Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: zdobycie/wzmocnienie kompetencji zawodowych na rzecz efektywniejszej współpracy z klientem PUP pozostającym w szczególnej sytuacji na rynku pracy
Prowadzący: długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia; posiada wyższe wykształcenie psychologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczony trener z uprawnieniami do prowadzenia zajęć merytorycznych dla kadr urzędów pracy oraz partnerów rynku pracy (Certyfikat nr 224/2005).
Metody szkolenia: pokaz, prezentacja dobrych praktyk, ćwiczenia, dyskusja.
PROGRAM SZKOLENIA
I. Współpraca wewnętrzna – rola i zadania poszczególnych pracowników urzędu na rzecz efektywności działań ukierunkowanych na aktywizację klientów PUP
1. Organizacja pracy doradców klienta w CAZ w świetle zadań wynikających z nowelizacji ustawy.
2. Aspekty formalne, merytoryczne i kompetencje pracownika PUP pełniącego funkcję doradcy klienta indywidualnego lub/i instytucjonalnego.
3. Procedury i stosowana dokumentacja.
4. Budowanie współpracy wewnętrznej PUP na rzecz udzielania skutecznej pomocy klientom urzędu oraz kształtowania pozytywnego wizerunku PUP.
II. Diagnoza sytuacji osoby bezrobotnej i poszukującej pracy, realizacja IPD z uwzględnieniem potrzeb i potencjalnych możliwości klientów do 30 roku życia oraz osób powyżej 50r.ż.
1. Obszary diagnozy, identyfikacja poszczególnych zasobów klienta i ich wykorzystanie w planowaniu dalszego rozwoju zawodowego. Możliwości i potrzeby pokolenia X, Y, Z.
2. Identyfikacja i analiza barier utrudniających proces aktywizacji zawodowej – kategoryzowanie problemów osobistych i zawodowych oraz ich minimalizowanie w celu wejścia lub powrotu na rynek pracy.
3. Rodzaje wsparcia. Dobór odpowiednich form pomocy, metod i narzędzi dostosowanych do potrzeb i możliwości klientów do 30 r.ż. i powyżej 50 r.ż. – indywidualizacja pomocy.
4. Planowanie działań oraz realizacja usług i instrumentów rynku pracy dla klientów poniżej 30 roku życia i powyżej 50 r.ż. w ramach IPD – dobre praktyki.
5. Określanie możliwości zastosowania działań do samodzielnej realizacji w procesie udzielania pomocy.
6. Zasady opracowywania programu specjalnego – dobór grupy docelowej i form wsparcia; realizacja, monitorowanie i ewaluacja programu specjalnego.
7. Tworzenie mapy instytucji i organizacji wspomagających oddziaływania publicznych służb zatrudnienia w celu systemowej pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy. Współpraca międzyinstytucjonalna;
III. Współpraca z pracodawcami ukierunkowana na aktywizację i zatrudnianie osób do 30 roku życia i 50+
1. Skuteczne metody pozyskiwania pracodawców do współpracy z PUP.
2. Marketing usług urzędu – formy współpracy z pracodawcami, wymogi, procedury, dobre praktyki.
3. Elementy doboru kandydatów do pracy a kryteria wskazane przez pracodawcę.
4. Badanie potrzeb pracodawców i ich zadowolenia ze współpracy z PUP.
5. Stosowana dokumentacja.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.