EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
1409/24 KOMUNIKACJA I PRACA Z PACJENTEM NIEPEŁNOSPRAWNYM PERSONELU PIELĘGNIARSKIEGO, PRACOWNIKÓW NIEMEDYCZNYCH, LEKARZY I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ, ZGODNIE ZE STANDARDEM RZĄDOWEGO PROGRAMU DOSTĘPNOŚĆ PLUS DLA ZDROWIA

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

22-24.04.2024 Przyjazd po południu w dn. 21.04.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. 

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

22-25.04.2024 Przyjazd po południu w dn. 21.04.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2850,00 zł - w pok. 2-os. 

3100,00 zł - w pok. 1 os. 

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

MAJ

MAJ

MAJ

MAJ

MAJ

06-07.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.05.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

06-08.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.05.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-09.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 07.05.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-10.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 07.05.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.05.2024 r.

Lublin, Hotel Victoria***, ul. Narutowicza 58/60

14 h. -2 noclegi

1750,00 zł – szkolenie bez noclegów


2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

13-15.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.05.2024 r.

Sopot / Gdańsk / Gdynia

20 h. -3 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os.

3150,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-16.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.05.2024 r.

Sopot / Gdańsk / Gdynia

28 h. -4 noclegi

3150,00 zł - w pok. 2-os.

3750,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 19.05.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

22-24.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 21.05.2024 r.

Wrocław, Hotel Campanile*** Stare Miasto ul. Jagiełły 7

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

27-28.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 26.05.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

27-29.05.2024 Przyjazd po południu w dn. 26.05.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

03-05.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 02.06.2024 r.

Bydgoszcz, Hotel Park***, ul. Wrocławska 3

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

05-07.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 04.06.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

10-11.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 09.06.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

10-12.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 09.06.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

17-19.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 16.06.2024 r.

Sopot / Gdańsk / Gdynia

20 h. -3 noclegi

2750,00 zł - w pok. 2-os. 3250,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-20.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 18.06.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

19-21.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 18.06.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

24-26.06.2024 Przyjazd po południu w dn. 23.06.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

01-03.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 30.06.2024 r.

Lublin, Hotel Victoria***, ul. Narutowicza 58/60

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-10.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 07.07.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-11.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 07.07.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2950,00 zł - w pok. 2-os. 

3200,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

15-16.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 14.07.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

15-17.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 14.07.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

22-24.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 21.07.2024 r.

Bydgoszcz, Hotel Park***, ul. Wrocławska 3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

24-25.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 23.07.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

24-26.07.2024 Przyjazd po południu w dn. 23.07.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

SIERPIEŃ

SIERPIEŃ

SIERPIEŃ

SIERPIEŃ

SIERPIEŃ

05-07.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 04.08.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

05-08.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 04.08.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2950,00 zł - w pok. 2-os. 

3200,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

19-20.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 18.08.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

19-21.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 18.08.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

26-28.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 25.08.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

26-29.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 25.08.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2950,00 zł - w pok. 2-os. 

3200,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

28-29.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 27.08.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

28-30.08.2024 Przyjazd po południu w dn. 27.08.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poznanie podstaw teoretycznych i przykładów praktycznych na temat obowiązujących standardów dostępności w obsłudze pacjenta ze szczególnymi potrzebami, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych pożądanych w stosunkach międzyludzkich w obszarze komunikacji, relacji i współpracy z osobami niepełnosprawnymi oraz ich rodzinami ułatwiających trafny dobór form indywidualnej pracy z pacjentem, kształtowanie prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z niepełnosprawnościami oraz projektowanie działań podnoszących jakość obsługi na rzecz likwidowania barier, w tym mentalnych, dotyczących osób z ograniczoną sprawnością.

Metody szkolenia: warsztatowa praca z grupą, analiza przypadku, miniwykład, dyskusje, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.

Wykładowca: Trener biznesu, przygotowanie z zakresu studiów z psychologii, zarządzania, komunikacji z osobami o szczególnych potrzebach zdrowotnych. Pracownik instytucji pomocy i integracji społecznej; starszy specjalista pracy socjalnej o specjalności niepełnosprawność, pedagog resocjalizacji, trener biznesu. Ponadto ukończyła Studium Pomocy Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz studia podyplomowe, między innymi w zakresie psychologii komunikacji społecznej. Posiada potwierdzone zaświadczeniem MEN kwalifikacje w zawodzie wykładowcy na kursach. Prowadzi szkolenia i warsztaty między innymi z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych i komunikacji interpersonalnej od 2010 roku. Społecznie w latach 2003-2013 prezes stowarzyszenia rodziców dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Przepisy prawa regulujące obowiązek zapewnienia dostępności instytucji publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami.

