętności korzystania z własnych zasobów i doświadczeń.

8. „Towarzyszenie” klientom i prowadzenie ich na dalszej drodze rozwoju osobistego i zawodowego. Budowanie motywacji osiągnięć – praca w procesie.

9. Praca z grupą ukierunkowana na rozwój umiejętności interpersonalnych klientów.

10. Budowanie współpracy wewnętrznej PUP na rzecz udzielania skutecznej pomocy klientom urzędu oraz kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu.

11. Tworzenie mapy instytucji i organizacji pomocowych funkcjonujących na lokalnym rynku pracy. Współpraca międzyinstytucjonalna służąca profesjonalnej realizacji zadań na rzecz dobra klienta.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.