Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poszerzenie wiedzy i umiejętności pośredników pracy z zakresu podstaw poradnictwa zawodowego na rzecz efektywniejszej współpracy z klientem urzędu.
Prowadzący: Doświadczony pracownik urzędu pracy, posiadający ugruntowaną wiedzę i umiejętności z zakresu tematyki objętej szkoleniem, socjolog , licencjonowany trener i wykładowca od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla pracowników PUP
Metody szkolenia: pokaz, prezentacja dobrych praktyk, ćwiczenia, dyskusja.
PROGRAM SZKOLENIA
I. Istota poradnictwa zawodowego świadczonego klientom na gruncie urzędu pracy (definicja, cele, funkcje, zadania, style doradcze i efektywność ich zastosowania).
II. Identyfikacja potrzeb, oczekiwań i możliwości klientów (diagnozowanie sytuacji bytowej i społeczno-zawodowej klientów warunkiem doboru skutecznych form pomocy i wsparcia – obszary diagnozy, dokonywanie bilansu kompetencji osobistych i zawodowych klientów, zasady pracy z osobami bezrobotnymi sposobem na profesjonalizację usług urzędu).
III. Indywidualizowanie pomocy oferowanej przez publiczne służby zatrudnienia (dobór form pomocy dostosowanych do potencjału i oczekiwań osób bezrobotnych, metody i narzędzia pracy na rzecz skutecznej aktywizacji zawodowej klientów, m.in. rozmowa kierowana, IPD, zbieranie i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł, projekty i programy na rzecz wspierania osób bezrobotnych itp., budowanie motywacji klientów do zmian).
IV. Elementy job-coachingu w projektowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej klienta (idea, metody i narzędzia pracy z klientem).
V. Dobra współpraca wewnątrz instytucjonalna gwarantem profesjonalnych oddziaływań urzędu na rzecz klientów (zadania i czynności stanowiskowe pracowników w procesie aktywizacji zawodowej klientów, ścieżka osoby bezrobotnej w urzędzie pracy, bariery utrudniające efektywną współpracę, integracja oddziaływań wszystkich pracowników PUP, wypracowywanie nowych rozwiązań służących wysokiej jakości usług w realizacji wspólnego celu i misji urzędu).
VI. Zaangażowanie partnerów rynku pracy w działania na rzecz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy (tworzenie mapy instytucji i organizacji działających na lokalnym rynku pracy na rzecz osób bezrobotnych jako element służący skutecznej aktywizacji zawodowej, wymiana informacji między instytucjami rynku pracy i organizacjami pozarządowymi, współpraca z pracodawcami).
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.