1. Konstytucja RP, Karta Praw Osób Niepełnosprawnych, „nowojorska” Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych – akty prawne gwarantujące równe prawa osobom niepełnosprawnym.

2. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami – zadania i wymogi w stosunku do jednostek sektora publicznego.

3. Akty wykonawcze i inne akty prawne obowiązujące w tym obszarze.

4. Zasada uniwersalnego projektowania i mechanizm racjonalnych usprawnień.

5. Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej.

6. Jednostki sektora finansów publicznych obowiązane do realizacji ustawy.

Moduł 2. Organizacyjne aspekty jednostki w zakresie obsługi  osób ze szczególnymi potrzebami. Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na obsługę osób z niepełnosprawnościami.

1. Specyfika funkcjonowania osób niepełnosprawnych w zależności od rodzaju dysfunkcji.

2. Ewolucja poglądów na temat miejsca osób niepełnosprawnych  w społeczeństwach: rys historyczny, uwarunkowania kulturowe, czynniki ekonomiczne.

3. Pułapka stereotypów wobec osób niepełnosprawnych, ich możliwości intelektualnych, motywacji do rozwoju osobistego, cech osobowościowych.

Moduł 3. Możliwe problemy osób niepełnosprawnych: percepcyjne, poznawcze, społeczne, komunikacyjne oraz sposoby ich niwelowania.

1. Zadawanie pytań jako narzędzie kontroli nad procesem komunikacji.

2. Psychologiczne pułapki oceniania. Teoria atrybucji, błędy atrybucji.

3. Standardy obsługi a satysfakcja klienta z relacji z personelem placówki, czyli zarządzanie doświadczeniami klienta.

Moduł 4. Integracja zespołu na rzecz obsługi pacjentów niepełnosprawnych. Efektywne metody komunikacji z osobami niepełnosprawnymi w odniesieniu do ich indywidualnych dysfunkcji.

1. Związek umiejętności i kompetencji społecznych ze zdolnością komunikowania się z otoczeniem.

2. Umiejętność dostosowania komunikatu do systemu reprezentacji sensorycznej rozmówcy.

3. Analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie; wybrane pojęcia: skrypty podświadomości.

4. Rola osobistych przekonań i indywidualnych doświadczeń w podejściu do osób z niepełnosprawnościami.

5. Zarządzanie emocjami, samokontrola emocjonalna, zmiana emocji (reinterpretacja sytuacji), praktyczne radzenie sobie z emocjami w sytuacji trudnej. Automatyczny kontra refleksyjny system wartościowania zdarzeń.

Moduł 5. Praca i komunikacja z osobami niepełnosprawnymi o szczególnych potrzebach komunikacyjnych, dodatkowe kanały komunikacji.

1. Reguły i zasady komunikacyjne w pracy z osobą niepełnosprawną: rodzaje i funkcja pytań, poziomy słuchania, komunikaty werbalne i niewerbalne, bariery komunikacyjne.

2. Charakterystyka języka i sposobów komunikowania się osób w zależności od rodzaju dysfunkcji.

3. Niewerbalne wskaźniki konwersacyjne – niespójność lub sprzeczność między różnymi kanałami komunikacyjnymi. Kody komunikacji pozawerbalnej.

Moduł 6. Nowoczesne technologie w komunikacji z klientem niepełnosprawnym.

1. Kanały komunikacji we współczesnym świecie.

2. Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej (feedbacku) za pomocą komunikacji fonicznej, wizualno-przestrzennej, wspomagającej i alternatywnej.

3. Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie rozmówcy z niepełnosprawnością.

Moduł 7. Rozmowa wspierająca, motywująca, budująca u osób niepełnosprawnych poczucie wartości i wiary we własne siły.

1. Zjawisko marginalizacji i automarginalizacji, dyskryminacja, podwójne wykluczenie, etykietowanie i stygmatyzacja.

2. Strategie konwersacyjne: możliwe reakcje i zakłócenia motywacyjne. Współdziałanie obu stron relacji międzyludzkiej.

3. Budowanie wiarygodności i zaufania. Analiza własnych przekonań i motywacji.

4. Techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm.

Moduł 8. Wypracowanie procedur postępowania z pacjentami niepełnosprawnymi.

1. Umiejętności psychologiczne, społeczne, prakseologiczne przydatne w relacjach z osobami niepełnosprawnymi z różnym rodzajem i stopniem niepełnosprawności.

2. Praktyczne warsztaty obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych.

3. Zasady savoir-vivre’u wobec osób niepełnosprawnych.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.